![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Je bent een van de betere forummers, maar soms schiet je eens mis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Mijn buur zijn hond heeft gekakt in mijn tuin, dat is een invasie van mijn individuele grond. Ik schiet op zijn gevel met mijn AK-47. Mijn rechtbank spreekt mij vrij want mijn kameraad is daar rechter. Verder procederen wordt afgeraden aangezien ik hoofd ben van de privé-politiemacht.
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Geen enkel bezwaar, dan zal het alleen iets meer het karakter van een "ideologisch" volk hebben. Zoveel te beter, want ideeën zijn sterker dan individuen en zelfs volkeren.
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 31 mei 2009 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
Tamzakken...
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 31 mei 2009 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ze mogen je niet dwingen je aan een rechtbank te onderwerpen, want dwang is foei. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 31 mei 2009 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() De staat is een noodzakelijke kwaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spreken van volksconcepten en etnocultureel isolationisme is failliet. De mensen hebben bepaalde dingen reeds mogen aanschouwen. What has been seen cannot be unseen. //internetfolklore |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
1) Er was een eeuwenoude etnoculturele nationale consensus. 2) Egalitaristen verneuken de boel. 3) De huidige totalitaire pluralistische toestand. 4) Zoeken naar een nieuwe nationale consensus. 5) [wat de toekomst brengt]
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Het is niet dat ze streven naar vrijheid. Vrijheid kan die mensen geen ruk schelen. Ze willen inderdaad gewoon hun zin doen, meer niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1) Er waren eens familie-clanverbanden die langzamerhand zijn geevolueerd naar volkeren waarbij het volksgevoel een bindmiddel is. Dit kan enkel bestaan indien er een onderscheid is tussen de onze en de hunne. 2) Technologische vooruitgangen zorgen ervoor dat informatie zich sneller kan voortplanten. Informatieuitwisseling op alle niveau's (dus NIET enkel slavenimport en cultureel imperialisme) 3) De mensen zien als gevolg van 3 dat de hunnen ook zoals de onzen zijn, en dat de hunnen wel eens boeiende mensen zouden kunnen zijn. Het gevoel van de onzen en de hunnen is volledig weg. 4) Men dient nu te zoeken naar een andere manier om mensen van elkaar te onderscheiden dan volksgevoel, en een ander bindmiddel dient worden gevonden om de problemen aan te pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() Informatiestromen zijn vooral nuttig om ideëen te verspreiden en een centralistisch bestuur makkelijker te maken. Ik vind het heel tof dat ik via internet kan spreken met mijn Hongaarse en Servische kennissen, maar ik ga me nu niet etnocultureel verwant met hen voelen op alle vlakken. Egalitaristen hebben heel de notie van het volk afgebroken en hebben de heerschappij van de massa ingevoerd. Het plebs aan de macht. Niet dat ik de kiezers plebs noem, het plebs bevindt zich momenteel in de regering.
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
Zoiets als het Barebones Parliament ten tijde van Cromwell, maar dan op egalitaire i.p.v. religieuze basis. In plaats van bekwaam te zijn vanwege een dwaze link met religie is het nu alsof je enkel bekwaam bent om te regeren als je meespeelt met het totalitaire pluralisme.
![]() |
![]() |
#154 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
* Het liberatarisme staat voor vrijheid en je hebt dus geen recht om andere vrije personen als slaven te houden. Met (neo)feodalisme(wat inhoud dat mensen eigendom kunnen zijn van anderen) heeft het dus niks te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De hele notie van verwantschap ontgaat mij. Ik wil andere visies, andere denkkaders, andere meningen. Waarom ik dat zou moeten beperken tot spreken met kennissen over't net weet ik niet. Wat wel is, en dat heeft Nestor Burma reeds aangehaald: culturele uitwisseling gebeurt per niveau. Zo komt Frans blank plebs af met hiphop dat ze hebben afgekeken van hun lichtbruine straatgenoten, maar wisselen de denkers hun cultuur helemaal op andere manieren uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Helemaal niet. Horigen zijn per contract gebonden aan de grond waarop ze leven, volledig vrijwillig dus.
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik raad je aan om 30 gram Cubensis te nemen. Binnenkort is het plukseizoen. Te innemen op een lege maar, zorg voor een vertrouwde omgeving. Niet mixen met alcohol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Volksverwantheid = zich blindstaren op eigen bekrompenheid en dit "culturele paradigma" noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Volksnationalisme = het koesteren van de volksgemeenschap en het hervitaliseren, of zelfs herdefiniëren (!), wanneer dit nodig zou zijn.
![]() |