![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als je liever knoeiers als Sarcozy en Reynders nog meer belastinggeld wil laten verprutsen, dan zijn we uitgepraat.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedankt. Hij is niet veranderd in ieder geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U claimt dat heel wat gewone mensen bedrogen zijn, kan best zijn maar u staaft dit niet. In wezen is dit laster... Iemand die 150000euro kan geven om een gokje te wagen is ofwel heel dom of iemand die het kan missen. In het tweede geval is het dan ook geen arm dutske. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Vreemdeling
|
![]() heb niet alle berichten gelezen (blijkbaar is onze JP toch nog steeds een leuk iemand, waar de mensen graag over praten...) maar zou willen opmerken:
Als ik het mij goed meen te herinneren heeft JPvR ergens in een artikel opgemerkt dat hijzelf niet meer zal opkomen in de politiek. Hij zal de partij Rossem opnieuw oprichten, maar deze laten dragen door jonge (macro-economisten) partijleden. Hij wil deze mensen de kans geven om op het politieke toneel te verschijnen door hun een duw in de rug te geven, en hij zal van op de achtergrond coördineren en touwtjes in handen houden. Ten tweede sluit ik mij volledig aan bij de post van Solidarmosc op de eerste pagina! Ten derde, zijn economische relance plan zogezegd, dat hij naar voren schuift als de oplossing: Er zijn economen (die toch redelijk wat aanzien genieten) die dit plan beschrijven als 'De moeite waard om er op verder in te gaan' of 'Zeker te proberen' vinden. Denk dat de commotie hieromtrent zal opwaaien wanneer het boek waaraan hij aan het schrijven is uitkomt, en er opnieuw wel bepaalde 'belangrijke' personen een reactie op zullen geven. Tot slot, 'hij zit aan de grond' en 'hij heeft geen rotte franc meer'... Hij hokt wel in een mooie villa (ok die hij huurt, maar dan nog), en volgens mij: iemand die zo'n systeem op poten gezet heeft (knap gevonden, maar illegaal, dus terrecht afgestraft), met zo'n grote pieten in contact stond / staat,... dan ga ik er toch vanuit dat hij een mooie zakcent ergens via omwegen en op andere namen of weet ik veel, in 1 of ander land op een bankrekening zal gedeponeerd hebben om toch nog een appeltje voor de dorst te hebben indien het fout liep... Het is een persoon die zeker en vast niet geleerd moet worden hoe te foefelen met geld, en hoe alles in zijn werk gaat in de realiteit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Van Rossem is gestraft geweest en heeft zijn straf uitgezeten dus bebbels toe hier want van al die regeringsleiders is er tot nu toe nog geen enkelen verantwoordelijk gesteld voor deze diefstal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Gelukkig maar. Maar allee iemand een beter idee dan onze goede vriend van Rossem??? Velen met kritiek maar geen ideeen he menne. Alleszins heeft hij het bij het rechte eind " er moet nu gereageerd worden op de crisis" Ah ja Van Rossem had het over het de wissel terug in te voeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als je een systeem kan uitbuiten betekent het vaak dat je dat systeem verdomd goed kent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zo is de woestijn gevuld met struisvogels die denken dat ze in een oase leven.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 22 april 2009 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wereld zal heus niet vergaan.
|
![]() |
![]() |