![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik pik er twee citaten van Dedecker uit : Dedecker: 'Ik doe dat nu al in de Kamer, waar ik vaak overleg met Gerolf Annemans (Vlaams Belang) en Jan Jambon (N-VA) over ons stemgedrag. Dat is toch logisch?' Dedecker: 'Ach, de zaken zijn gelopen zoals ze gelopen zijn. Maar ik kan wel zeggen dat er één persoon is in de politiek die me nooit verraden heeft, en dat is Filip Dewinter. Nooit een gesprek misbruikt, nooit achteraf dingen verkeerd voorgesteld.'
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() O bent dan ook maar een giserke!
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan best zijn, zal er ook geen reden toe gehad hebben.
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() Marie-Rose Morel met Frank Vanhecke naar Efteling dinsdag 07 juli 2009Bron: Story Auteur: mcu Marie-Rose Morel en Frank Vanhecke zijn vorige week samen naar de Efteling getrokken met de kinderen van Marie-Rose. Zo wilde Morel even ontspannen, want op 4 augustus weet ze of de kankerbehandeling heeft aangeslagen. Morel heeft enkele weken zware chemo en bestralingen tegen baarmoederhalskanker achter de rug. Op 4 augustus kent ze haar medisch rapport: 'Ofwel is de tumor weg, ofwel zit hij er nog, en dan zit ik in zeer slechte papieren.' De vele geruchten over een vermeende relatie hielden Morel en Vanhecke niet tegen om samen in het pretpark te verschijnen. De Standaard |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 12 juli 2009 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 juli 2009 om 17:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar BVeL zal waarschijnlijk met zijn bek zitten smullen van het feit dat twee vrienden van wie eentje wel even wat ontspanning kan gebruiken, even een uitje maken.
BVeL, ik zou er nog eens het bandaneke dat ze nu draagt tegenaan gooien. Ga maar als een gier rond haar hoofd cirkelen en vergeet geen oog uit te pikken. LDD-style. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mevrouw Morel, als uw dokter wil ik U sterk aanraden de Efteling te bezoeken met Meneer Vanhecke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal zo wel niet gegaan zijn. Wat mensen in hun privéleven doen zou ons eigenlijk niet mogen intresseren, maar ja dan had Dag Allemaal geen bestaansredenen meer.
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() zoals de dokter van B.Bibber die laatste heeft aangeraden om een barones te bezwangeren, tegen zijn slechte rug.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 12 juli 2009 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Partijlid
|
![]() *zucht* Kan er mij misschien eens iemand uitleggen wat er mis is aan het feit dat die 2 naar de Efteling gaan en wat er überhaupt mis is aan het feit dat die 2 nu effectief een relatie zouden hebben? Ik dacht dat iedereen in zijn privé nog altijd doet wat hij wil?