![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door anoniempje : 16 juni 2009 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Misschien kan hij toch beter de professionele mening van een dokter vragen i.p.v. daar zelf over te beslissen.
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 16 juni 2009 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Gouverneur
|
![]() Ik kan me precies geen enkele uroloog voorstellen die zegt: je bent geen religieuze gek, je hebt zeep, en je zal nooit last hebben van (para-)fimosis, dus geen besnijdenis voor jou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister-President
|
![]() Ik herhaal mijn vraag, waar stelt hij dat uitsluitend religieuze mensen dit doen (hij stelt dit als een van de, maar niet de enigste, opties)? Voorts heeft elk zijn voor- en nadelen dus lijkt me vooral een persoonlijke afweging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Geef mij nou eens één goeie reden waarom besnijdenis beter zou zijn dan wat men van nature reeds meegekregen heeft. Eentje maar.
Overigens was u het, anoniempje, die de opmerking maakte: |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en ik maakte die opmerking naar aanleiding van uw groffe beschrijving van de besnijdenis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grove beschrijving? Wat is er grof aan: "En, die christelijke mannen waar u het over heeft, blijven die christelijk nadat ze met hun moslim importbruidje getrouwd zijn? Of moet toch maar eerst de voorhuid ritueel op het hakblok worden geofferd teneinde te kunnen trouwen met zo een moslim importbruidje?" ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie geen enkel plpooiswu,jwderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrr=M%robomeem aals men toestenstebod enminste zou marcheirnes,?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat het mannelijke christenen door de islam, cq koran, verboden is te trouwen met vrouwelijke moslims. Dáárom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van verwarrende, suggestieve tikjes gesproken... Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 16 juni 2009 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Gouverneur
|
![]() U komt met die bewering, dus u mag dat gaan documenteren en opzoeken. Zo niet, dan kan het eventuele doel/nut van besnijdenis, anders dan een medische oorzaak, definitief naar het rijk der fabelen verwezen worden.
Preventie HIV infectie, preventie HPV infectie van de partner, preventie HSV, preventie UWI, preventie peniscarcinoma. En dit zijn geen medische oorzaken, dit gaat louter om preventieve geneeskunde. Hieronder enkele interessante artikels en reviews daarover: http://www.pubmedcentral.nih.gov/art...medid=19321868 http://www.pubmedcentral.nih.gov/art...medid=17848992 http://pediatrics.aappublications.or...ull/118/5/1971 Grove beschrijving? Wat is er grof aan: "En, die christelijke mannen waar u het over heeft, blijven die christelijk nadat ze met hun moslim importbruidje getrouwd zijn? Of moet toch maar eerst de voorhuid ritueel op het hakblok worden geofferd teneinde te kunnen trouwen met zo een moslim importbruidje?" ? Opoffering van de voorhuid, op het hakblok? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanmiddag nog met een moslima aan het praten geweest die met een blanke Christen jongen gaat huwen over een paar weken en die daardoor ook helemaal geen problemen heeft met haar familie. En ze hebben al meer dan 5 jaar een relatie, maar wilden eerst afstuderen voor ze huwden. Daarnaast zijn de huidige moslima's veel te geleerd geworden om nog de praatjes van de Iman zonder meer te slikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, de meeste van die autochtone mannen en vrouwen blijven volgens de westerse Christenlijke regels leven en denken. En blijven gehuwd zonder besnijdenis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaat hij als christen het huwelijk in, of als moslim? |
|
![]() |
![]() |