![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alice, jij bent echt hardhorig. Of misschien denk je dat het een spelletje de vraag raden is. Ik post iets, en dan stel jij de vraag waarop mijn post reeds een antwoord is:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het niet met je eens; als u zou beweren dat Vlamingen collectief aan een mentale handicap lijden zie ik dit als een geweldig vooroordeel, niet als racisme.
Wat ik wel als racistisch zie zijn mensen die beweren dat je op basis van o.a overtuiging anderen niet gelijk mag behandelen, een bewering die moeiteloos in zaaltjes in Borgerhout te horen is maar waar niemand zich druk over maakt, de verontwaardiging is bij wijlen dus volgens mij erg selectief. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het fijn dat je de religieuze intolerantie van anderen laakt; als je nu je eigen religieuze intolerantie nu eens zo bestrijden, dan staan we al veel verder. |
|
![]() |
![]() |