Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2009, 10:23   #141
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht
Die Annemans wordt wel heel oud en grijs... gaat ver in pensioen zeker en met het gedacht nooit iets bereikt te hebben, moet wel pijnlijk zijn, leven verspild aan een illusie.
Eigenlijk veel minder erg dan in de politiek te zitten zonder cordon sanitaire, vanalles beloofd te hebben en niets verwezenlijkt zou ik zeggen!
Het is een beetje zoals een renner die zegt dat hij x-meter in x-seconden zou kunnen lopen. Men steekt die renner in den bak tijdens de wedstrijd en daarna zeggen zijn tegenstanders doodleuk: hij heeft niet gewonnen! hij heeft niets bereikt!
Dat laatste klopt zelfs niet, want het VB is de luis in de pels van de "democratische" partijen die daardoor er niet in slagen van bepaalde zaken zomaar te verzwijgen en onder de mat te vegen... Dacht trouwens ergens gelezen te hebben dat andere partijen bij gelegenheid Annemans de kans zouden hebben geboden om bij hen aan te sluiten. Maar hij is dus geen overloper...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 10:25   #142
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Zo klonk het dreigend. (de ware aard)
Een volwassen discusssie over immigratie is nog steeds niet mogelijk in dit land.
En waaruit bestaat die ware discussie dan wel? Laat ze allemaal binnenzwermen en maak ze allemaal vlug Belg, en zwijg over de lasten en de miserie die ze berokkenen??? Als ze maar stemmen opleveren voor... ?
Oud 1 juni 2009, 10:30   #143
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Kwatsj. Dankzij het Vlaams Blok is het vreemdelingendebat zo gepolariseerd dat er niet meer over kan gesproken worden. Daarvoor was dat geen probleem.
En zonder het VB was het ook nu geen in het oog te houden probleem ?
Wat er allemaal gaande is hier en in de buurlanden is de normaalste zaak van de wereld? Hoe dwaas en hypocriet kan men zijn...
Doodgravers van hun eigen maatschappij!
Oud 1 juni 2009, 10:32   #144
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En waaruit bestaat die ware discussie dan wel??

een onrealistisch en absurd ontkennen van een etnisch en multicultureel gegeven dat al lang een realiteit is.

Citaat:
Laat ze allemaal binnenzwermen
wederom een ontmenselijkende term. dat helpt dus ook niet he.

Citaat:
en maak ze allemaal vlug Belg, en zwijg over de lasten en de miserie die ze berokkenen???
erover zwijgen ??? nu maak je een grapje. De Media bericht over niets anders meer. als een blanke vlaming zijn vrouw doodt, staat dat hoogstens in de krant. als het een Marokkaan/turk/afrikaan is , haalt dat wss het VTM nieuws.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 1 juni 2009 om 10:32.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 10:36   #145
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
En zonder het VB was het ook nu geen in het oog te houden probleem ?
uiteraard kan je alleen maar vermoeden over wat "zou zijn" . De racistische retoriek van het VB heeft het topic lange tijd taboe gemaakt, zodat nodige maatregelen niet getroffen werden.

Als de inburgeringscursus die vandaag moet, twintig jaar geleden reeds verplicht was... Dat had de integratie vermoedelijk geen erg gedaan.
.
Oud 1 juni 2009, 10:38   #146
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Een grote meerderheid?
De meerderheid is meer dan 50%. Correct?
De grote meerderheid is dan 70% en meer?
Van die cijfers zou ik nu graag eens de bron zien.
En die bron is staatsgeheim en verdoezeld door het zogezegde "Nieuwe Belgen" gedoe omdat het oncontroleerbaar zou zijn en blijven!
En waarom denk je? Juist...
Oud 1 juni 2009, 10:41   #147
Dimensie
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
een onrealistisch en absurd ontkennen van een etnisch en multicultureel gegeven dat al lang een realiteit is.
Een realiteit die gerealiseerd werd door het non-immigratiebeleid van links.
Niemand ontkent het bestaan ervan, wel wordt de ravage aangeklaagd die het multicultuurfascisme van links veroorzaakt heeft.
En een signaal gegeven van stop ermee, voer een daadwerkelijke immigratiestop in en kuis de boel op die jullie veroorzaakt hebben.
Dat wordt gevraagd.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 10:43   #148
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
uiteraard kan je alleen maar vermoeden over wat "zou zijn" . De racistische retoriek van het VB heeft het topic lange tijd taboe gemaakt, zodat nodige maatregelen niet getroffen werden.

Als de inburgeringscursus die vandaag moet, twintig jaar geleden reeds verplicht was... Dat had de integratie vermoedelijk geen erg gedaan.
Kijk eens rond in de wereld wat er zoal overal gebeurt sinds iedereen zich om het even waar gaat "installeren"...
Als je het dan nog niet (wil) zien...
Onze West-Europese landen met een goede levensstandaard gaan stilaan maar zeker naar de bliksem. Binnen x-aantal jaren zal het weer een maatschappij worden van uiterst armen en uiterst rijken (met allerlei "kleurtjes" in beide kampen) waarbij de laatsten zich in hun eigen wereldje zullen opsluiten...
Een soort Mad Max-toestanden.
Oud 1 juni 2009, 10:47   #149
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
De racistische retoriek van het VB heeft het topic lange tijd taboe gemaakt, zodat nodige maatregelen niet getroffen werden.
Onzin natuurlijk.
Zelfs vandaag de dag durft links de problemen nog steeds niet bij naam noemen. Ze houden het bij wollig gepraat (aandachtswijken', """"""jongeren""""""" etc.)

Anderzijds moeten ze het vandaag electoraal nog enkel van de nieuwe Belgen hebben, het gros van hun traditionele achterban is al lang weg.
Ze gaan hun electoraat geen strobeed in de weg leggen.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 10:51   #150
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
...

De enen noemen dat een "muticultureel gegeven dat een realiteit is", de anderen noemen dat een ramp.
Oud 1 juni 2009, 10:52   #151
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

[quote=Dimensie;4137445]
Citaat:

Een realiteit die gerealiseerd werd door het non-immigratiebeleid van links.
Niemand ontkent het bestaan ervan, .
InVb kringen werd zolang geleden nog niet verkondigd dat dit allemaal wel teruggedraaid kon worden. dat is wel degelijk een ontkennen van de realiteit.

Citaat:
wel wordt de ravage aangeklaagd die het multicultuurfascisme van links veroorzaakt heeft.
Multicultuurfascisme....

Citaat:
En een signaal gegeven van stop ermee, voer een daadwerkelijke immigratiestop in
Als je dat tracht te bewerkstelligen door racistische haatpropaganda te voeren zoals : Agenten van Marokkaanse origine zijn zoals pedofielen in het onderijwijs, kon je erg ongeloofwaardig over en bereik je uiteindelijk: niets.

Citaat:
en kuis de boel op die jullie veroorzaakt hebben.
Dat wordt gevraagd
door de recente Mohammed uitlatingen van een dewinter begin ik steeds meer te geloven in wat Dewever zegt : de VB mandatarissen willen vooral zich in het cordon wentelen zodat ze hun postjes kunnen behouden. D�*t lijkt de essentie.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 1 juni 2009 om 10:52.
Oud 1 juni 2009, 10:55   #152
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
En die bron is staatsgeheim en verdoezeld door het zogezegde "Nieuwe Belgen" gedoe omdat het oncontroleerbaar zou zijn en blijven!
En waarom denk je? Juist...
In dit geval ging het over leefloontrekkers.
Mister XYZ beweerde dat van de vreemdelingen "de meesten, een grote meerderheid leeft van de O.C.M.W's"
Geloof je dat nu zelf?

Dat bronnen met cijfers staatsgeheim zijn is niet waar.
De meeste cijfers zijn publiek, en houden rekening met afkomst (op basis van nationaliteitswijziging, beschikbaar in het rijksregister)

Als Mister XYZ en jij de cijfers niet kennen, waarop baseren jullie je dan om deze onzin te produceren?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 10:58   #153
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Onze West-Europese landen met een goede levensstandaard gaan stilaan maar zeker naar de bliksem..
wil jij beweren dat ons BNP er op achteruit gegaan is de laatste 30 jaar ?
Dat de Vlaming gemiddeld niet rijker is geworden ?
(vergeet de recente creditcrisis die we te danken hebben aan de de Amerikanen.)

Citaat:
Binnen x-aantal jaren zal het weer een maatschappij worden van uiterst armen en uiterst rijken
Wie bepleit de "vlak taks" ? wie verhindert er een vermogensbelasting ? Wie delokaliseert in tijden van hoogconjunctuur ten koste van Vlaamse arbeiders ? Wie komt aankloppen voor staatssteun met belastinggeld in crisistijden ?
Dat de rijken véél rijker worden en de armen (ook steeds meer met een job!!) armer worden, lijkt me eerder de schuld van het neo liberalisme.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 1 juni 2009 om 11:00.
Oud 1 juni 2009, 11:01   #154
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Pedalen verliezen ?

De ware inborst, ja !
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 11:50   #155
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus Bekijk bericht
Leuven en Gent zijn toch vrij bekend.
Leuven ooit als grootste katholieke universitiet wel, nu minder, dan volgt UCL gent staat nog lager.

http://www.topuniversities.com

kijk daar eens belgische zakken alsmaar weg

Citaat:
Ik zeg niet dat buitenlandse dokters kwakzalvers zijn maar ik vertouw eerder op dokters die in Europa een opleiding hebben genoten.
Dat was niet de opmerking, de opmerking was dat elkeen die er niet europees uitziet verdacht is .Oh en VS en japanse koreaanse dokters zijn ook niet te verrtouwen volgens jou?

Kijk trouwens eens op de lijst hierboven, indische, thailand , braziliaanse,zuid afrikaanse, mexicaanse, chineese, aregentijnse staan tussen de belgische

Citaat:
Die tandarts zal zeker in een moderne stad zijn geweest. Nee, Afrikaanse bouwers kennen niet de laatste technologische vernieuwingen.
Onzin

http://kpd.whobuilt.com/bouwproject/...37&ov=BP&no=49

dat is dus ook afrika he.

Citaat:
Doe ik en je ziet dat Westerse en vooral Europese gegeerd zijn voor hun know-how.
Wat niet wil zeggen dat er 0.0 kennis in die landen is.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 11:54   #156
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En waaruit bestaat die ware discussie dan wel? Laat ze allemaal binnenzwermen en maak ze allemaal vlug Belg, en zwijg over de lasten en de miserie die ze berokkenen??? Als ze maar stemmen opleveren voor... ?
De discussie zou zich moeten richten op de kwaliteit van de immigratie.
Zelf ben ik minder geinteresseerd in de kwantiteit, en hoegenaamd niet geinteresseerd in de pigmentatie of oorspronkelijke culturele afstand van de nieuwkomer.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 12:00   #157
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zolang de linkse bolwerken in Vlaanderen bijna 100 % blank zijn, maakt welke aantijging of verdachtmaking ten aanzien van het Vlaams Belang dan ook geen enkele indruk.
Als het Belang mee zou hebben geregeerd zouden al die bestuurtjes iig niet witter zijn worden. Dat kan namelijk niet.

Een waarachtige strijd tegen "het racisme" zou een strijd zijn tegen de huidige machthebbers. Maar daar is weinig interesse voor bij onze witte linkse anti-racisme ridders. Belangen te verdedigen misschien?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 14:52   #158
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat je mijn vragen niet kan beantwoorden heeft volgens mij niets te maken met mijn bevattingsvermogen, maar met het feit dat jij je beweringen niet kan staven.
Ik heb in deze draad reeds voorbeelden van broodroof gegeven.
De duiding over het VB is nihil of (en dat zeggen linkiewinkies als een Desmet openlijk) ze nodigen het VB enkel uit "om er op te kloppen"".

In 2003 kwam er een studie uit van prof Els De Benz waarin (met medewerking van een zeer grote groep journalisten) werd bewezen dat tot 80% tot de linkse tot extreem linkse ideologie behoorde.

In 2008 werd dit nogmaal bevestigd maar werd links onder druk van diezelfde media vervangen door "progressief" tot "erg progressief"

Ondertussen werd na het oprichten van het Vlaams Belang de schandalige nota: "de VRT en de democratische samenleving" nog eens afgestoft

De allerlaatste studie ging over de VRT.
http://www.vvb.org/actueel/141/29403

Citaat:
Ik ben blij dat jij ook tegen uitsluiting op basis van ras bent.

Ik ook

Citaat:
Ik zie niet in dat wetten die de vrijheid van mening, scheiding van kerk en staat, gelijkheid van man en vrouw beschermen racistisch zouden zijn.
De reden waarom U dat niet weet komt nu net door dat fameuse cordon mediatique.
U kan moeilijk van de klassieke media verwachten dat ze zelf openlijk gaan toegeven welke schandalige en antidemocratische normen men hanteert ivm de politieke duiding in het algemeen en het VB in het bijzonder.

De partij die bovenvermelde wetten wilden toegepast zien tav ideologiën die deze kulturele basisbegrippen met voeten treden en NIET wensen toe te passen werden (na twee maal te worden vrijgesproken + een terechtwijzende motivering annex sneer naar de klassieke partijen door de rechter)door de politiek benoemde rechters na 5X de wet te hebben aangepast in een politiek proces (volgens de aanklagers van het het CGKR De Man + Pataer openlijk toegegeven) verboden.

Uitsluiting zei U?

Citaat:
Ik denk dat je de "linkiewinkies" ergens verkeerd bevat hebt.
Ik vrees dat U zich vergist.
Oud 1 juni 2009, 16:07   #159
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Nee dacht het ook, de zelfverklarde "zachte" kant van het VB toont eventjes haar ware gezicht. Vandaar dat ik nooit op een partij zoals het VB zou stemmen, gelijk wat ze zeggen met deze hudige top (en groot deel van de verkozenen) blijf je zitten met een bende racisten.
En met wat blijf je zitten als je voor dezelfde bende "democratische" partijen kiest?
Voor diegenen die al de ellende van de laatste jaren hebben aangetrokken en gepamperd? Voor diegenen van "veel beloven en weinig geven (aan de eigen bevolking) doet de zotten in vreugde leven? Voor diegenen die staan te gapen naar de huidige problemen op allerlei vlakken en er geen kant mee op kunnen tenzij ontkennen dat er problemen zijn enz???
Indien er hier binnenkort geen andere leiders aantreden staan we er echt goed voor...

Laatst gewijzigd door andev : 1 juni 2009 om 16:08.
Oud 1 juni 2009, 16:13   #160
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Maar allez mensen. Ik was sarcastisch. De meesten die naar Belgie komen door gezinshereniging zijn waarschijnlijk laaggeschoold en kunnen hier veelal geen job vinden.

Ah merci Ardennees
Ik zat hier ook al eventjes heel verwonderd...
Maar het was "een grapje". Kon ook niet anders. En laat ons eventjes veronderstellen dat het inderdaad waar zou geweest zijn, dan was het ook weer een schande omdat al die "hooggeschoolde vreemdelingen" dan beter de miserie en de knoeiboel in hun landen zouden moeten aanpakken ipv zich hier te komen installeren!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be