![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Neen, u schat mij weeral totaal verkeerd in... . Ik zeg enkel dat de sites die u opzoekt niets anders doen dan op de islam bashen. Niet bepaald objectief toch? "Waarom ga je niet terug tot de neanderthalers? die hebben vast ook slaven gekend." Gaat u hier ontkennen dat de Grieken en Romeinen geen slaven kende? Dat het feodale leenstelsel geen slaven kende? Dat het kolonislisme geen slaven kende? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf wanneer begin je dan te tellen? Laten we het jaar 0 nemen? (en o ja: vergeet India niet met zijn 80 miljoen doden en een veelvoud aan slaven).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder ben ik van plan om te emigreren als het zover is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laten we zeggen 1000 v.Chr.? "Laten we het jaar 0 nemen?" Toen waren de Grieken en Romeinen al lang bezig met slavernij. "en o ja: vergeet India niet met zijn 80 miljoen doden en een veelvoud aan slaven." Bron? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De Turkse devsjirme in de Balkan (kinderroof voor het janitsarenleger) was echter niet minder gruwelijk. Ik zie er echt het nut niet van in om de huidige Arabieren en Turken deze feiten bij wijze van beschuldiging onder de neus te wrijven. Maar ze zouden het fatsoen moeten hebben om deze feiten nu niet te verdraaien in een eeuwenoude vriendschap tussen Europa en Mohammedanië. Die vriendschap moet nog worden gesloten, en ik hoop dat het ervan komt. Dat kan echter niet op basis van het boekje dat veertien eeuwen agressie tegen onze beschaving heeft gerechtvaardigd. Het kan zelfs niet met behoud van dat boekje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel4.html doe nu niet alsof je het gaat lezen hé!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je het al gelezen had, dan wist je waar die tachtig miljoen doden en dat veelvoud aan slaven vandaan kwamen... wat is je punt dan om achter een bron te vragen? Dacht je dat ik zulke cijfertjes uit mijn duim zuig en er per toeval bats op ben?
Of is Dr. Koenraad Elst Phd ook weer een "verkeerde bron"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juni 2009 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Die bron komt uit mijn cursus geschiedenis opgesteld door Dhr. Jan Vaes. Dr. Jan Vaes is doctor in de oudheidkunde en kunstgeschiedenis en werd Laureaat van de Koninklijke Academie voor Wetenschappen, Letteren en Schone Kunsten van België. Hij is lector aan de Lerarenopleiding van de Katholieke Hogeschool Limburg. Hij publiceerde o.m. in Den Haag, Leuven, Brussel, Parijs, Rome en Milaan. Bron: http://www.davidsfonds.be/uvt/course...il.phtml?id=45 Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 18 juni 2009 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het u al eerder gezegd, maar het laten zien van een website met daarop één of andere universiteitspipo is géén bron. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron: Houding van de maffia tegenover de Siciliaanse winkeliers.
Theodemir krijgt de vrede en de verzekering, onder de waarborg van Don Corleone en van zijn capo's, dat er niets zal veranderen aan zijn toestand noch aan die van zijn klanten; dat zijn recht op de uitoefening van zijn werk niet zal betwist worden, dat zijn klanten niet zullen gedood worden, noch gearresteerd worden, noch ontrukt aan hun kinderen en vrouwen; dat zij niet zullen verontrust worden in de uitoefening van hun job; dat hun woningen niet in brand worden gestoken, noch dat de voorwerpen van hun woningen zullen geroofd worden, en dat alles zal worden nageleefd zolang hij zal voldoen aan het betalen van het beschermingsgeld die wij hem opleggen. In ruil voor vrede zal hij ons niet dwarsbomen: geen onderdak geven aan degenen die voor ons vluchten en ook niet aan onze vijanden. Hij zal onze beschermelingen geen kwaad doen, hij zal de inlichtingen over onze vijanden aan ons overbrengen. Zowel hij als zijn klant moeten ons elk jaar beschermingsgeld betalen. getekend: Vito Don Corleone! hoe lief toch hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Bent u zo iemand die alle info van het internet haalt en zelden een boek leest? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat doet u niet. "Dat staat in mijn cursus" is géén geldige bron zolang dat op generlei wijze voor anderen te verifiëren is. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 18 juni 2009 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zal u deze avond de auteur, titel en paginanummers doorsturen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk past dat niet in uw islamofiel kraampje. Sloof je dus maar nog wat verder uit in ontkennen en verdraaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"Natuurlijk past dat niet in uw islamofiel kraampje." Dat heb ik niet. Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 18 juni 2009 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |