![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ZIJ zijn HIER inderdaad NIET onderdrukt. ZIJ mogen hun huddevud afzetten als ze dat wensen. en wensen ze ermee rond te hossen dan kunnen ze dat ook. (voor mijn part niét tijdens de uitoefening van een officiele functie, zeker niet in onderwijs, maar dat terzijde). Ze mogen er zelfs mee gaan zwemmen in het zwembad naar het schijnt. Dat kan men echter niet zeggen van hun - volgens hen - toch o zo VRIJE zussen in de islamitische landen? Daar laten ze driehonderd meisjes levend mee verbranden toen de school in brand stond, omdat ze hun KOPVOD niet op tijd ophadden!!! na WOII schoren ze de meisjes die met een Duitser hadden gevreeën helemaal kaal. Iemand die zich nu hier WENST kaal te scheren is daar volledig vrij in. Maar kom dan niet mekkeren dat die meisjes tijdens de repressie daar ook zo volledig vrij in waren. snappie?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 maart 2009 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Burger
|
![]() Yup, en dat zonder hier met - al dan niet vermeende - academische prestaties te komen schermen.
![]() |
![]() |
#143 |
Gouverneur
|
![]() U dient drie keer neen te antwoorden. Die meisjes geloven in de Islam en dragen een hoofddoek. Toch, zijn ze geen bedreiging, zijn ze niet onderdrukt en kan je perfect met hen samenleven. Waar het omgaat is dat er blijkbaar perfect valt samen te leven met mensen zoals deze meisjes ook al zijn gelovig en anders-denkend.
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is ondertussen 19 jaar geleden dat ik de universiteit verliet en het kan mij in feite geen bal schelen wat u over mij denkt. Ik boer goed, heb een eigen zaak (bank en verzekeringskantoor) met een aantal personeelsleden. Ik sta dus redelijk bovenaan in de voedselketen; over mijn persoon hoeft u zich dus geen zorgen te maken. Hebt u in feite iets inhoudelijks te vertellen over het onderwerp van deze draad ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens HUN wetten mochten ze niet alleen naar Turkije vliegen, mogen ze niet alleen buitenshuis werken, mogen ze niet alleen naar buiten gaan etc... wat die meisjes doen is een soort roodkapjes-sprookje opvoeren om aan te doen dat roodkapje toch wel veilig door het bos kon wandelen als ze haar kapje maar opzette... maar ze vergeten te zeggen dat filip de winter de wolf dan wel op voorhand moet doodschieten
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Deze drie meisjes geloven ook in de Islam. Ze geloven echter ook in democratie. Ze leven volgens de Belgische wetten. En ze zijn niet fanatiek. Ze gaan in debat met anders-denkenden, etc. U noemt deze meisjes dus geen moslima's? Er zijn echter mensen die wel verplichtingen willen opleggen. Dewinter bijvoorbeeld wenst niet dat bepaalde mensen een kledingsstuk dragen. Wenst niet dat er geloofsgebouwen zijn van een bepaalde godsdienst. En wil dit verbieden en wegkrijgen. Dewinter is echter geen moslim.
![]() |
![]() |
#148 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#149 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
blijkbaar nog steeds niet begrepen dat ik het over islam heb en die drie kakelende kippetjes over een "kijk-eens-hoe-ik-opval"spelletje. Morgen kom ik met mijn blote kont met indianenpluim MIJN godsdienst uitleggen bij Phara! Ge gaat toch geen schrik van me krijgen hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
blijkbaar nog steeds niet begrepen dat ik het over islam heb en die drie kakelende kippetjes over een "kijk-eens-hoe-ik-opval"spelletje. Morgen kom ik met mijn blote kont met indianenpluim MIJN godsdienst uitleggen bij Phara! Ge gaat toch geen schrik van me krijgen hé?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#154 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en zolang jij geen RESPECT toont voor die pluim in mijn blote kont zie ik niet in waarom IK zo'n drie kopvodden moet respecteren... zie je wel dat we er geraken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() Ik zet mij af tegen wat Veblen de "pecuniary culture" noemt. Allez ja, ik ga dus niet denken "Waw, Pericles bevindt zich aan de top van de voedselketen". Nogmaals, ik hoop dat ze bij jouw begrafenis een grandioze rede afsteken over jouw doorgedreven zoektocht naar geldelijk succes. En moge god u het belonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Gouverneur
|
![]() Hahahhahahahahahah, jaloers op iemand die op dit moment in de bank en verzekeringssector werkt. Kerel, dat kan je toch menen?
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voordat ik de universiteit verliet had ik wel twee diploma's behaald. Ik ga verder niet in op uwe kinderachtige zever. |
|
![]() |
![]() |