![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even veel of even weinig als Wim Mertens, The Kids, Kamagurka & De Vlaamse Primitieven, Ivan Heylen, Wannes Van De Velde, The Belgian Asociality, Arbeid Adelt!, Kris De Bruyne, The Pebbles, Paul Severs, Siglo XX, Jo Met De Banjo, Front 242, Ann Christy, ABN, Raymond Van Het Groenewoud, Stagebeast, Noordkaap, Red Zebra, Willem Vermandere, Kanker Kommando, De Kreuners, Johan Verminnen, La Muerte, Channel Zero, Willy Sommers, Laïs, Revenge '88, Louis Neefs, Kate Ryan, Metal Molly, ...
Eén van de zovele 'snoepjes' uit de flink gevulde trommel, en niemand is verplicht er van te eten. Dat ontbreken van de verplichting is trouwens òòk onderdeel van ons cultureel erfgoed, Weiße Rose. Ik ben niet zo'n liefhebber van The Strangers, maar als m'n bomma daar graag naar luistert, ga ik het toch niet in m'n hoofd halen haar dat genot te ontzeggen, hoor. Al heb ik wel al geprobeerd haar op 'bétere' gedachten te brengen ![]() 't Was boter aan de galg, en eigenlijk had ze gelijk, die bomma van me.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 december 2008 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Mij 'pepe' had/heeft smaak, die luisterde naar echte muziek zoals de Beatles en de Doors. Niet naar 1 of ander Antwaerps groepke... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is het dan ook zo wat.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Typisch voor een francofoon, zullen we maar zeggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Even serieus nu, niet dat bovenvernoemde niet serieus en erg zou zijn. Staat u misschien al klaar met een horde allochtonen en linkse randdebielen om er iets tegen in te brengen zodat uw vrienden reden hebben tot brandstichting, geweld en plundering van de eigendommen van hardwerkende autochtoonse mensen? Lees duidelijk, hardwerkende mensen dus geen linkse nullen die zich veilig nestelen in het postje van ambtenaar, want die zijn er wel zijn hé. ![]()
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
linkse randdebielen, rechtse randdebielen, centrum randdebielen, linkse nullen die zich veilig nestelen in het postje van ambtenaar, rechtse nullen die zich veilig nestelen in het postje van ambtenaar, centrum nullen die zich veilig nestelen in het postje van ambtenaar, allochtone horden, autochtone horden, bastaard horden, ... ze hangen mij allem�*�*l de keel uit. Zo goed?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 december 2008 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Racistisch? Neen, de mensen liepen toen nog niet ganse dagen met dat modewoordje rond. Sommige van zijn zinnetjes tov de Vlamingen zijn wel degelijk boers en onbeschoft. Aslof toen de franstalige huisvrouwtjes allemaal fotomodelletjes waren en elegant over de dansvloer zweefden... Maar van sommige franstaligen moeten we niets anders verwachten sinds hun "supérieur" zijn tov de Vlamingen nog enkel in hun eigen hersens bestaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister-President
|
![]() [quote=Weiße Rose;3864973]
Citaat:
![]() Indien dit volgens u cultuur is, lullen van een doodsbedreiging op iets dat voor muziek zou moeten doorgaan? Indien dan de ene of andere autochtoon het in z'n kopke haalt om in in die cultuur moord te gaan promoten op allochtonen, weet dan, het is cultuur en zoals u komt te zeggen het is gedisst. Dus geen 'racisme' maar toegelaten rapcultuur. ![]() Was het VB niet de oorzaak volgens pc voor de daden van een HVT , terwijl bij mijn weten het VB nooit heeft of had opgeroepen tot moord? Dus misschien dat men dan deze rapcultuur ook een cordon rond de nek moet slaan voor aanzetting tot geweld/moord. In die cultuur zal dit misschien wel de gewoonte zijn aangezien dit een miskleun is uitgevonden en gebruikt door die geweldadige bende's in de Good USofA. Of is dit verkeerd?
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=ERLICH;3865270]
Citaat:
Als u in staat bent ook maar één tekst te produceren die het zelfde niveau haalt op het vlak van rijm en ritmiek, zeggingskracht en taalbeheersing - toch allemaal zaken die we 'cultuur' mogen noemen, vermoed ik - als wat die 'negers' voortbrachten, dan zou ik durven zeggen: RESPECT, brother! Proberen maar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoef geen figuurlijke schoentjes, ik loop liever figuurlijk blootsvoets en poedelnaakt. Dat is voor mij de énige manier die mij rest om ook eens ècht naar mensen te kunnen luisteren, wie ze verder ook mogen zijn, en in welk hokje ze zichzelf ook mogen willen opsluiten, of welk etiket anderen er ook mogen willen opkleven. Sans rancune, djimi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=ERLICH;3865270]
Citaat:
Feit blijft dat de rapcultuur zeker en vast cultuur is. Luister maar eens naar 2Pac, Public Enemy, Immortal Techniques, The Fugees, BTNH, enz... . Dat is wat anders dan de 'strangers' zalle ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() Soms gaat de gedachte door mijn hoofd, bv vandaag na het zien van een bericht in onze bus met de vraag om goederen te doneren aan een asielcentrum (waar we overigens met plezier op in zullen gaan), dat het vandaag de dag trendy-er is om te zeggen, voor beleidsmensen zowel als voor jan met de pet: "ik doe iets voor allochtoon x of y, in moeilijkheden". Het zal maar een schijn en een heel grote bias zijn, maar ik lees de laatste tijd schijnbaar voortdurend maatregelen van overheidswege (top down) als vanuit het publiek (bottom up) om allochtonen met problemen met raad en daad bij te staan terwijl de autochtone armen in de koude lijken te blijken staan. Is dit minder hip? Willen we hun armoede ontkennen? Is ze minder bekend? ...
Het is ontzettend joviaal dat men speciaal voor mensen zonder papieren of mensen van andere culturen wil openstaan en hiervoor speciale maatregelen treft opdat zij zich beter zouden voelen in dit land, maar het is jammer dat er weeral een onderscheid gemaakt wordt tussen 'allochtonen' en autochtonen'... Is het niet net de bedoeling van alle anti-discriminatiewetten om iedereen gelijk te behandelen? Ik vind dat zowel autochtone als allochtone armen evenveel recht hebben op overheidsmiddelen en middelen van de bevolking. Een echt diversiteitsbeleid bestaat eruit om geen diversiteitenbeleid te voeren... mi. Pas dan ruk je ook discriminatie met tak en wortel uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit verdient een pluim, Groentje-18. Hier mag je volgens mij terecht fier op zijn! ![]()
|
![]() |
![]() |