![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() En wat is dat dan eigenlijk als je zo'n argumentjes gebruikt? Te veel de waarheid durven zeggen? Ervoor uitkomen en zeggen wat vele mensen denken? Ja dan ben ik zwaar schuldig aan ad hominemargumentatie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() je mag dat triestig vinden. Ik vind het triestig dat senatoren hun tijd steken in egostrelerij terwijl ze evengoed met politiek kunnen bezig zijn en bijv. strijden om de situatie ginder te verstevigen zodanig kinderen niet meer ontheemd moeten worden.
![]() |
#143 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar dat betekent geenszins dat ze niet op een andere manier moet aangepakt worden omwille van haar daad. En al evenmin dat men de adoptieprocedure en haar achterpoortjes nog eens grondig bekijkt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() Herlees de post waarop je reageerde misschien nog eens grondig als je een antwoord wil op je vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Vreemdeling
|
![]() Buitenlandse adoptie kost hier al snel 10 �* 15.000€
Dus snel een militair vliegtuig aan de haak slaan en op kosten van de belastingbetaler ... voor een senator een fluitje van een cent. Deze adoptie zal in elk geval veeeeeeeel minder gekost hebben. Toen ik naar aanleiding van het blokkeren van de Kaupthing rekening van mijn dochter een mail verstuurde naar ALLE senatrices met de melding dat ook het geld voor de adoptie van een kindje op die rekening stond (trouwens op het radioprogramma Peeters & Pichal geweest) van GEEN ENKELE SENATRICE een antwoord gekregen. Nu weet ik waarom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is al langer zo dat nergens nog de waarheid aan het licht mag komen, ook al doe je nog zo je best om je zaak foutloos uiteen te zetten. Lees mijn posts hierboven maar eens en welke reacties ik daarop krijg, als ware ik een Vlaams Belang mestkever die elke strontmolecule aanzuigt om op te kunnen vitten. Ik ken de verzuchtingen van kinderloze koppels en voel enorm mee met die jonge menskes die hun censkes mogen opzijleggen, maar dit slaat toch wel alles, zeker als je die klote Ijslandse bank nog vernoemt. Het grootste onrecht is echter de arrogante en schijnheilige houding van Schelfhout EN het feit dat zij al 3 kinderen had, waarvan eentje geadopteerd. Da's gewoon spuwen in het gezicht van de mensen die binnenstebuiten gedraaid woren door K&G. Verbazen deed het mij allerminst hoor; om in de politiek te gaan moet je een ego hebben that your body can't cash, anders is er iets mis. Op straffen of sancties moet u al zeker niet meer rekenen... Laatst gewijzigd door Gforce : 25 januari 2009 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() is volgens mij een favoriete bezigheid van de politiek/advocatuur klasse in onze maatschappij.
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De realiteit geeft je ongelijk, alhoewel je in theorie wel een punt hebt. Natuurlijk is adoptie voor velen het vervullen van een kinderwens. En gelukkig is daar de procedure die enerzijds wijst op de gevaren van adoptie (hechting, roots) en anderzijds het kaf van het koren scheidt, maar wat de naakte cijfers laten zien is dat die hechtings - en rootsproblemen echt wel meevallen.
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als alles volgens de regels verloopt wel ja.
![]() |