![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |
|
![]() Citaat:
Dat impliceert minstens de verandering van taak omschrijving van de politie, zonder dat de politievakbond daarop reageert? Zonder dat de publieke opinie daarover reageert? Dat impliceert de herinvoering van de doodstraf? Zonder dat iemand daarop reageert? Dat impliceert de opschorting van de antidiscriminatiewetten, zonder dat iemand daarop reageert? Dat impliceert de afbouw van alle wettelijke verworvenheden die homo's hebben opgebouwd, zonder dat iemand daarop reageert? Echt, geloof je dat?
![]() |
![]() |
#143 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mmm... ik geloof niet dat de mensen wie ik verdenk dat op een gegeven ogenblik te gaan doen, de wet zullen gaan aanpassen. die hun wet moet voor hen niet eerst in het staatsblad verschenen zijn voor zij hem toepassen. Als ze in brussel homo's die uit een homobar buitenkomen in elkaar slaan,ten lange leste hebben ze geen homo's meer in hun gemeente, want die jongens zullen wel een homovriendelijker buurt opzoeken. Zo in die trant zal alles hier stuk bij beetje aangepast om geshariatiseerd worden.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 17 april 2009 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Niet terugkrabbelen Type O. Hetgeen ge schreef moet ge niet beginnen af te zwakken. Je had het over een religieuze politie en over het opknopen van homo's. Citaat:
En als je de term politie gebruikt impliceert dat bovenstaande stappen. Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 17 april 2009 om 10:49. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Gouverneur
|
![]() ze krijgen er wel hoe langer hoe meer slaag van onze lieverdjes he?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik krabbel niks terug. ik denk dat het -de islamisering van europa- gedeeltlijk via de wet zal gaan en gedeeltelijk direkt door onze verrijkers die manu militari bepaalde zaken naar hun hand zetten. via de wet zorgt men voor het bvb verwijderen van kerstbomen in justitiepaleizen, kerstfeestjes op lagere scholen en moslims in posities met een zekere macht. de rest volgt geleidelijk aan, stap voor stap. ik zeg u dat men binnen dit en x-aantal jaren beenhouwers met varkensvlees in de etalage lyncht. en homo's opknoopt. Dat dat door 'onze wetten' ondersteund zal worden weet ik niet. Maar dat het door een soort religieuze politie zal worden vastgesteld voor men berecht, daar ben ik quasi zeker van. Ik hoop het niet, ik moet hier geen gelijk krijgen. Maar ik denk als je de evolutie in heel europa (dus ook noorwegen!) ziet, dat ik het op termijn wel zal krijgen.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 17 april 2009 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kallikles en Driewerf; jullie vermijden de kern van de discussie.
Wat jou argument over Brussel en homo's betreft Kallikles: Frank Dingenen verklaarde al jaren geleden in Humo ( lees je vast!) dat homo's in Brussel veel last hadden van jonge allochtonen die hen beroofden in de hoop dat de buurt een hinderpaal vormt voor aangifte, dan weet immers iedereen ook dat je homo bent.Overal zijn homo's geconfroneerd met de visie van vooral Marokkaanse allochtonen over homoseksualiteit;paria's die niet tot de samenleving behoren. Wat de hoofddoek en ophangen van homo's betreft, ik stel vast dat hetzelfde boek wat hen aanzet te eisen dat werken enkel kan met een hoofddoek eveneens een aantal zeer verontrustende stellingen inneemt tegen de samenleving, of het nu homo's, vrouwen of ongelovigen betreft. U verwacht dus dat ik er vertrouwen in heb dat en vrouw die haar opvattingen over islam boven de wet stelt ( neutraliteit in openbaar ambt teneinde onpartijdigheid tegenover burgers te garanderen) dit al la carte doet en de rest van aanbevelingen uit de koran niet toepast. Dat kan ik moeilijk geloven aangezien haar werkzaamheden zelfs onmogelijk zouden zijn zonder de voorschriften voor vrouwen van de profeet! Betekent dit dat ik iedere politieagente met hoofddoek ervan verdenk persoonlijk homo's van een flatgebouw te willen kieperen? Nee; maar dat ze het oneens is met de uitsluiting van deze en andere mensen op basis van haar overtuigingen echt ik zeer goed mogelijk. Haar attitude zegt immers; het gebod van Allah ( hoofddoeken) staat boven de verwachting van iedere samenleving; dus ook boven door mensen gemaakte wetten;conform de aanbevelingen van de Islamitische leer.Zo denken heel wat Moslims..stellen dat wek enkel kan met hoofddoek is gene gematigd standpunt; en dan moet ik ervan uitgaan dat de attitude wat andere zaken betreft wel gematigd zou zijn? Moslims zijn bezig ook politiek actief te worden met de koran als basis; de houding van Antwerpse Marokkanen die naar aanleiding van een dresscode voor ambtenaren zichzelf hiertoe bereid verklaart hebben en bezig zijn met een moslimpartij spreekt boekdelen! U en Driewerf Kallikles verwijten mensen onwetendheid, gebrek aan kennis en negatieve houding tegenover Moslims. Kritiek is hoe dan ook "Islambashen". Nochtans spreken persoonlijke ervaringen, films op you tube en maatschappelijke ontwikkelingen boekdelen, er is wel degelijk sprake van Islamisering in Europa en dat ontgaat mensen niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De Angelsaksische visie gaat gegarandeerd gepaard met discriminatie, in de praktijk zullen bepaalde godsdienstige levensbeschouwingen en culturen altijd meer rechten hebben dan andere al dan niet religieuze culturen. De neutrale Franse visie is in dat opzicht een stuk rechtvaardiger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man, man, man... Je bent duidelijk nog nooit in Brussel geweest.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man, man, man... Blijf jij maar boven de Moerdijk. In Brussel ben je niet welkom.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de lach der dwazen doe ik niet mee, nee.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry dat ik je eigenwaan dan een beetje moet temperen: enig komisch talent is bij jou niet te bespeuren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, zo kennen we je wel. Gniffelen in jezelf met goedkope, opgewarmde zever. Zielig, man.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jawel hoor; daar gaan we weer! Spelen op de man en niet de bal!
|
![]() |
![]() |