Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juni 2009, 22:00   #141
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Witte Roos -over Uw heel (lang) betoog heb ik een heel kort antwoord;
een religie is GEEN ras - hou dus maar op met je; racisme, dieskriemienaatsie etc - want je bent duidelijk in de war - ga een luchtje happen - komt alles misschien weer op zn plaats in je bovenkamer.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 22:04   #142
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Eigenlijk gaat het niet over 'janken' of 'huilen' als er een tekeningske van de heilige* profeet (hide your baby girls & boys when he's around) - het GAAT om de wereldwijde demonstraties, vlagverbrandingen, ambassades in de fik, brullende, woeste menigten muzelmannen - Maes, wil jij mss zo vriendelijk zijn om dáár eens e fotoke van te zoeken opt internet van christenen die dat doen bij een cartoon van Jezus, de paus e.d. ja?
Ok, maar hier speelt ook de geopolitiek hé. Die cartoonrel brak helemaal niet uit toen de cartoons werden gepubliceerd, maar wel vele maanden later toen een Amerikaanse aanval op Iran nakend leek. De Iraanse geheime diensten hebben echt wel elke moskee op de hele wereld aangedaan met deze cartoons om de mensen op te zwepen.

De bedoeling was om een duidelijk signaal richting VS te sturen: als jullie aanvallen, zetten we de boel in vuur & vlam. Als je de militaire verhoudingen ziet, dan kun je begrijpen dat de Iranezen zo ageren. Ze hebben maar twee opties: vertrouwen op grote broer Rusland (Russen worden als notoir onbetrouwbare bondgenoten beschouwd - no effence intended Flanel) of dergelijke asymmetrische oorlogsvoering.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 22:10   #143
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Ik denk dat jij stront in je ogen hebt. Ik heb het nergens over vrouwen gehad, wel over venten (zoals Achmedinejad en zijn schreibui).

Ik geef gewoon weer wat de beelden tonen. En dat steekt zo erg bij jou dat je je plaatsvervangende schaamte zelf niet langer kan verbergen.
Ik hoef geen ongelijk toe te geven, omdat elk normaal mens het verschil ziet tussen het achterlijk huilebakgedoe dat we zien bij herdenkingen in de islamwereld, en processies in Europa.

Moesten er Achmedinejad-scènes plaats vinden zouden we die wel zien.

"Ik denk dat jij stront in je ogen hebt. Ik heb het nergens over vrouwen gehad, wel over venten (zoals Achmedinejad en zijn schreibui)."

Neen hoor, mijn zicht is nog helder. U had het trouwens over 'moslims' en daaronder versta ik logischerwijze zowel vrouwen als mannen onder. U niet?

"Ik geef gewoon weer wat de beelden tonen. En dat steekt zo erg bij jou dat je je plaatsvervangende schaamte zelf niet langer kan verbergen.
Ik hoef geen ongelijk toe te geven, omdat elk normaal mens het verschil ziet tussen het achterlijk huilebakgedoe dat we zien bij herdenkingen in de islamwereld, en processies in Europa."

U probeert er uzelf nog maar eens uit te lullen. Het wordt zo stillaan lachwekkend.

Hier een letterlijke post van u:

Ik had het over Westerlingen. Ja, en ?
Die foto van Maes is geenszins een bewijs dat Westerlingen hysterisch janken en schreien bij de herdenking van een profeet/apostel/ andere luller die al > dan 1000 jaar dood is. Hoe komt hij in hemelsnaam tot die conclusie?

Ik zie nergens staan dat ze flauwvielen en met hun armen moesten zwaaien... .

Btw: waarom discussieren we hier eigenlijk over? Wat wilt u bewijzen met het feit dat bepaalde moslims tranen laten voor een profeet of heilige?
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 22:14   #144
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Witte Roos -over Uw heel (lang) betoog heb ik een heel kort antwoord;
een religie is GEEN ras - hou dus maar op met je; racisme, dieskriemienaatsie etc - want je bent duidelijk in de war - ga een luchtje happen - komt alles misschien weer op zn plaats in je bovenkamer.
Op je (lange) teentjes getrapt?
Denkt u nu werkelijk dat men enkel mensen vanwege een huidskleur kan discrimineren?

Discriminatie omwille van geloofsovertuiging komt nog dagelijks voor, zowel onder moslims, Christenen als Joden e.t.c.
Dat u zulke dingen ontkent zegt meer over u dan over mij.
Oud 3 juni 2009, 22:28   #145
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ok, maar hier speelt ook de geopolitiek hé. Die cartoonrel brak helemaal niet uit toen de cartoons werden gepubliceerd, maar wel vele maanden later toen een Amerikaanse aanval op Iran nakend leek. De Iraanse geheime diensten hebben echt wel elke moskee op de hele wereld aangedaan met deze cartoons om de mensen op te zwepen.

De bedoeling was om een duidelijk signaal richting VS te sturen: als jullie aanvallen, zetten we de boel in vuur & vlam. Als je de militaire verhoudingen ziet, dan kun je begrijpen dat de Iranezen zo ageren. Ze hebben maar twee opties: vertrouwen op grote broer Rusland (Russen worden als notoir onbetrouwbare bondgenoten beschouwd - no effence intended Flanel) of dergelijke asymmetrische oorlogsvoering.
I know - álles is blijkbaar politiek.

Waarom is Rusland trouwens 'grote broer' van Iran?
Waarom kan Rusland niet onze bondgenoot zijn?
Of op zn minst vriendschappelijke betrekkingen met ons - willen 'wij'-VS of Rusland dat niet?
Oud 3 juni 2009, 22:29   #146
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Op je (lange) teentjes getrapt?
Denkt u nu werkelijk dat men enkel mensen vanwege een huidskleur kan discrimineren?

Discriminatie omwille van geloofsovertuiging komt nog dagelijks voor, zowel onder moslims, Christenen als Joden e.t.c.
Dat u zulke dingen ontkent zegt meer over u dan over mij.
Oud 3 juni 2009, 22:32   #147
Dimensie
Banneling

Standaard

Als er niets aan je ogen scheelt, dan scheelt er duidelijk wat met jouw grijze massa.

Citaat:
U had het trouwens over 'moslims' en daaronder versta ik logischerwijze zowel vrouwen als mannen onder. U niet?
En ik had het ook over Westerlingen en daaronder versta ik logischerwijze zowel vrouwen als mannen.

Citaat:
U probeert er uzelf nog maar eens uit te lullen. Het wordt zo stillaan lachwekkend.
De enige die zich belachelijk maakt ben jij. En de enige die er zich probeert uit te lullen (hier en in de andere draden) ben jij, anders zou je weldegelijk toegeven dat er een reuzeverschill bestaat dus de belevingen in beide groepen en hun reacties.

Citaat:
Btw: waarom discussieren we hier eigenlijk over?
Zie je wel dat je aan het lullen bent. Je weet niet eens meer waarover het gaat.
Wel het gaat over het verschil in beleving van een herdenking van de dood van een profeet : de massa-hysterie in de moslimwereld met als uitschieter een jankende Achmedinejad tegenover de beheerste herdenkingsversie in het Westen voor zover die er nog voorkomen.
De complete waanzin die uitbreekt in moslimlanden tgv een paar cartoons, tgo reacties in Europa als er hier de draak gestoken wordt met religieuse figuren.
Capito?
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 22:41   #148
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
I know - álles is blijkbaar politiek.

Waarom is Rusland trouwens 'grote broer' van Iran?
Waarom kan Rusland niet onze bondgenoot zijn?
Of op zn minst vriendschappelijke betrekkingen met ons - willen 'wij'-VS of Rusland dat niet?
Ik denk dat Russen en Iraniërs wel degelijk vriendschappelijke betrekkingen met ons willen. Denken we maar aan de Männerfreundschaft tussen Schröder & Putin, maar ook aan de manier waarop Schröder in Iran werd ontvangen.

De "rede aan de Duitsers" van Ahmadinejad dient in dit verband ook vermeld te worden:
http://www.youtube.com/watch?v=Cy0-BUZh6zo

Gevolg: toen Ahmadinejad tijdens het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland een match wenste bij te wonen, probeerde een meute hysterische linkiewinkies dit te verhinderen met slogans als "Achmadineschad raus!"

Tegen over hen had je een aantal skinheads & NPD-militanten met als slogan "Herr Präsident Achmadinschad zu Gast bei Freunden!", een parodie op de slogan van het wereldkampioenschap "Die Welt zu Gast bei Freunden!".
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 3 juni 2009, 23:43   #149
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat Russen en Iraniërs wel degelijk vriendschappelijke betrekkingen met ons willen. Denken we maar aan de Männerfreundschaft tussen Schröder & Putin, maar ook aan de manier waarop Schröder in Iran werd ontvangen.

De "rede aan de Duitsers" van Ahmadinejad dient in dit verband ook vermeld te worden:
http://www.youtube.com/watch?v=Cy0-BUZh6zo

Gevolg: toen Ahmadinejad tijdens het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland een match wenste bij te wonen, probeerde een meute hysterische linkiewinkies dit te verhinderen met slogans als "Achmadineschad raus!"

Tegen over hen had je een aantal skinheads & NPD-militanten met als slogan "Herr Präsident Achmadinschad zu Gast bei Freunden!", een parodie op de slogan van het wereldkampioenschap "Die Welt zu Gast bei Freunden!".
Ik vertrouw Ahmadinejad niet zo - en die Ayatollahs die de wérkelijke macht hebben nóg veel minder.
Oud 3 juni 2009, 23:49   #150
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vertrouw Ahmadinejad niet zo - en die Ayatollahs die de wérkelijke macht hebben nóg veel minder.
Het zijn natuurlijk klootzakken maar als je Iran vergelijkt met buurlanden op het vlak van menselijke ontwikkeling (Human Development Index) of positie van de vrouw (Gender-related Development Index) dan zie je toch goede resultaten. Verder kunnen wij met de bakermat van onze Arische beschaving best goede relaties onderhouden, ongeacht het regime dat aan de macht is.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 3 juni 2009, 23:59   #151
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zijn natuurlijk klootzakken maar als je Iran vergelijkt met buurlanden op het vlak van menselijke ontwikkeling (Human Development Index) of positie van de vrouw (Gender-related Development Index) dan zie je toch goede resultaten. Verder kunnen wij met de bakermat van onze Arische beschaving best goede relaties onderhouden, ongeacht het regime dat aan de macht is.
Ja natuurlijk - het zijn ook geen Arabieren hè nee grapje ...
Maar wat vertel je me nu - laten we de positie van de vrouw even onder de loep nemen - in Iran welteverstaan - U zegt dat die verbetert?
ten opzichte van wat - wanneer - ik bedoel ...

Anno nu:

Vóór de revolutie:

Ik bedoel - is dat 'vrije wil'?
Oud 4 juni 2009, 07:52   #152
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Als er niets aan je ogen scheelt, dan scheelt er duidelijk wat met jouw grijze massa.

En ik had het ook over Westerlingen en daaronder versta ik logischerwijze zowel vrouwen als mannen.

De enige die zich belachelijk maakt ben jij. En de enige die er zich probeert uit te lullen (hier en in de andere draden) ben jij, anders zou je weldegelijk toegeven dat er een reuzeverschill bestaat dus de belevingen in beide groepen en hun reacties.

Zie je wel dat je aan het lullen bent. Je weet niet eens meer waarover het gaat.
Wel het gaat over het verschil in beleving van een herdenking van de dood van een profeet : de massa-hysterie in de moslimwereld met als uitschieter een jankende Achmedinejad tegenover de beheerste herdenkingsversie in het Westen voor zover die er nog voorkomen.
De complete waanzin die uitbreekt in moslimlanden tgv een paar cartoons, tgo reacties in Europa als er hier de draak gestoken wordt met religieuse figuren.
Capito?
"Als er niets aan je ogen scheelt, dan scheelt er duidelijk wat met jouw grijze massa."

Neen hoor, deze werkt nog perfect .

"En ik had het ook over Westerlingen en daaronder versta ik logischerwijze zowel vrouwen als mannen."

U geeft uw ongelijk dus toe?

"De enige die zich belachelijk maakt ben jij. En de enige die er zich probeert uit te lullen (hier en in de andere draden) ben jij, anders zou je weldegelijk toegeven dat er een reuzeverschill bestaat dus de belevingen in beide groepen en hun reacties."

Daar ging het helemaal niet over, maar kom. Ja idd, er is een verschil in beleving en reactie. Doch mag je dat niet veralgemenen. Niet alle moslims zullen even fel reageren op die cartoons als andere moslims, net zoals niet iedere Christen een abortusdokter zou doodschieten. En dat, mijn beste, moet u maar eens leren begrijpen.

"Zie je wel dat je aan het lullen bent. Je weet niet eens meer waarover het gaat. "

Brilletje nodig? Er staat toch weldegelijk 'waarom' en niet 'waar'....
Neen, ik zie niet in wat deze discussie ons gaat opbrengen of waar u heen wil. Dat er over het algemeen een verschil in beleving is weten we allemaal. Net zoals er een verschil is in beleving ts Europa en de VS.
Oud 4 juni 2009, 08:04   #153
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose
; Daar ging het helemaal niet over, maar kom.
Daar ging het helemaal wel over en dat weet je al te best.
Alhoewel : in je vorige comment bevestigde je dat je niet meer weet waarover het ging en de pedalen kompleet kwijt bent. T'is er dan ook aan te merken ...

Citaat:
Dat er over het algemeen een verschil in beleving is weten we allemaal.
Ha, het eurootje valt dan toch. Daar ging het over. Goed dat je dat eindelijk toegeeft.
Oud 4 juni 2009, 08:10   #154
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Daar ging het helemaal wel over en dat weet je al te best.
Alhoewel : in je vorige comment bevestigde je dat je niet meer weet waarover het ging en de pedalen kompleet kwijt bent. T'is er dan ook aan te merken ...

Ha, het eurootje valt dan toch. Daar ging het over. Goed dat je dat eindelijk toegeeft.
"Daar ging het helemaal wel over en dat weet je al te best.
Alhoewel : in je vorige comment bevestigde je dat je niet meer weet waarover het ging en de pedalen kompleet kwijt bent. T'is er dan ook aan te merken ..."

Mmm, ik denk dat een brilletje niet meer helpt. Zet er maar meteen 2 visbokkalen op.

"Ha, het eurootje valt dan toch. Daar ging het over. Goed dat je dat eindelijk toegeeft."

Gelieve mijn hele antwoord te Quoten en niet slechts ht stukje dat u het beste uitkomt. Ja, idd er is over het algemeen een verschil in beleving. En dan? Mag dat niet mss? Wat wil u hiermee bereiken?
Oud 4 juni 2009, 08:49   #155
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Mmm, ik denk dat een brilletje niet meer helpt. Zet er maar meteen 2 visbokkalen op.
Goed dat je tot dat besef voor jezelf gekomen bent.

Citaat:
Ja, idd er is over het algemeen een verschil in beleving. En dan?
En dan? Het was dus werkelijk onnozel van je om dat ettelijke bladzijden lang te betwisten.
Oud 4 juni 2009, 08:55   #156
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Goed dat je tot dat besef voor jezelf gekomen bent.

En dan? Het was dus werkelijk onnozel van je om dat ettelijke bladzijden lang te betwisten.
"Goed dat je tot dat besef voor jezelf gekomen bent."

Jij stond wrs achteraan in de rij toen ze het 'verstand' uitdeelden .

"En dan? Het was dus werkelijk onnozel van je om dat ettelijke bladzijden lang te betwisten."

Als jij vanaf het begin duidelijk was geweest en had aangegven waar het op stond, dan waren die ettelijke bladzijden idd niet nodig geweest. De fout ligt niet bij mij, maar weldegelijk bij u.
Oud 4 juni 2009, 09:00   #157
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:

Als jij vanaf het begin duidelijk was geweest en had aangegven waar het op stond, dan waren die ettelijke bladzijden idd niet nodig geweest. De fout ligt niet bij mij, maar weldegelijk bij u.
Nee hoor, jij stond gewoon achteraan in de rij toen ze het 'verstand' uitdeelden.
Oud 4 juni 2009, 09:03   #158
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Nee hoor, jij stond gewoon achteraan in de rij toen ze het 'verstand' uitdeelden.
De creativiteit is ook zoek blijkbaar....
Oud 4 juni 2009, 09:08   #159
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
De creativiteit is ook zoek blijkbaar....
Da's geen drama. Als het verstand het maar niet laat afweten zoals bij jou. Dat is veel erger.
Oud 4 juni 2009, 10:01   #160
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Da's geen drama. Als het verstand het maar niet laat afweten zoals bij jou. Dat is veel erger.
Blijf maar in de waan...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be