Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 februari 2005, 13:35   #141
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Hebben ze killerwales ajuin doen eten en dan tesamen een wind laten laten ? ...

[size=4]of hebben ze een nuclair device op de zeebodem doen afgaan[/size], ...
Ge komt er al aardig in de buurt, Herr Flick. En zie hier de uitvoerder, lieutenant Orcinus. Cum laude graduate op West Point.

Oud 10 februari 2005, 13:47   #142
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

shit hoe kan dit nu nog zo lang een geheim blijven... zelfs de papperazi waren blijkbaar op de hoogte...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 13:48   #143
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan
Ge komt er al aardig in de buurt, Herr Flick. En zie hier de uitvoerder, lieutenant Orcinus. Cum laude graduate op West Point.

oei da beest ziet er gevaarlijker uit als mijnen hond, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 13:49   #144
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
shit hoe kan dit nu nog zo lang een geheim blijven... zelfs de papperazi waren blijkbaar op de hoogte...
Hoe dat beest niet uit balans valt met al die apperatuur op zijn test, ...
Oud 10 februari 2005, 13:51   #145
Tegendradigaard

Standaard

dat beest wordt rechtgehouden met een complot he..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 10 februari 2005, 13:53   #146
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Nu zou men het misschien wel doen, maar voor 11/9 ? Hoeveel gekaapte vliegtuigen zijn er trouwens boven de USA al neergehaald door gevechtsvliegtuigen ? Voor 11/9 en na ?

0 dus, ...

Zelf toestellen die de controle kwijtzijn laten ze vrolijk verdervliegen, ...

Het risico dat ze op een burger zijn kop vallen is te groot, bovendien is zo'n raket peperduur, ...

Ze zullen die pas neerschieten boven de oceaan , de woestijn of een of ander gebergte.

Daarom dat Edwards AFB daar ook in de woestijn ligt hé, daar kunnen ze rustig crashen zoveel ze maar willen daar kan dat toch geen kwaad, geen levende ziel te bespeuren.
Oud 10 februari 2005, 14:17   #147
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bristow
Neen, Exodus, de link die je geeft is niet wat ik bedoel. Ten eerste zie ik zelfs bij het diagonaal overlopen van de tekst een aantal fouten. (Odigo, de ontmoeting van Bin Laden en de CIA in Dubai in 2001, het verhaal van de burgemeester van San Francisco.)

Maar, wat deze tekst eigenlijk beweert is dat de Amerikaanse autoriteiten Al Qaeda hebben laten begaan.
Soit, laat ons dat even aannemen.
Voordat je een samenvatting van de tekst geeft, en de essentie ervan wil weten moet je hem VOLLEDIG LEZEN. Dat heb jij niet gedaan. DAt is onjuist wat je zegt. Het zegt dat Al Quada maar een "constructie" is een rookscherm waarlangs men hun inside job gedaan heeft. Dat is iets heel anders.

Het is een zeer complex gegeven. Wat de disbelivers willen is een simpele realiteit waar men direct kan zeggen het is die en hij is de grote boosboener. Zoals het officiële verhaal. Dat is gewoon niet mogelijk. De MOSSAD kan inderdaad waarschuwingen gekregen hebben of mss mensen binnen de MOSSAD zullen ervan op de hoogte geweest zijn maar dat neemt toch niet weg van het feit dat het een inside job is niet niet.

Citaat:
Waar passen de indianenverhalen over Silverstein in dit verhaal?
Wie zegt dat het er niet kan inpassen. U houdt wederom vast aan een veel te simpele realiteit.

Citaat:
Volgens deze tekst zat ook Clinton mee in het complot. Dus toch geen complot van neo-cons?
Zeker niet. Hier houdt u u vast aan uw ingedoctrineerde links vs rechts , democratisch vs repulikeins principe. [size=4]In de hoogste regionen is er geen links of rechts er is alleen de heersende macht, in een andere verpakking. [size=2]En ja, ik ben er persoonlijk zeker van dat Clinton weet wat 9/11 inhoud. Hij een een persoon van de elite.

[/size][/size]

Laatst gewijzigd door exodus : 10 februari 2005 om 14:18.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 14:17   #148
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
OK, Kunnen we dit dan afspreken (sic)?

Maar wanneer de Amerikaanse autoriteiten laks zouden geweest zijn voor Al Qaeda kan dit ook voor eender welke andere organisatie die in staat is zo'n logistiek op poten te zetten!?

Ik ben bijna zeker, dat als je deze grap wilt herhalen, je dat doet ook !

3 weken geleden haal ik hier mijn zwitsers zakmes uit mijn valies, ja we hadden gevlogen en dan laate zo'n ding niet in uwen broekzak zitten, temeer daar het niet zo'n gewoon zakmes model is maar eentje met een mes dat je kan blokeren zodat het niet dichtvouwt als je gaat snijden of in iets moet steken. (heel handig en veilig )

Kortom ik haal da boven en mijne collega, ha hebde gij da in uw bagage gestoken, ik ja natuurlijk da is wreed goe materiaal en ik zoek da nie te moeten afgeven, aan de controle, ha ik ben er gisteren in zaventem zo mee door de controle gewandeld, geen gepiep geen getuut ... ('t zat in zijn handbagage geloof ik )

ik kan het zelf bekanst nie geloven, want alle lappen dat ik door zo een detector moet beginnen die dingen te piepen, op mijne riem, op mijn schoenen, ...

Kortom ik ben er bekanst zeker van dat je een mes in een vliegtuig krijgt als je dat wil, den taxfree shopping ligt toch ook achter de controle, je kan daar eten, een mes is toch zo in uwe zak gefoefeld zeker, voor een ietwat getraind terrorist, ... of een schaar, trouwens met een beetje creativiteit koop je daar alles om je eigen taxfree zone made bom in mekaar te steken.
Oud 10 februari 2005, 14:19   #149
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... dat de Amerikaanse autoriteiten Al Qaeda hebben laten begaan. Soit, laat ons dat even aannemen. "Vóór 9/11 hebben de autoriteiten niet voldoende aandacht besteed aan het gevaar Al Qaeda. De beschikbare informatie werd niet voldoende benut."
[font=Arial]We moeten heel voorzichtig blijven ...[/font]
[font=Arial]U claimt de waarheid te bezitten ...[/font]
[font=Arial]En onze vriend Mueller dan ...[/font]

[font=Arial][font=Arial]A. Het gaat er niet om wie hier al dan niet de waarheid spreekt. Er zijn echter zoveel toevalligheden die het officiële verhaal ondermijnen. JUIST?[/font][/font]

[font=Arial][font=Arial]B. OBL? U moet eens op zoek gaan, kan heel eenvoudig via het net, naar foto's van Osama vóór 9-11 en deze vergelijken met de filmpjes die na 9-11 zijn verstuurd. De neus verraadt al veel. Ik ga U die foto's niet voorzien want dan begint Nadine opnieuw te brullen.[/font][/font]

[font=Arial][font=Arial]C. Weet U hoe de eerste film is te voorschijn gekomen? 3 maanden na de aanslagen, regio’s in Afganistan intussen reeds herhaaldelijk platgebombardeerd, was er nog niet het minste bewijs dat OBL en zijn Al Qaeda netwerk de hand hadden in de aanslagen van 9-11. In bepaalde (vooral Europese) landen begon de bevolking zich vragen te stellen. Tot op een dag het Pentagon verkondigde dat men in Afganistan een video had gevonden waarin OBL snoefde en bevestigde dat hij betrokken was bij de aanslagen. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een meester tacticus zo briljant is om de aanslagen van 9-11 te organiseren zonder ook maar op één manier te kunnen gelinkt worden, toch zo nonchalant is om deze video te laten rondslingeren die door de VS kan worden ontdekt? De video werd getoond met Engelse onderschriften. De Arabier die OBL moest voorstellen was zo moeilijk verstaanbaar dat de Arabische zenders in eerste fase verder gingen op basis van de ondertitteling van het Pentagon, om later op te merken dat er met de vertaling aan het haar was getrokken. Verscheidene Europese experts hebben de vertaling op het randje van propagande genoemd.[/font][/font]

[font=Arial][font=Arial]D.- Ik was niet betrokken bij de aanslagen van 9-11 in de VS, noch was ik op de hoogte van de aanval. Er bestaat een regering binnen een regering in de VS. De VS moet de daders zoeken op zijn eigen grondgebied onder zijn eigen populatie, tussen de mensen die van deze eeuw een eeuw van conflict tussen Islam en Christendom wil maken. Het VS-systeem is volledig onder controle van de Joden, wiens eerste prioriteit Israël is en NIET de VS. - Dixit OBL.[/font][/font]

[font=Arial]E. De Taliban stelde voor om OBL uit leveren aan een neutrale macht indien de VS kon bewijzen dat hij iets te maken had met de aanslagen op de Amerikaanse ambassades in Afrika of de 9-11 aanslagen. De bewijzen werden nooit aan de Taliban geleverd omdat[/font]
[font=Arial]-[/font][font=Arial] Er was geen bewijs[/font]
[font=Arial]-[/font][font=Arial] De voorbereidingen voor de oorlog tegen Afghanistan waren reeds zo ver gevorderd dat de VS onmiddellijk kon gebruik maken van de Amerikaanse publieke opinie om Afghanistan binnen te vallen.[/font]

[font=Arial]F. Al opgemerkt wanneer die pseudo OBL telkens te voorschijn komt? Telkens wanneer het Bush héél slecht uitkomt of niet?[/font]

[font=Arial][size=3]G. FBI-baas Mueller heeft op CNN openlijk toegegeven dat er gebruik werd gemaakt van 'identity theft', wat ook bleek uit het feit dat er een aantal zogezegde kapers nog leefden ná 9-11. [/size][/font]
[font=Arial][size=3]Indien U een aanslag zou plegen, hoe zou U te werk gaan?[/size][/font]
[font=Arial][size=3]Zullen we de “box van Pandora” openen?[/size][/font]
[font=Arial][size=3]- Waarom zou OBL, de Saoedi-Arabische holbewoner, identiteitspapieren stelen?[/size][/font]
[font=Arial][size=3]- Om sporen uit te wissen?[/size][/font]
[font=Arial][size=3]- Waarom zou een Saoedi identiteitspapieren stelen om sporen te wissen van landgenoten?[/size][/font]
[font=Arial][size=3]- Waarom een diefstal op poten zetten die sporen ontwikkelt die terug naar zichzelf wijzen?[/size][/font]
[font=Arial][size=3]- Waarom geen Griekse, Braziliaanse of Belgische identiteitsdocumenten?[/size][/font]
Oud 10 februari 2005, 14:21   #150
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Ik ben bijna zeker, dat als je deze grap wilt herhalen, je dat doet ook !

3 weken geleden haal ik hier mijn zwitsers zakmes uit mijn valies, ja we hadden gevlogen en dan laate zo'n ding niet in uwen broekzak zitten, temeer daar het niet zo'n gewoon zakmes model is maar eentje met een mes dat je kan blokeren zodat het niet dichtvouwt als je gaat snijden of in iets moet steken. (heel handig en veilig )

Kortom ik haal da boven en mijne collega, ha hebde gij da in uw bagage gestoken, ik ja natuurlijk da is wreed goe materiaal en ik zoek da nie te moeten afgeven, aan de controle, ha ik ben er gisteren in zaventem zo mee door de controle gewandeld, geen gepiep geen getuut ... ('t zat in zijn handbagage geloof ik )

ik kan het zelf bekanst nie geloven, want alle lappen dat ik door zo een detector moet beginnen die dingen te piepen, op mijne riem, op mijn schoenen, ...

Kortom ik ben er bekanst zeker van dat je een mes in een vliegtuig krijgt als je dat wil, den taxfree shopping ligt toch ook achter de controle, je kan daar eten, een mes is toch zo in uwe zak gefoefeld zeker, voor een ietwat getraind terrorist, ... of een schaar, trouwens met een beetje creativiteit koop je daar alles om je eigen taxfree zone made bom in mekaar te steken.
Ande whatise youre pointe?
Oud 10 februari 2005, 14:29   #151
Bristow
Burger

Bristow's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
...
Het is een zeer complex gegeven. Wat de disbelivers willen is een simpele realiteit waar men direct kan zeggen het is die en hij is de grote boosboener. Zoals het officiële verhaal. Dat is gewoon niet mogelijk. De MOSSAD kan inderdaad waarschuwingen gekregen hebben of mss mensen binnen de MOSSAD zullen ervan op de hoogte geweest zijn maar dat neemt toch niet weg van het feit dat het een inside job is niet niet.
...
Zeker niet. Hier houdt u u vast aan uw ingedoctrineerde links vs rechts , democratisch vs repulikeins principe. [size=4]In de hoogste regionen is er geen links of rechts er is alleen de heersende macht, in een andere verpakking. [size=2]En ja, ik ben er persoonlijk zeker van dat Clinton weet wat 9/11 inhoud. Hij een een persoon van de elite.
[/size][/size]
Wat complex is, Exodus, is de realiteit van de moderne wereld.
Het idee dat een groep complotteurs (waar dus Clinton ook al bijhoort) alles in de handen hebben zonder dat om het even wie daar iets aan kan doen, dat is precies zoeken naar eenvoudige antwoorden. Zoals men vroeger de uitleg voor natuurfenomenen bij de goden ging zoeken.

De 9/11 complottheorieën veronderstellen dat FAA, NORAD, CIA, FBI, NY & NJ Port Authority, American Airlines, United Airlines, meerdere universiteiten, NYPD, NYFD, FEMA, en waarschijnlijk nog andere instanties bij de samenzwering betrokken waren. En nu zit ook de volledige pers in het complot. Alle ernstige kranten en weekbladen uit deze wereld.

Geloof me, Exodus, niet iedereen die bij elk van die instanties of bedrijven werkt is een volidioot die niet begrijpt wat er gaande is. Zoiets kan gewoon niet, niet op zo'n schaal.

Zoveel medeplichtingen, dat is toch geen inside job meer.
Bristow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 14:37   #152
Tegendradigaard

Standaard

vlug geschat zit zowat 4.58 miljard van de mensen in dat complot...

Oud 10 februari 2005, 14:42   #153
Bristow
Burger

Standaard

Citaat:

[font=Arial][size=3]G. FBI-baas Mueller heeft op CNN openlijk toegegeven dat er gebruik werd gemaakt van 'identity theft', wat ook bleek uit het feit dat er een aantal zogezegde kapers nog leefden ná 9-11. [/size][/font]
[font=Arial][size=3]Indien U een aanslag zou plegen, hoe zou U te werk gaan?[/size][/font]
[font=Arial][size=3]Zullen we de “box van Pandora” openen?[/size][/font]
[font=Arial][size=3]- Waarom zou OBL, de Saoedi-Arabische holbewoner, identiteitspapieren stelen?[/size][/font]
[font=Arial][size=3]- Om sporen uit te wissen?[/size][/font]
[font=Arial][size=3]- Waarom zou een Saoedi identiteitspapieren stelen om sporen te wissen van landgenoten?[/size][/font]
[font=Arial][size=3]- Waarom een diefstal op poten zetten die sporen ontwikkelt die terug naar zichzelf wijzen?[/size][/font]
[font=Arial][size=3]- Waarom geen Griekse, Braziliaanse of Belgische identiteitsdocumenten?[/size][/font]
(2004gun, eerlijk gezegd, zwarte of donkerblauwe letters lezen gemakkelijker.)

Er is een draad op dit forum over de 'levende kapers'. Ik ga de discussie hier niet opnieuw openen.
Dat de eenvoudige vraag waar die levende kapers nu zitten nooit beantwoord wordt zegt genoeg.

Veel van de 'feiten' die jullie maar blijven aanhalen zijn vooral berichten uit de verwarde periode onmiddellijk n�* 9/11.

Follow-up op die berichten heeft meestal aangetoond wat waar is en wat onwaar is. Alléén, daar houden de believers nooit rekening mee. Jullie blijven maar terugkomen met dezelfde ontkrachtte verhalen. Het zij zo.
Zelfs in de Arabische wereld gelooft geen enkel media van niveau nog in het fabeltje van de levende kapers of van de onschuld van OBL.

U aanvaardt elke uitspraak van OBL die u goed uitkomt als waar en de anderen als getrukeerd.

Ik vind het vrij logisch dat OBL in het begin ontkent, om zijn Afghaanse gastheren te beschermen. Nu heeft hij geen reden meer om te ontkennen, en zegt hij fier dat hij het gedaan heeft.

Als u liever gelooft dat alle kwaad in de wereld komt van een Groot Complot van Joden en vrijmetselaars, dan moet u dat maar blijven geloven.
Oud 10 februari 2005, 14:44   #154
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat complex is, Exodus, is de realiteit van de moderne wereld.
Het idee dat een groep complotteurs (waar dus Clinton ook al bijhoort) alles in de handen hebben zonder dat om het even wie daar iets aan kan doen, dat is precies zoeken naar eenvoudige antwoorden. Zoals men vroeger de uitleg voor natuurfenomenen bij de goden ging zoeken.

De 9/11 complottheorieën veronderstellen dat FAA, NORAD, CIA, FBI, NY & NJ Port Authority, American Airlines, United Airlines, meerdere universiteiten, NYPD, NYFD, FEMA, en waarschijnlijk nog andere instanties bij de samenzwering betrokken waren. En nu zit ook de volledige pers in het complot. Alle ernstige kranten en weekbladen uit deze wereld.

Geloof me, Exodus, niet iedereen die bij elk van die instanties of bedrijven werkt is een volidioot die niet begrijpt wat er gaande is. Zoiets kan gewoon niet, niet op zo'n schaal.

Weet je wat er simpel is, denken dat alle mensen van die organisaties zoiezo in het complot zitten. Men weet pas dat het een inside job is als men erover leest en onderzoekt. Als men dat niet doet zal men alles aannemen wat de regering zegt. Dus ook de mensen in die organisaties. Dan is er nog eens de druk om tegen de wind in te gaan + het negatief beeld van "conspiracy" theoriën. Men ziet iets in die richting en zegt, allez, weer een conspiracy...

Dan is er nog de top-down, pryamide structuur van zo'n organistaties. Om mee te werken aan heel de affaire in al zijn facetten moet men zelfs niet op de hoogte zijn van wat er in het geheel gebeurt. Men is gewoon een radertje in het raamwerk.

Er zijn verschillende lagen, een soort van buffering die de waarheid afschermt. En alleen als je op het hoogste nivuau zit ga je alles weten en beseffen. Tenzij je je ogen opent en naar de big picture kijkt.

Laatst gewijzigd door exodus : 10 februari 2005 om 14:45.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 14:47   #155
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De 9/11 complottheorieën veronderstellen dat FAA, NORAD, CIA, FBI, NY & NJ Port Authority, American Airlines, United Airlines, meerdere universiteiten, NYPD, NYFD, FEMA, en waarschijnlijk nog andere instanties bij de samenzwering betrokken waren. En nu zit ook de volledige pers in het complot.

Geloof me, Exodus, niet iedereen die bij elk van die instanties of bedrijven werkt is een volidioot die niet begrijpt wat er gaande is. Zoiets kan gewoon niet, niet op zo'n schaal. Zoveel medeplichtingen, dat is toch geen inside job meer.
[font=Arial][size=3]U drijft lichtjes over ... but no hard feelings ...[/size][/font]

[font=Arial][size=3]Al eens in een groot bedrijf gewerkt?[/size][/font]
[font=Arial][size=3]Wie bepaalt daar de visie, de structuur, de topics waar al dan niet aandacht aan geschonken dient te worden?[/size][/font]
[font=Arial][size=3]Iedereen of een aantal key-people?[/size][/font]

[font=Arial][size=3]Een aantal belangrijke pionnen in ELKE organisatie zijn bepalend om de richting waar naar uit gekeken wordt te bepalen en om te verstoppen wat moet gemeden worden, daar hoeven we toch niet naïef over te doen.[/size][/font]

[font=Arial][size=3]Met het feit dat u er keer op keer Clinton bijhaalt pleegt U uw verhaal te versterken, maar Clinton en Bush hoefden hier helemaal niet van op de hoogte te zijn. Simpelweg het feit dat “Newsweek Magazine” (een serieuze gazet mag ik hopen) op 24 september 2001 uit de hoek met het volgende:[/size][/font]
[font=Arial][size=3]
Citaat:
“3 weken geleden was er een nog een waarschuwing dat er een terroristische actie zat aan te komen. Op 10 september hebben plots alle top officials van het Pentagon al hun reisplannen voor de volgende morgen geannuleerd omwille van veiligheidrisico’s”.
[/size][/font]
[font=Arial][size=3]Wil dit zeggen dat ALLE top officials op de hoogte waren van het hoe en het waarom? Een aantal belangrijke pionnen is meer dan genoeg om de richting waar naar uitgekeken wordt te bepalen. [/size][/font]
Oud 10 februari 2005, 15:03   #156
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hier maakt u de denkfout dat zij die meegewerkt hebben aan de cover-up automatisch mee in het complot zitten. Hoeft niet hoor.
Voorbeeldje?
De reactie van de gemiddelde Duitse burger, tussen laat ons zeggen '36 en '43, op de aantijgingen van sommigen dat Hitler de Joden naar kampen vervoerde om ze te vermoorden.
DIT was NIET waar. Iedereen hield vol dat het werkkampen waren.
Geïndoctrineerd door de Nazi-propaganda geloofde bijna NIEMAND dit verhaal.
Zelfs toen de eerste kampen werden ontdekt bleef de meerderheid van de burgers dit ontkennen.
Ze konden en wilden niet geloven dat hun leiders zoiets zouden durven.
En hun verdedigingslijn was net hetzelfde als die van de desbelievers vandaag.
ALS dit zou waar zijn, waarom horen we hier dan niets van in de per?
ALS dit zou waar zijn, dan moeten tienduizenden Duitser bij in het complot zitten.
Verdiep u eventjes in het 'Lemming syndroom' en u zal begrijpen waar ik het over heb.
Elk jaar op 1 april wordt opnieuw bewezen dat je een totale bevolking een leugen kan doen geloven. Al wat je moet doen is zorgen dat de boodschapper door z'n titel enige credibiliteit bezit, de boodschap een wetenschappelijk tintje geven en het vervolgens publiceren in een gerespecteerd blad.

Laatst gewijzigd door democratsteve : 10 februari 2005 om 15:05.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 15:04   #157
Bristow
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Weet je wat er simpel is, denken dat alle mensen van die organisaties zoiezo in het complot zitten. Men weet pas dat het een inside job is als men erover leest en onderzoekt. Als men dat niet doet zal men alles aannemen wat de regering zegt. Dus ook de mensen in die organisaties. Dan is er nog eens de druk om tegen de wind in te gaan + het negatief beeld van "conspiracy" theoriën. Men ziet iets in die richting en zegt, allez, weer een conspiracy...

Dan is er nog de top-down, pryamide structuur van zo'n organistaties. Om mee te werken aan heel de affaire in al zijn facetten moet men zelfs niet op de hoogte zijn van wat er in het geheel gebeurt. Men is gewoon een radertje in het raamwerk.

Er zijn verschillende lagen, een soort van buffering die de waarheid afschermt. En alleen als je op het hoogste nivuau zit ga je alles weten en beseffen. Tenzij je je ogen opent en naar de big picture kijkt.
Exodus, dat weet ik wel, dat niet iedereen erbij betrokken moet worden.
Maar het zijn niet Bush, Cheney en Mueller die het puin in Washington en NY hebben geruimd en zo de sporen van explosieven hebben doen verdwijnen. Het zijn niet Bush, Cheney en Mueller die zich met passagierslijsten bezighouden. Het zijn niet Bush, Cheney en Mueller die de afstandsbediening in handen hadden. Het zijn niet Bush, Cheney en Mueller die de explosieven in het WTC hebben geplaatst.

En neem nu eens de wetenschappelijke verslagen, bijvoorbeeld over het Pentagon en WTC 1/2.
Er zijn, alléén maar in Amerika, tienduizenden experts, ingenieurs, die genoeg van de materie afweten om te kunnen uitmaken of daar nu onzin in staat of niet.

Zitten die dan ook in het complot?
Oud 10 februari 2005, 15:07   #158
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat de eenvoudige vraag waar die levende kapers nu zitten nooit beantwoord wordt zegt genoeg.

Zelfs in de Arabische wereld gelooft geen enkel media van niveau nog in het fabeltje van de levende kapers of van de onschuld van OBL.

U aanvaardt elke uitspraak van OBL die u goed uitkomt als waar en de anderen als getrukeerd.

Als u liever gelooft dat alle kwaad in de wereld komt van een Groot Complot van Joden en vrijmetselaars, dan moet u dat maar blijven geloven

Beste Bristow,

Vergis u niet, ik ben geen extreem-believer die elke informatie slikt wanneer het mijn schikt. Ik ben er echter wel overtuigd dat de recentelijke geschiedenis die wij in onze geschiedenisboekjes op school hebben geleerd eerst door een katalysator is gehaald alvorens wij het gekauwd kregen.

Is de informatie die ons via de media bereikte dan volledig tegendraads? Neen, maar de kaas die men ons heeft geserveerd na 9-11 leek eerst op een stevige jonge Hollandse, veranderde vervolgens in een ranzige Gruyère en is voor mij momenteel een geraspte Parmezaanse. Ikzelf heb me vragen gesteld de eerste dagen ná 9-11 bij het bekijken van CNN en ander media over het hoe en het waarom bepaald bewijsmateriaal werd weggemoffeld en hoe bepaalde zaken toch wel 'silly coinsidence' waren. En dit nog lang vóór ik op het net de eerste complot-theoriën uit de doeken zag doen.

Sorry voor de kleurkjes ...
Indien U één der 'nog levende' kapers zijn, zou u zich nog ergens in uw hoedanigheid met correcte naam en toenaam laten zien?

De Arabische wereld heeft in OBL, met zijn tegendraadsheid en Amerikaanse bindingen, een vijand en gelooft van nature niet in de onschuld van OBL. Dit komt ook hen goed uit

Dit geldt voor de extreme believers en non-believers, maar in omgekeerde betekenis

Vereenzelvig AUB niet 'alle kwaad van de wereld' met dit 9-11 gebeuren.

Laatst gewijzigd door Gun : 10 februari 2005 om 15:09.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 15:15   #159
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn, alléén maar in Amerika, tienduizenden experts, ingenieurs, die genoeg van de materie afweten om te kunnen uitmaken of daar nu onzin in staat of niet.

Zitten die dan ook in het complot?
En ze hebben de officiële versie over het WTC ook al meermaals ontkracht.
Maar hùn rapporten worden natuurlijk niet getoond op CNN of gepubliceerd in de Washington Post, zij moeten zich wenden tot het internet.
The Guardian heeft een tijdje geleden een stukje gewijd aan 'The state of journalism in the US after 9/11".
Daarin stond o.a. de getuigenis van Gore Vidal, één van Amerika's meest vermaarde en gerespecteerd historici, dat GEEN ENKELE grote krant z'n columns nog wou publiceren.
Gore Vidal:" Het enige wat mij nog rest is publiceren op het web en dat is ook hun bedoeling want websites kan je heel makkelijk degraderen tot hoax of anti-Amerikaanse propaganda."

Laatst gewijzigd door democratsteve : 10 februari 2005 om 15:16.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 15:16   #160
Bristow
Burger

Standaard

Citaat:
[font=Arial][size=3]Met het feit dat u er keer op keer Clinton bijhaalt pleegt U uw verhaal te versterken, maar Clinton en Bush hoefden hier helemaal niet van op de hoogte te zijn. Simpelweg het feit dat “Newsweek Magazine” (een serieuze gazet mag ik hopen) op 24 september 2001 uit de hoek met het volgende:[/size][/font]

[font=Arial][size=3]Wil dit zeggen dat ALLE top officials op de hoogte waren van het hoe en het waarom? Een aantal belangrijke pionnen is meer dan genoeg om de richting waar naar uitgekeken wordt te bepalen. [/size][/font]
Clinton staat vermeld in de link die Exodus gaf.

Kunt u het precieze citaat uit Newsweek geven? Volgens mij stond er niet in dat alle top officials hun reisplannen op 9/10 annuleerden.

En, mensen toch, er zijn heel de tijd waarschuwingen over terreuraanslagen. Voor 9/11 en na 9/11.

Soms komt het uit en soms niet.

Jullie doen me steeds meer denken aan mensen die in astrologie geloven.
Een horoscoop klopt soms ook. En een droom voorspelt soms de toekomst. En er zijn zelfs mensen die de 6 lotto-getallen hebben geraden, maar ik niet.

Een theorie, mensen, graag een consistente, logische, werkbare theorie waarin alle 'feiten' die u wenst aan te brengen in passen. Geen voodoo, geen tovenarij, geen parallelle werelden van Illuminati en Grote Samenzweerders. Gewoon een theorie die met de realiteit overeenkomt.

En, 2004gun, waarom zouden er hard feelings zijn ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be