![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Stemgedrag na de veroordeling wegens racisme | |||
Ik stemde vroeger Blok en blijf dat doen |
![]() ![]() ![]() |
42 | 38,53% |
Ik stemde vroeger Blok maar doe het nu niet meer |
![]() ![]() ![]() |
4 | 3,67% |
Ik stemde vroeger geen Blok maar ga het nu wel doen |
![]() ![]() ![]() |
31 | 28,44% |
Ik stemde vroeger geen Blok en ga het nu ook niet doen |
![]() ![]() ![]() |
32 | 29,36% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() [quote="De anarchistische bankier"]
Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Lijkt me maar logisch ook. Het Vlaams Blok is niet het centrum van de wereld.
![]() |
![]() |
#144 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bon, en waar heeft het Blok nu daadwerkelijk gediscrimineert? Kunt u mij één allochtoon aanduiden die door het Blok anders is behandeld geweest, omdat hij een ander geslacht, ras, kleur, ... heeft? NOGMAALS: het gaat hier ten eerste al over een MENING, een OPINIE. Hoe kan een mening iemand discrimineren? En PS: u gaat nu toch ook campagne voeren tegen banken, verzekeringsmaatschappijen, ... die mannen en vrouwen systematisch anders behandelen (zie andere topic: wie moet er nog veroordeeld worden)? Hoe consequent bent u eigenlijk in die zaken?
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verbod van discriminatie Het genot van de RECHTEN en VRIJHEDEN die in dit Verdrag zijn vermeld, moet worden verzekerd zonder enig onderscheid op welke grond ook, zoals geslacht, ras, kleur, taal, godsdienst, POLITIEKE of andere MENING,nationale of maatschappelijke afkomst, het behoren tot een nationale minderheid, vermogen, geboorte of andere status.
Die discriminatie wegens politieke mening staat niet in de Belgische anti discrimantiewetten. 't zal wel toeval zijn zeker ? En in feite ben ik deels anarchistische Mieke. en der hoeft geen plaats te zijn bij het Vlaams Blok voor mij Mieke. 'k zal der nooit lid van worden of zo. Ze werden mij als brother in arms geduwd door het establishment. Beman de barricaden, bestorm het paleis ... (met dank aan Pelgrim)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#147 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een dictatuur zouden ze het niet beter hebben gekunnen.
![]() |
![]() |
#148 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#149 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Misschien gebruik ik beter het woord burgers dan particulieren. In welke rechtsvorm de burgers zich dan eventueel verenigen, doet er niet toe. Onderdanen versus overheid, daar gaat het mij om. Een politieke partij is NIET de overheid, ook niet in ons particratisch bestel. Citaat:
![]() |
![]() |
#150 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() Ik blijf het monopolie opeisen voor tegendradigheid.
Als ik het voor het zeggen zou hebben, zou ik de mensen verbieden om te denken zoals ik.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U hoeft mij niet te bedanken voor dit gratis advies. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
:
![]() |
![]() |
#154 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Iedereen mag denken wat hij wil, zolang het maar niet hetzelfde is als ik. De wereld zou te saai zijn.
Ik weet nu niet dat ik verheugd moet zijn omdat er schijnbaar nog mensen zijn die op sommige punten denken zoals ik of bedroefd omdat ik toch nie zo uniek ben als ik dacht te zijn ? Ach what the hell, ik doe toch mijn goesting.
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
-Leg dat van die verhouding tussen onderdanen en overheid es verder uit ivm basisrechten. Een vereniging (VZW) kan dus onmogelijk, voor niets, bestraft worden volgens jou? -Een bak Palm lijkt me wel leuk. Had jij vroeger geen andere naam btw?
![]() |
![]() |
#157 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Neen, ik was bij het Blok uit andere motieven: "Anders dan de anderen", weet je wel ? Anders inderdaad: nog slechter ! En dat is bijna niet mogelijk... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#159 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#160 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
1. We moeten in een rechtsstaat leven. Circe komt in een vorige bijdrage te bewijzen dat dit alles behalve het geval is. Men dient een klacht in... verandert de wet... en veroordeelt met terugwerkende kracht! 2. Alle macht berust bij het volk. En het is niet omdat er vertegenwoordigers verkozen worden dat dit op ook maar de minste manier afbreuk kan doen aan dit recht. De vertegenwoordigers hebben geen enkel recht om om de fundamentele rechten van de burgers te beknotten. 3. Die fundamentele vrijheden houden in het recht van vrijheid van meningsuiting, politieke vrijheden, maatschappelijke vrijheden,... Ik wens niet in een Steve GRATIS! Stevaert maatschappij te leven. Ik wil niet in een maatschappij leven, waarin men mij een job belooft op voorwaarde dat ik moet zwijgen... Als burger eis ik mijn rechten op om kritisch te staan tegenover een Verhofstadt die 200.000 nieuwe jobs beloofd heeft en na 7 jaar regering er een hopeloze boel van gemaakt heeft met MEER werklozen. |
||
![]() |
![]() |