![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ooit al zelf je vriend bedrogen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
met 3 kleine kindjes als "thuiswerkende huisvrouw" een stel fraaie herinneringen aan moie tijden & een berouwvolle echtgenoot/partner ?
![]() |
![]() |
#145 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
sorry : ik dacht aan de geitenmishandelende non in de "gendarmes" films van Louis De Funès.. ze speelden ook een prominente rol in de film over het verzet van de operaorkestleider "tea for two" met Bourvil... Het zou me verwonderen indien er geen nonnen voorkwamen in de langste dag,maar het is mogelijk.. Veel oorlogsfilms/films over de holocaust ed. bevatten scènes met nonnen zowel dramatisch heldhaftige als komische.. Nonnen als feministes ? Kloosterlingen in het algemeen als idealisten.. the spanish inquisition : idealisme "gone bad" ? Hoe sta jij tegenover de "pedofielensite.be" opgave van pedofielen met hun adressen die "hun traf uitgezeten hebben".. & Het koppel van vermeende pedofielen in Ieper die 3 maanden voorrarrest hadden en "onschuldig " bleken.. Of is iedereen "schuldig" na getuigenissen met "uit het onderbewustzijn opgehaalde herinneringen"...
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
![]() 2. Vanaf het moment dat iemand u bedrogen heeft, geloof me dat denk je niet aan die 'mooie herinneringen' maar wil het zo snel mogelijk vergeten. 3. Een bedrieger zal dan ook altijd een bedrieger zijn/blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wil je kinderen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister
|
![]() Wat beschouw jij als je beste eigenschap ? Wat als je slechtste ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
![]() ivm...valse beschuldigingen Klinkt msshn grof in de oren,het gaat hier om kinderen(hun vrijheid, leven, onschuld) elke pedofielzaak moet grondig onderzocht worden en ja soms kan het weleens voorvallen dat er mensen valselijk beschuldig worden van pedofilie ,maar dat heb je in andere gevallen ook en vergeet het maar dat de politie achteraf met excuses afkomt! Het is beter voorkomen dan genezen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor of tegen de doodstraf?
En indien voor, voor welke misdaden?
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
![]() Mijn slechtste eigenschap: ik kan moeilijk verwoorden wat ik voel en recht in iemand in zijn ogen kijken. Mijn goede eigenschap : Trouw, ben geen leugenaar, ik geef het nooit op hoe erg de situatie dan is er is altijd een oplossing. oh ja en toogshaken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
Als men elke zware crimineel de doodstraf zou geven, dan is het onmogelijk om te achterhalen hoe 'hun brein' functioneert en waarom.(volgens mij toch) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
over jeugdtrainers gesproken..ken zo'n geval Mijn beide broers zaten vroeger (ong.15jaar geleden)bij een voetbalclub waar de één van de trainers stiekem foto's van de spelers trok tijdens het douchen. Hij speelde zelfs Sinterklaas op het Sinterklaasfeestje, tof eh! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() Ik beweer niet dat elke persoon die in aanmerking komt met kinderen een pedofiel is, maar in deze tijd moet men spijtig genoeg extra waakzaam zijn ivm kinderenwant zijn ,pedofielen zeer moeilijk herkenbaar in het alledaagse leven vergeet ook niet dat het jagers zijn (men moet niet afkomen met het zijn zieke mensen, zo'n crap geloof ik ook niet ) dus maw ze weten goed genoeg met wat ze bezig zijn en zullen het hoe dan ook goed 'verstoppen'.
Laatst gewijzigd door nubian : 13 maart 2009 om 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik kan me voorstellen dat op een gegeven moment wat dolgedraaide ouders een jeugdcoach, jeugdbegeleider, leerkracht, gaan verdachtmaken, een stok vind je altijd hoor. nog nooit meegemaakt, maar ik weet dat het er ooit van zal komen, de situatie in het algemeen is zo aan evolueren, dat het gewoon een kwestie van tijd is eer alle mensen die met jeugd in contact komen, per definitie verdacht worden van pedofilie.
|
![]() |
![]() |