Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 maart 2009, 11:49   #141
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN

nubian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
wat zou je doen mocht je man/vriend je bedriegen?
Been there, done that!
Relatie meteen stopzetten zonder genade!
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2009, 11:51   #142
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

ooit al zelf je vriend bedrogen?
Oud 13 maart 2009, 12:10   #143
nubian

Standaard

Citaat:
ooit al zelf je vriend bedrogen?
Nooit, dat ligt ook niet in mijn aard om iemand te bedriegen.
Oud 13 maart 2009, 12:51   #144
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
Been there, done that!
Relatie meteen stopzetten zonder genade!

met 3 kleine kindjes als "thuiswerkende huisvrouw" een stel fraaie herinneringen aan moie tijden & een berouwvolle echtgenoot/partner ?

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2009, 13:01   #145
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
euhm volgens mij gaat het over van D-day
hoezo 'twisted mind'? en nee geen coyote ugly(was een slechte slechte film)

sorry : ik dacht aan de geitenmishandelende non in de "gendarmes" films van Louis De Funès.. ze speelden ook een prominente rol in de film over het verzet van de operaorkestleider "tea for two" met Bourvil...

Het zou me verwonderen indien er geen nonnen voorkwamen in de langste dag,maar het is mogelijk..

Veel oorlogsfilms/films over de holocaust ed. bevatten scènes met nonnen
zowel dramatisch heldhaftige als komische..

Nonnen als feministes ? Kloosterlingen in het algemeen als idealisten..
the spanish inquisition : idealisme "gone bad" ?

Hoe sta jij tegenover de "pedofielensite.be" opgave van pedofielen met hun adressen die "hun traf uitgezeten hebben"..

&

Het koppel van vermeende pedofielen in Ieper die 3 maanden voorrarrest hadden en "onschuldig " bleken.. Of is iedereen "schuldig" na getuigenissen
met "uit het onderbewustzijn opgehaalde herinneringen"...

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2009, 13:13   #146
nubian

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
met 3 kleine kindjes als "thuiswerkende huisvrouw" een stel fraaie herinneringen aan moie tijden & een berouwvolle echtgenoot/partner ?
1. Ik heb geen kinderen
2. Vanaf het moment dat iemand u bedrogen heeft, geloof me dat denk je niet aan die 'mooie herinneringen' maar wil het zo snel mogelijk vergeten.
3. Een bedrieger zal dan ook altijd een bedrieger zijn/blijven.
Oud 13 maart 2009, 13:29   #147
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

wil je kinderen?
Oud 13 maart 2009, 13:36   #148
Diplomatius
Minister

Diplomatius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wil je kinderen?
En zo ja, hoeveel ?
Diplomatius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2009, 13:36   #149
Diplomatius
Minister

Standaard

Wat beschouw jij als je beste eigenschap ? Wat als je slechtste ?
Oud 13 maart 2009, 13:37   #150
Diplomatius
Minister

Standaard

Misschien wel wat 'doorgedreven vragen' als ik dat nog eens lees...
Oud 13 maart 2009, 13:41   #151
nubian

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
sorry : ......
Hoe sta jij tegenover de "pedofielensite.be" opgave van pedofielen met hun adressen die "hun traf uitgezeten hebben"..

&

Het koppel van vermeende pedofielen in Ieper die 3 maanden voorrarrest hadden en "onschuldig " bleken.. Of is iedereen "schuldig" na getuigenissen
met "uit het onderbewustzijn opgehaalde herinneringen"...
Terecht en het wier dan ook tijd, ten eerste pedofielen hebben/verdienen GEEN rechten. Binnenkort gaat men hen nog als 'martelaars bestempelen' verdomme , en hoe zit het met de slachtoffers het zijn zij die voor de rest van hun leven getraumatiseerd.. Maar nee, blijkbaar is men meer bekommerd om de rechten van een pedoHoeveel gevallen zijn er niet geweest ivm ontvoeringen van kinderen door iemand die bv 50meter van het slachtoffertje woont.
ivm...valse beschuldigingen
Klinkt msshn grof in de oren,het gaat hier om kinderen(hun vrijheid, leven, onschuld) elke pedofielzaak moet grondig onderzocht worden en ja soms kan het weleens voorvallen dat er mensen valselijk beschuldig worden van pedofilie ,maar dat heb je in andere gevallen ook en vergeet het maar dat de politie achteraf met excuses afkomt! Het is beter voorkomen dan genezen!
Oud 13 maart 2009, 13:43   #152
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Voor of tegen de doodstraf?

En indien voor, voor welke misdaden?
Oud 13 maart 2009, 13:44   #153
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Terecht en het wier dan ook tijd, ten eerste pedofielen hebben/verdienen GEEN rechten. Binnenkort gaat men hen nog als 'martelaars bestempelen' verdomme , en hoe zit het met de slachtoffers het zijn zij die voor de rest van hun leven getraumatiseerd.. Maar nee, blijkbaar is men meer bekommerd om de rechten van een pedoHoeveel gevallen zijn er niet geweest ivm ontvoeringen van kinderen door iemand die bv 50meter van het slachtoffertje woont.
ivm...valse beschuldigingen
Klinkt msshn grof in de oren,het gaat hier om kinderen(hun vrijheid, leven, onschuld) elke pedofielzaak moet grondig onderzocht worden en ja soms kan het weleens voorvallen dat er mensen valselijk beschuldig worden van pedofilie ,maar dat heb je in andere gevallen ook en vergeet het maar dat de politie achteraf met excuses afkomt! Het is beter voorkomen dan genezen!
zo ga je niemand nog overhouden die nog met kinderen gaat willen werken hoor. wie gaat er dan nog onderwijzer willen worden? wie gaat er nog jeugdtrainer willen worden? wie gaat er nog scoutsleider willen worden?
Oud 13 maart 2009, 13:49   #154
nubian

Standaard

Citaat:
wil je kinderen?
ik heb zo beetje een 'zwangerschapsfobie' als ik al die tv-programma's bekijk De bevalling enzdan zou ik eerder kinderen adopteren.
Oud 13 maart 2009, 13:59   #155
nubian

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diplomatius Bekijk bericht
Wat beschouw jij als je beste eigenschap ? Wat als je slechtste ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diplomatius Bekijk bericht
En zo ja, hoeveel ?
1 prinsje
Mijn slechtste eigenschap: ik kan moeilijk verwoorden wat ik voel en recht in iemand in zijn ogen kijken.
Mijn goede eigenschap : Trouw, ben geen leugenaar, ik geef het nooit op hoe erg de situatie dan is er is altijd een oplossing.
oh ja en toogshaken
Oud 13 maart 2009, 14:04   #156
nubian

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Voor of tegen de doodstraf?

En indien voor, voor welke misdaden?
Tegen! Laat hen maar rotten in hun celletje zodat ze na jarenlang eindelijk berouw krijgen van hun misdaad en dat is nog een veel grotere straf dan de doodstraf.
Als men elke zware crimineel de doodstraf zou geven, dan is het onmogelijk om te achterhalen hoe 'hun brein' functioneert en waarom.(volgens mij toch)
Oud 13 maart 2009, 14:09   #157
nubian

Standaard

Citaat:
zo ga je niemand nog overhouden die nog met kinderen gaat willen werken hoor. wie gaat er dan nog onderwijzer willen worden? wie gaat er nog jeugdtrainer willen worden? wie gaat er nog scoutsleider willen worden?
Neen, want men gaat niet iedereen 'zomaar' van pedofilie beschuldigen, daarvoor heeft men echt sterke aanwijzingen nodig.
over jeugdtrainers gesproken..ken zo'n geval
Mijn beide broers zaten vroeger (ong.15jaar geleden)bij een voetbalclub waar de één van de trainers stiekem foto's van de spelers trok tijdens het douchen. Hij speelde zelfs Sinterklaas op het Sinterklaasfeestje, tof eh!
Oud 13 maart 2009, 14:10   #158
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, want men gaat niet iedereen 'zomaar' van pedofilie beschuldigen, daarvoor heeft men echt sterke aanwijzingen nodig.
over jeugdtrainers gesproken..ken zo'n geval
Mijn beide broers zaten vroeger (ong.15jaar geleden)bij een voetbalclub waar de één van de trainers stiekem foto's van de spelers trok tijdens het douchen. Hij speelde zelfs Sinterklaas op het Sinterklaasfeestje, tof eh!
neen, niet tof, maar is iedere jeugdcoach die na een match in de kleedkamers gaat, per definitie een pedofiel?
Oud 13 maart 2009, 14:33   #159
nubian

Standaard

Citaat:
neen, niet tof, maar is iedere jeugdcoach die na een match in de kleedkamers gaat, per definitie een pedofiel?
Ik beweer niet dat elke persoon die in aanmerking komt met kinderen een pedofiel is, maar in deze tijd moet men spijtig genoeg extra waakzaam zijn ivm kinderenwant zijn ,pedofielen zeer moeilijk herkenbaar in het alledaagse leven vergeet ook niet dat het jagers zijn (men moet niet afkomen met het zijn zieke mensen, zo'n crap geloof ik ook niet ) dus maw ze weten goed genoeg met wat ze bezig zijn en zullen het hoe dan ook goed 'verstoppen'.

Laatst gewijzigd door nubian : 13 maart 2009 om 14:33.
Oud 13 maart 2009, 14:47   #160
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik beweer niet dat elke persoon die in aanmerking komt met kinderen een pedofiel is, maar in deze tijd moet men spijtig genoeg extra waakzaam zijn ivm kinderenwant zijn ,pedofielen zeer moeilijk herkenbaar in het alledaagse leven vergeet ook niet dat het jagers zijn (men moet niet afkomen met het zijn zieke mensen, zo'n crap geloof ik ook niet ) dus maw ze weten goed genoeg met wat ze bezig zijn en zullen het hoe dan ook goed 'verstoppen'.
volledig akkoord hoor, maar ik weet, uit eigen ervaring als jarenlange jeugdcoach en vooral als iemand die op zoek moet gaan naar jeugdcoachen, dat het moeilijker en moeilijker wordt als jeugdcoach. kinderen worden op een ivoren toren geplaatst en owee als je durft kritiek geven op hun.

ik kan me voorstellen dat op een gegeven moment wat dolgedraaide ouders een jeugdcoach, jeugdbegeleider, leerkracht, gaan verdachtmaken, een stok vind je altijd hoor.
nog nooit meegemaakt, maar ik weet dat het er ooit van zal komen, de situatie in het algemeen is zo aan evolueren, dat het gewoon een kwestie van tijd is eer alle mensen die met jeugd in contact komen, per definitie verdacht worden van pedofilie.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be