![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Op vlak van proportie wil ik wel zeggen dat Israel zijn best deed om burgerslachtoffers te vermijden, als ze een twijfelachtig doelwit raakten wil ik u gewoon eraan herrineren dat Hamas zich niet schaamde om mensen als schild te gebruiken, wapens waren o.a. versopt in moskeën, wat het een legitiem doel maakte. Enkel bij de witte fosfor rookschermen heb ik mijn twijfels, zo'n dingen gebruik je niet in stedelijk gebied. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Probeer eerst de doorsnee Palestijn te begrijpen, die op zoek is naar vrede! Die afstand neemt van het terreur die de Hamas zaait. Hamas moet stoppen met de plaatselijke bevolking te terroriseren. El Fetih de partij van Arafat wou vrede brengen in het Midden-Oosten maar werd belemmerd door het huidige bewind, Hamas. Natuurlijk zijn de aanvallen van Israel niet goed te spreken. Natuurlijk is een oorlog nooit goed te spreken, maar je moet het vanuit 2 kanten bekijken. 70 jaar geleden toen de Joden terug naar het beloofde land keerden, toen verkochten de Arabieren massaal hun gronden, bezittingen aan de Joden, en dit aan zeer hoge bedragen. Nu doen ze alsof hun neus bloed. Vandaag zijn er 22 Arabische landen, goed voor zo'n half miljard Arabieren. Waarom komen ze dan niet op voor hun soortgenoten, Juist ja omdat ze zelf het schuld zijn van hun misserie. Spijtig dat er burgerslachtoffers vallen. Maar Hamas moet stoppen met zelfmoordaanslagen en rakketten af te vuren. Hamas duld zelf geen alternatief, heeft al meermaals Arafats partij onder vuur genomen met tientallen doden als gevolg. Ja voor een onafhankelijk Palestina, Neen tegen terreur van Hamas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Partijlid
|
![]() Ik woonde vroeger in een mooi huis met mijn gezien. Deed niemand kwaad en leefde in vrede en vriendschap met mijn buren. Op een dag kreeg ik vluchtelingen op bezoek die me vroegen of ze in mijn tuin mochten wonen. No problem.
Meer en meer echter eisten mijn gasten delen van mijn eigendom op. Op een dag namen ze zelfs mijn huis in beslag en werd ik verplicht om met mijn gezin in mijn tuin te gaan wonen. Ze eisten dit omdat hun voorouders ooit beloofd hadden dat mijn eigendom hun beloofde land was. Het werd zelfs zo erg dat ik enkel op een paar vierkante meter binnen mijn eigendom mocht komen. Er werd zelfs een muur rond mijn tent gebouwd. De nieuwe eigenaars werden beschermd en in het gelijk gesteld door een bevriende rechter die hun steunde en beschermde. Mijn gezin leed er erg onder, mijn kinderen hadden honger, mijn gezin en ik hadden geen toekomst meer, alles werd ons afgenomen. Ik moest en zou deze dieven verjagen. Het was mijn huis en mijn eigendom. Ik heb ze verdorie onderdak gegeven en nu gooien ze me op straat. Mijn wraak zit diep gewordteld. Wie waren die voorouders die mijn eigendom als het hunne beschouwen? Een of ander hoger wezen had hun beloofd dat het voor altijd hun eigendom moet zijn. Sommigen onder jullie zullen mijn verhaal begrijpen, anderen zullen zeggen dat ik niet weet waarover ik het heb. Toch wel hoor... Ik ben geen moslim en geen jood. Ik heb gezien en gehoord wat er gebeurt is en mijn conclusies getrokken.
![]() |
#144 |
Burger
|
![]() Probeer de onvoorstelbare idioot te begrijpen die terroristen denkt te begrijpen .... hmmmm onmogelijk dus.
|
![]() |
![]() |