![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Witte Roos -over Uw heel (lang) betoog heb ik een heel kort antwoord;
een religie is GEEN ras - hou dus maar op met je; racisme, dieskriemienaatsie etc - want je bent duidelijk in de war - ga een luchtje happen - komt alles misschien weer op zn plaats in je bovenkamer.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bedoeling was om een duidelijk signaal richting VS te sturen: als jullie aanvallen, zetten we de boel in vuur & vlam. Als je de militaire verhoudingen ziet, dan kun je begrijpen dat de Iranezen zo ageren. Ze hebben maar twee opties: vertrouwen op grote broer Rusland (Russen worden als notoir onbetrouwbare bondgenoten beschouwd - no effence intended Flanel) of dergelijke asymmetrische oorlogsvoering.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"Ik denk dat jij stront in je ogen hebt. Ik heb het nergens over vrouwen gehad, wel over venten (zoals Achmedinejad en zijn schreibui)." Neen hoor, mijn zicht is nog helder. U had het trouwens over 'moslims' en daaronder versta ik logischerwijze zowel vrouwen als mannen onder. U niet? "Ik geef gewoon weer wat de beelden tonen. En dat steekt zo erg bij jou dat je je plaatsvervangende schaamte zelf niet langer kan verbergen. Ik hoef geen ongelijk toe te geven, omdat elk normaal mens het verschil ziet tussen het achterlijk huilebakgedoe dat we zien bij herdenkingen in de islamwereld, en processies in Europa." U probeert er uzelf nog maar eens uit te lullen. Het wordt zo stillaan lachwekkend. Hier een letterlijke post van u: Ik had het over Westerlingen. Ja, en ? Die foto van Maes is geenszins een bewijs dat Westerlingen hysterisch janken en schreien bij de herdenking van een profeet/apostel/ andere luller die al > dan 1000 jaar dood is. Hoe komt hij in hemelsnaam tot die conclusie? Ik zie nergens staan dat ze flauwvielen en met hun armen moesten zwaaien... . Btw: waarom discussieren we hier eigenlijk over? Wat wilt u bewijzen met het feit dat bepaalde moslims tranen laten voor een profeet of heilige? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Denkt u nu werkelijk dat men enkel mensen vanwege een huidskleur kan discrimineren? ![]() Discriminatie omwille van geloofsovertuiging komt nog dagelijks voor, zowel onder moslims, Christenen als Joden e.t.c. Dat u zulke dingen ontkent zegt meer over u dan over mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is Rusland trouwens 'grote broer' van Iran? Waarom kan Rusland niet onze bondgenoot zijn? Of op zn minst vriendschappelijke betrekkingen met ons - willen 'wij'-VS of Rusland dat niet?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |||
Banneling
|
![]() Als er niets aan je ogen scheelt, dan scheelt er duidelijk wat met jouw grijze massa.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Wel het gaat over het verschil in beleving van een herdenking van de dood van een profeet : de massa-hysterie in de moslimwereld met als uitschieter een jankende Achmedinejad tegenover de beheerste herdenkingsversie in het Westen voor zover die er nog voorkomen. De complete waanzin die uitbreekt in moslimlanden tgv een paar cartoons, tgo reacties in Europa als er hier de draak gestoken wordt met religieuse figuren. Capito? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "rede aan de Duitsers" van Ahmadinejad dient in dit verband ook vermeld te worden: http://www.youtube.com/watch?v=Cy0-BUZh6zo Gevolg: toen Ahmadinejad tijdens het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland een match wenste bij te wonen, probeerde een meute hysterische linkiewinkies dit te verhinderen met slogans als "Achmadineschad raus!" Tegen over hen had je een aantal skinheads & NPD-militanten met als slogan "Herr Präsident Achmadinschad zu Gast bei Freunden!", een parodie op de slogan van het wereldkampioenschap "Die Welt zu Gast bei Freunden!".
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn natuurlijk klootzakken maar als je Iran vergelijkt met buurlanden op het vlak van menselijke ontwikkeling (Human Development Index) of positie van de vrouw (Gender-related Development Index) dan zie je toch goede resultaten. Verder kunnen wij met de bakermat van onze Arische beschaving best goede relaties onderhouden, ongeacht het regime dat aan de macht is.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar wat vertel je me nu - laten we de positie van de vrouw even onder de loep nemen - in Iran welteverstaan - U zegt dat die verbetert? ten opzichte van wat - wanneer - ik bedoel ... Anno nu: ![]() Vóór de revolutie: ![]() Ik bedoel - is dat 'vrije wil'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Neen hoor, deze werkt nog perfect ![]() "En ik had het ook over Westerlingen en daaronder versta ik logischerwijze zowel vrouwen als mannen." U geeft uw ongelijk dus toe? "De enige die zich belachelijk maakt ben jij. En de enige die er zich probeert uit te lullen (hier en in de andere draden) ben jij, anders zou je weldegelijk toegeven dat er een reuzeverschill bestaat dus de belevingen in beide groepen en hun reacties." Daar ging het helemaal niet over, maar kom. Ja idd, er is een verschil in beleving en reactie. Doch mag je dat niet veralgemenen. Niet alle moslims zullen even fel reageren op die cartoons als andere moslims, net zoals niet iedere Christen een abortusdokter zou doodschieten. En dat, mijn beste, moet u maar eens leren begrijpen. "Zie je wel dat je aan het lullen bent. Je weet niet eens meer waarover het gaat. ![]() Brilletje nodig? Er staat toch weldegelijk 'waarom' en niet 'waar'... ![]() Neen, ik zie niet in wat deze discussie ons gaat opbrengen of waar u heen wil. Dat er over het algemeen een verschil in beleving is weten we allemaal. Net zoals er een verschil is in beleving ts Europa en de VS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Alhoewel : in je vorige comment bevestigde je dat je niet meer weet waarover het ging en de pedalen kompleet kwijt bent. T'is er dan ook aan te merken ... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Alhoewel : in je vorige comment bevestigde je dat je niet meer weet waarover het ging en de pedalen kompleet kwijt bent. T'is er dan ook aan te merken ..." Mmm, ik denk dat een brilletje niet meer helpt. Zet er maar meteen 2 visbokkalen op. "Ha, het eurootje valt dan toch. Daar ging het over. Goed dat je dat eindelijk toegeeft." Gelieve mijn hele antwoord te Quoten en niet slechts ht stukje dat u het beste uitkomt. Ja, idd er is over het algemeen een verschil in beleving. En dan? Mag dat niet mss? Wat wil u hiermee bereiken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Jij stond wrs achteraan in de rij toen ze het 'verstand' uitdeelden ![]() "En dan? Het was dus werkelijk onnozel van je om dat ettelijke bladzijden lang te betwisten." Als jij vanaf het begin duidelijk was geweest en had aangegven waar het op stond, dan waren die ettelijke bladzijden idd niet nodig geweest. De fout ligt niet bij mij, maar weldegelijk bij u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Nee hoor, jij stond gewoon achteraan in de rij toen ze het 'verstand' uitdeelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |