![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Dit is een beetje een karikatuur en ik lach er wat mee enzo... maar: Wat ik me wel serieus afvraag: [size=6]Hoe komt het dat er zo weinig vrouwen op het Vlaams Blok stemmen?[/size] Dit is ook onderzocht en het klopt... Ik heb altijd al gedacht dat wij, vrouwen, de slimmere sekse waren! Jiiiihaaaa!!! ![]()
![]() |
![]() |
#143 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar aan uw vele reacties tegen het VB zal ik me wel niet afvragen in welke middens u vertoeft, zeker? ![]()
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou zeggen dat het nét andersom is .
![]() |
![]() |
#145 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Maar het is waar: Er zijn meer vrouwen in ons land, maar in verhouding stemmen zij minder voor het Vlaams Blok. Lees er misschien es de onderzoeken van Jaak Billiet (KUL) op na!
![]() |
![]() |
#146 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#147 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat zou je ondertussen toch al moeten weten nav de ellenlange discussies die we hierover al hebben uitgevochten! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal daar als licenciaat Bestuurskunde wellicht niet aan voldoen alhoewel een academische titel niet automatisch betekent dat je veel wijsheid bezit (bv prof devos!)! Maar als Vlaams nationalist is het mijn plicht onze minder mondige volksgenoten te helpen en daarom militeer ik bij de enige volkspartij die Vlaanderen nog rijk is en dat is het Vlaams Blok! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#151 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#153 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Zeno, you sick! Dat is echt een fascistisch statement. Dit bewijst het maar weer eens. De fascisten van de 21ste eeuw noemen zich anti-fascisten.
[size=6]Lage opleiding achter de rug, sociaal achtergesteld en arm is men dus niet vanwege omstandigheden of sociale klasse volgens Zeno en vrienden, maar wegens politieke voorkeur, en vice versa [/size] Ik kan niet geloven dat zo'n studie echt heeft bestaan, of dat DAT de conclusie is waar men achter zocht. Zowel, dan is dat zo'n typisch koninklijk onderzoek waar zijne superieure hoogheid, ezelsprins Philippe, met zijn nep-doctoraat heeft "bewezen" dat extreem rechtsten uren en uren achter TV zitten naar de Simpsons te kijken. Maar om uw fascistisch beeld te doorbreken. Ben zelf een Industrieel Ingenieur, heb geen TV, enkel een PeeCeetje dat in de vakantie gebruikt wordt, eerder uit een hogere middelklasse, zonder echte politieke voorkeur. Maar bij de komende verkiezingen zal ik speciaal het VB bolletje kleuren, met jouw uitspraak in het achterhoofd. Niemand over 1 kam scheren was toch de boodschap van Links toch? Opmerkelijk hoe dat er toch nog enkele criteria aan verbonden zijn voor je daarvoor in aanmerking komt. Vlaams Blokkers dus niet. Zielig.
![]() |
#157 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat is dat voor zever met criteria voor je in aanmerking komt om wat te zijn? Hier kan ik je uitleg niet volgen. Wat bedoel je daarmee? Iedereen mag toch stemmen voor de partij waarvoor hij of zij wil stemmen. btw: links is geen groep. Een aantal partijen is link op bepaalde standpunten, maar men kan mensen niet zomaar indelen links / rechts. Iemand stemt voor een partij, die zijn eerder links, centrum of aan de rechterkant georiënteerd. Iets heel anders dus...
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() Mijn reeds eerder vernoemde lesbische schoonzus en haar partner stemmen volgende verkiezingen op het Vlaams Blok.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat zijn ze toch snel op hun pik getrapt, zeg!
![]() Het enige dat ik doe is een studie aanhalen (die wel dégelijk heeft bestaan) waarin men naging wat het profiel was van de kiezers van de verschillende partijen. En sorry, maar hieruit bleek dat kiezers van extreem-rechts (maar volgens velen is het Blok geen extreme partij, dus waarom maken jullie je dan zo druk??) algemeen gesproken uit de lagere sociale klassen komen. Zijn deze mensen dan dom? Uiteraard niet. Om hier nu als een bende kleine kinderen te beginnen zwaaien met diploma's "kijk eens ik heb diploma X en ik stem op het Blok!" is jullie zaak natuurlijk. ![]() Citaat:
Citaat:
Slotbedenking: Wanneer hier de meest vreselijke zaken over homo's worden gezegd blijven de Blokkers stil. Haal je even een onderzoek aan waaruit kiezers van extreem-rechts niet al te best uitkomen is het kot te klein. Tjaaa.... |
||
![]() |
![]() |