![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar als je de discussie wil aangaan WIE een VEELVOUD aan slachtoffers heeft gemaakt, zowel qua kinderen, weet iedereen dat Israel veruit kampioen daarin is.
![]() |
![]() |
#142 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Beantwoord me dan de andere vraag.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() eerlijk gezegd, denk ik dat het wel zal helpen, maar na 60 jaar bezetting , landdiefstal ,vernedering en Israelische moordpartijen met als hoogtepunt de laatste slachtpartij in Gaza....
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit is écht het allerlaatste 'hoogtepunt' IN Gaza. De Palestijnse organisatie Hamas heeft in Gaza tijdens en na het Israëlisch offensief tientallen tegenstanders vermoord en gemarteld. Ze beweerde dat ze afrekende met 'collaborateurs', aldus Amnesty International in een rapport. De rest kan je lezen in de Standaard van vandaag of op de site van Amnesty International.
![]() |
#146 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#147 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Helaas is al de dag zelf van de overdracht alles vernield dat nog enigszins aan Israël deed denken en werd er op grote schaal geplunderd zodat nu zowat 20% van de geweldig grote onderneming eigenlijk onherstelbaar is beschadigd, vooral de serres. Met verlies van zoveel werkplaatsen voor de Palestijnen (die daar al werkten tijdens de 'bezetting'). Eigen volk eerst (werkloos). Dat is allemaal in het lang en in het breed in het nieuws geweest ten tijde van de moeilijke ontruiming.
Fortuna favet fortibus Laatst gewijzigd door JeeBee : 16 februari 2009 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
#149 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#150 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) Laatst gewijzigd door goodwill : 17 februari 2009 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
#151 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De villa's wel.(Synagogen niet,mag volgens de Torah niet vernield worden)
De gronden werden niet aangeraakt door de leger en inwoners.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jood die ze aan de Palestijnen schonk. Die hebben zich toen als één man op het geheel gestort. En iedereen heeft gepikt wat hij kon pikken. Ergens wel logisch volgens mij. Iedereen weet dat de PLO een bende dieven is en Hamas nog erger. Dus het gewone volk wilde ze gewoon voor zijn. Maar hoe je van zo'n troep een natie gaat maken??? |
|
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben een man van 'goede wil'. Ik lieg nooit, ik verdraai de waarheid nooit. Wel bezit ik natuurlijk de waarheid niet en staat wat ik schrijf daarom altijd open voor bijstelling, die ik graag zal aanvaarden om mijn 'waarheid' te verfijnen. In onderhavig geval is dat dus niet gebeurd en was je eigen berichtgeving niet vrij van enige ondeskundigheid ter zake die helaas een zekere vooringenomenheid verraadt, uitgedrukt in (veel te) krachtige termen.
![]() |
#154 | |
Minister
|
![]() Citaat:
- Aantal Israelis gedood door Hamas raketten : 13 - Aantal Palestijnen gedood door Israel : minstens 1.300 Nog verdere commentaar ? |
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1.300 Palestijen op... nog geen drie weken tijd. Zullen we er eens een telraampje bijhalen ? Of er een grafiekje van maken ? En wil je dan wel alleen even de burgers aan beide zijden tellen, met uitsluiting van de militairen ? En kom mij niet af met het walgelijk verhaal dat je aan Palestijnse zijde de mannen niet mag meetellen, zoals Holmes dat meent te kunnen doen, beweerdelijk om alzo 'zeker te zijn dat er geen militanten (lees: gewapende strijdende mannen) bij de dodentelling zitten. |
|
![]() |
![]() |
#156 |
Minister
|
![]() Met andere woorden: Israel beschermt zijn mensen stukken beter dan Hamas en co
of de PLO de Palestijnen beschermt. Mogen we daaruit besluiten dan Hamas en Fatah snertdinges zijn die voornamelijk en boven alles op profijt voor een stuk of wat enkelingen uit zijn? Ik denk van wel. Er zijn overigens nog andere cijfers betreffende de Palestijnen beschikbaar. Hoeveel werden er eigenlijk vermoord door Hamas of daarvoor Fatah? |
![]() |
![]() |
#157 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door roodhaar : 17 februari 2009 om 15:50. |
|||
![]() |
![]() |
#158 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
En hoe had men dat moeten doen dan ? Zeg het eens ? Juist ja... ![]() Uw standpunten draaien nog erger dan een windmolen bij stevige bries... ![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Diplomatius : 17 februari 2009 om 16:24. |
|||
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je hiermee zeggen, dat de Israëlische overheid de Palestijnse olijfgaarden bulldozert, om op die manier de strijdvaardigheid van de Palestijnen aan te wakkeren?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
#160 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mss betere en nog meer raketten aan de hamas terroristen geven?
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 18 februari 2009 om 08:54. |
![]() |