Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 maart 2009, 17:05   #141
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie Bekijk bericht
Voelt er iemand zich bedreigd door die drie meisjes? Vindt iemand dat onderdrukte vormen? Kan er iemand eerlijk zeggen dat met deze meisjes niet valt samen te leven?
natuurlijk is er niemand bedreigd door drie laat puberale meisjes.

en ZIJ zijn HIER inderdaad NIET onderdrukt. ZIJ mogen hun huddevud afzetten als ze dat wensen. en wensen ze ermee rond te hossen dan kunnen ze dat ook. (voor mijn part niét tijdens de uitoefening van een officiele functie, zeker niet in onderwijs, maar dat terzijde). Ze mogen er zelfs mee gaan zwemmen in het zwembad naar het schijnt.
Dat kan men echter niet zeggen van hun - volgens hen - toch o zo VRIJE zussen in de islamitische landen? Daar laten ze driehonderd meisjes levend mee verbranden toen de school in brand stond, omdat ze hun KOPVOD niet op tijd ophadden!!!

na WOII schoren ze de meisjes die met een Duitser hadden gevreeën helemaal kaal.
Iemand die zich nu hier WENST kaal te scheren is daar volledig vrij in.
Maar kom dan niet mekkeren dat die meisjes tijdens de repressie daar ook zo volledig vrij in waren.

snappie?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 14 maart 2009 om 17:07.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 17:06   #142
De Zachte Anarchist
Burger

De Zachte Anarchist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
U mag trots zijn op uzelf.
Yup, en dat zonder hier met - al dan niet vermeende - academische prestaties te komen schermen.
Oud 14 maart 2009, 17:24   #143
Kritische Theorie
Gouverneur

Kritische Theorie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Neen, maar wel door de islam, en daar ging het over.

Neen, maar elders, ook in ons landje, gebeurt dat wel door de islam, en daar ging het over.

Neen, maar wel met de islam, en daar ging het over.
U dient drie keer neen te antwoorden. Die meisjes geloven in de Islam en dragen een hoofddoek. Toch, zijn ze geen bedreiging, zijn ze niet onderdrukt en kan je perfect met hen samenleven. Waar het omgaat is dat er blijkbaar perfect valt samen te leven met mensen zoals deze meisjes ook al zijn gelovig en anders-denkend.

Kritische Theorie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 17:25   #144
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Zachte Anarchist Bekijk bericht
Yup, en dat zonder hier met - al dan niet vermeende - academische prestaties te komen schermen.
U bent vlug tevreden. Zo gaat u niet veel bereiken in het leven

Het is ondertussen 19 jaar geleden dat ik de universiteit verliet en het kan mij in feite geen bal schelen wat u over mij denkt. Ik boer goed, heb een eigen zaak (bank en verzekeringskantoor) met een aantal personeelsleden. Ik sta dus redelijk bovenaan in de voedselketen; over mijn persoon hoeft u zich dus geen zorgen te maken.

Hebt u in feite iets inhoudelijks te vertellen over het onderwerp van deze draad ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 17:27   #145
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hun tussenkomsten zijn evenmin foutloos, alleen voel ik niet steeds de behoefte daarop te reageren.
M.a.w, u bent slimmer.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 17:29   #146
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U dient drie keer neen te antwoorden. Die meisjes geloven in de Islam en dragen een hoofddoek. Toch, zijn ze geen bedreiging, zijn ze niet onderdrukt en kan je perfect met hen samenleven. Waar het omgaat is dat er blijkbaar perfect valt samen te leven met mensen zoals deze meisjes ook al zijn gelovig en anders-denkend.
voor de vierde keer: dit is omdat ze ONZE wetten gebruiken en niet de islamitische wetten.

Volgens HUN wetten mochten ze niet alleen naar Turkije vliegen, mogen ze niet alleen buitenshuis werken, mogen ze niet alleen naar buiten gaan etc...
wat die meisjes doen is een soort roodkapjes-sprookje opvoeren om aan te doen dat roodkapje toch wel veilig door het bos kon wandelen als ze haar kapje maar opzette... maar ze vergeten te zeggen dat filip de winter de wolf dan wel op voorhand moet doodschieten

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 14 maart 2009, 17:30   #147
Kritische Theorie
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
natuurlijk is er niemand bedreigd door drie laat puberale meisjes.

en ZIJ zijn HIER inderdaad NIET onderdrukt. ZIJ mogen hun huddevud afzetten als ze dat wensen. en wensen ze ermee rond te hossen dan kunnen ze dat ook. (voor mijn part niét tijdens de uitoefening van een officiele functie, zeker niet in onderwijs, maar dat terzijde). Ze mogen er zelfs mee gaan zwemmen in het zwembad naar het schijnt.
Dat kan men echter niet zeggen van hun - volgens hen - toch o zo VRIJE zussen in de islamitische landen? Daar laten ze driehonderd meisjes levend mee verbranden toen de school in brand stond, omdat ze hun KOPVOD niet op tijd ophadden!!!

na WOII schoren ze de meisjes die met een Duitser hadden gevreeën helemaal kaal.
Iemand die zich nu hier WENST kaal te scheren is daar volledig vrij in.
Maar kom dan niet mekkeren dat die meisjes tijdens de repressie daar ook zo volledig vrij in waren.

snappie?
Elke toestand het midden-oosten is onwenselijk. Extreem rechtse fundamentalisten, zoals die in arabische landen vaak aan de macht zijn zijn steeds gevaarlijk. Ofdat deze zich nu op de Islam baseren of iets anders. Volkomen afkeurenswaardig.

Deze drie meisjes geloven ook in de Islam. Ze geloven echter ook in democratie. Ze leven volgens de Belgische wetten. En ze zijn niet fanatiek. Ze gaan in debat met anders-denkenden, etc. U noemt deze meisjes dus geen moslima's?

Er zijn echter mensen die wel verplichtingen willen opleggen. Dewinter bijvoorbeeld wenst niet dat bepaalde mensen een kledingsstuk dragen. Wenst niet dat er geloofsgebouwen zijn van een bepaalde godsdienst. En wil dit verbieden en wegkrijgen. Dewinter is echter geen moslim.

Oud 14 maart 2009, 17:32   #148
Kritische Theorie
Gouverneur

Standaard

Citaat:
voor de vierde keer: dit is omdat ze ONZE wetten gebruiken en niet de islamitische wetten.

Volgens HUN wetten mochten ze niet alleen naar Turkije vliegen, mogen ze niet alleen buitenshuis werken, mogen ze niet alleen naar buiten gaan etc...
wat die meisjes doen is een soort roodkapjes-sprookje opvoeren om aan te doen dat roodkapje toch wel veilig door het bos kon wandelen als ze haar kapje maar opzette... maar ze vergeten te zeggen dat filip de winter de wolf dan wel op voorhand moet doodschieten
HUN wetten? Beste, mischien hebt u het niet door. Maar HUN wetten zijn de wetten van Nederland. Ik vraag mij af wat u bedoelt met HUN wetten?

Oud 14 maart 2009, 17:32   #149
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
een anarchistische player als hans teeuwen samenbrengen met religie gaf natuurlijk ook het gewenst vuurwerk
Theo Maassen is wel grappiger. Of de combo "Mannen van de radio".
Oud 14 maart 2009, 17:33   #150
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze drie meisjes geloven ook in de Islam. Ze geloven echter ook in democratie. Ze leven volgens de Belgische wetten. En ze zijn niet fanatiek. Ze gaan in debat met anders-denkenden, etc. U noemt deze meisjes dus geen moslima's?
die meisjes zijn evenveel moslim als dat mijn grootmoeder katholiek was....

blijkbaar nog steeds niet begrepen dat ik het over islam heb en die drie kakelende kippetjes over een "kijk-eens-hoe-ik-opval"spelletje.

Morgen kom ik met mijn blote kont met indianenpluim MIJN godsdienst uitleggen bij Phara! Ge gaat toch geen schrik van me krijgen hé?

Oud 14 maart 2009, 17:34   #151
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

blijkbaar nog steeds niet begrepen dat ik het over islam heb en die drie kakelende kippetjes over een "kijk-eens-hoe-ik-opval"spelletje.

Morgen kom ik met mijn blote kont met indianenpluim MIJN godsdienst uitleggen bij Phara! Ge gaat toch geen schrik van me krijgen hé?

Oud 14 maart 2009, 17:36   #152
Praetorian

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Standaard

Citaat:

Het is ondertussen 19 jaar geleden dat ik de universiteit verliet en het kan mij in feite geen bal schelen wat u over mij denkt. Ik boer goed, heb een eigen zaak (bank en verzekeringskantoor) met een aantal personeelsleden. Ik sta dus redelijk bovenaan in de voedselketen; over mijn persoon hoeft u zich dus geen zorgen te maken.

Hebt u in feite iets inhoudelijks te vertellen over het onderwerp van deze draad ?
Ontevreden dat je geen felicitaties krijgt?
Oud 14 maart 2009, 17:38   #153
Kritische Theorie
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Wat is voor u dan wel een moslim? Aangezien deze meisjes geloven in de Islam en deze godsdienst als een inspiratie zien. Of is u grootmoeder soms een overjaarse non die het niet zo nauw nam met de religieuze kuiselijkheid? Als u morgen met een blote kont en indianenpluim op televisie komt, zal ik mooi wegzappen. Ik ben geen grote voorstander van de aanslag op de goede smaak.

Oud 14 maart 2009, 17:39   #154
Kritische Theorie
Gouverneur

Standaard

Citaat:

U dan wel? Ik lees precies enkel dat u niet hebt gestudeerd maar toch blij bent met uw job. Proficiat, leuk voor u, maak een sprongetje en kus het dichst bijzijnde biggetje in je buurt. Maar zinvol voor deze discussie zou ik dat toch ook niet noemen.

Oud 14 maart 2009, 17:41   #155
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als u morgen met een blote kont en indianenpluim op televisie komt, zal ik mooi wegzappen. Ik ben geen grote voorstander van de aanslag op de goede smaak.
VOILA... eindelijk kan ik met je akkoord gaan. Zo'n drie kopvodden naast mekaar vind ik ook een aanslag op de goede smaak!

en zolang jij geen RESPECT toont voor die pluim in mijn blote kont zie ik niet in waarom IK zo'n drie kopvodden moet respecteren...

zie je wel dat we er geraken?

Oud 14 maart 2009, 17:46   #156
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Ontevreden dat je geen felicitaties krijgt?
Man , man, man. Toch niet jaloers hoop ik ?
Oud 14 maart 2009, 17:48   #157
Kritische Theorie
Gouverneur

Standaard

Citaat:
VOILA... eindelijk kan ik met je akkoord gaan. Zo'n drie kopvodden naast mekaar vind ik ook een aanslag op de goede smaak!

en zolang jij geen RESPECT toont voor die pluim in mijn blote kont zie ik niet in waarom IK zo'n drie kopvodden moet respecteren...

zie je wel dat we er geraken?
Niemand veplicht u te kijken. Maar blijkbaar keek u maar al te graag naar die gehoofddoekte meisjes. Blijkbaar werd u er zo erotisch door geprikkeld dat u automatisch een pluim in uw reet wou steken. Mij lijkt zo iets hoogst onaangenaam, uw wenst er echter met op televisie te komen. Hoogstwaarschijnlijk zal u ook heel wat andere dingen in je kont kunnen steken. Dat is reeds duidelijk. Mischien wenst u ook wel een telefoon in uw reet te steken en dan dansend op tv te komen. U hebt daar het recht op, indien iemand dat wenst uit te zenden. Maar zoals ik al zei, ik zal daar niet naar kijken. U kijkt echter wel naar dingen die uw ergeren, meer nog zulke dingen zetten u niet aan om weg te zappen. Ze laten u naar een pluim grijpen die u dan vakkundig in uw aars wenst te proppen om wie weet welke reden. Geen probleem mee. Het probleem is dat gekke fundamentalisten als jij anderen wel hun mening wensen te verbieden. Wel een probleem hebben met gematigde andere mensen. En niet wensen dat onschuldige meisjes in debat gaan. Als er iemand op een arabische fundamentalist lijkt dan bent u het dan wel. Dan wel één zonder doek op de kop maar met een pluim in de poep.

Oud 14 maart 2009, 17:49   #158
Praetorian

Standaard

Citaat:
Ik zet mij af tegen wat Veblen de "pecuniary culture" noemt. Allez ja, ik ga dus niet denken "Waw, Pericles bevindt zich aan de top van de voedselketen". Nogmaals, ik hoop dat ze bij jouw begrafenis een grandioze rede afsteken over jouw doorgedreven zoektocht naar geldelijk succes. En moge god u het belonen.
Oud 14 maart 2009, 17:49   #159
Kritische Theorie
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Hahahhahahahahahah, jaloers op iemand die op dit moment in de bank en verzekeringssector werkt. Kerel, dat kan je toch menen?

Oud 14 maart 2009, 17:50   #160
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U dan wel? Ik lees precies enkel dat u niet hebt gestudeerd maar toch blij bent met uw job. Proficiat, leuk voor u, maak een sprongetje en kus het dichst bijzijnde biggetje in je buurt. Maar zinvol voor deze discussie zou ik dat toch ook niet noemen.
U hebt blijkkaar niet de gehele draad gelezen.
Voordat ik de universiteit verliet had ik wel twee diploma's behaald.

Ik ga verder niet in op uwe kinderachtige zever.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be