Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juni 2009, 10:15   #141
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Tja, het valt niet te ontkennen dat er zo een aantal zijn. Je kan het ook forum-trash of gewoon ruis noemen. Wie het schoentje past trekke het aan, Rafke.

En a propos: ook een goeie zondagmorgen!
Likewise.

Ik voel me helemaal niet aangesproken hoor. Ik denk eigenlijk dat zo goed als niemand zich zal aangesproken voelen.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2009, 10:17   #142
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik voel me helemaal niet aangesproken hoor. Ik denk eigenlijk dat zo goed als niemand zich zal aangesproken voelen.
Niemand vindt zichzelf ruis, of het zou een zeldzame verlichte met een uitzonderlijk gevoel voor cynisme moeten zijn. Ieder maakt dat dus voor zichzelf wel uit. Je bent altijd wel het hokje van een ander.
Oud 21 juni 2009, 10:45   #143
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Meer nog, moslims doen het omdat hun godsdienst het opdraagt. De jihad, de gebiedsverovering en bijhorende onderwerping is hun plicht. Precies zoals in het voorbeeld dat ik gaf.
Zo'n tegenvoorbeeld vroeg ik aan Witte Rozeke. Dat kon hij natuurlijk niet geven, vandaar dat hij met citroenen kwam aanhollen.
"Er stond gelijkaardige proportie. U moet natuurlijk wel de hele lezen en citeren .

Proportie: Lat. 'proportio', evenredigheid, gelijk van maat: grootteverhouding; in de schilderkunst, beeldhouwkunst en architectuur de verhoudingen ...

Ik heb de indruk dat u vaak zelf niet weet wat u post."

Kort van geheugen precies?
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2009, 10:46   #144
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Niet zo.
De rijke Saoedis die vorig jaar in het Brusselse Conrad hotel de politie over de vloer kregen, werden niet beschuldigd van vrouwenhandel, of mensenhandel, maar wel degelijk van slavernij. Dat waren lieden van de koninklijke familie die uw regeltjes grondig aan hun laars lapten en die ook niet verder vervolgd werden om de diplomatieke relaties met SA niet op de helling te brengen.
Toch wel.

Btw: waarom reageert u niet op mij hele post? Mss omdat u weet dat ik gelijk heb?
Oud 21 juni 2009, 11:18   #145
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Toch wel.

Btw: waarom reageert u niet op mij hele post? Mss omdat u weet dat ik gelijk heb?
Ik reageer niet op je post omdat je vertikt te lezen wat er geschreven wordt, omdat je bewust en altijd 'de domme' uithangt, omdat je bewust rond de pot blijft draaien om je ongelijk niet te hoeven toegeven, omdat je 'verstand gebruiken' iets is dat jij gewoon niet kan, omdat je constant op valse therorietjes blijft beroepen uit de meest ongeloofwaardige bronnen, en je je ogen blijft sluiten voor de werkelijkheid hier en in islamitische landen, omdat je citroenen met klompen vergelijkt om je toch uit je ongelijk te murwen.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2009, 11:24   #146
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
"Er stond gelijkaardige proportie. U moet natuurlijk wel de hele lezen en citeren .

Proportie: Lat. 'proportio', evenredigheid, gelijk van maat: grootteverhouding; in de schilderkunst, beeldhouwkunst en architectuur de verhoudingen ...

Ik heb de indruk dat u vaak zelf niet weet wat u post."

Kort van geheugen precies?
Speak for yourself.
Nu je toch aandringt op gelijkaardige proportie, geef dan maar eens mensenrechtenschendingen van gelijkaardige proportie als de besnijdenissen en verkrachtingen gepleegd in naam van Allah en de islam door islamitische slavendrijvers op hun slaven.
Andere motieven dan commerciële uitbuiting ga je niet vinden in de 'chistenlanden'. Voorbeelden van slavernij in naam Christus met geweldplegingen genre besnijdenissen en verkrachtingen in naam van het christendom gepleegd op niet-gelovigen, zal je niet vinden.
Oud 21 juni 2009, 11:28   #147
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Volgens mij wel. Hij opende zelfs een topic tot meerdere eer en glorie van zichzelf. Zijn hokjesdenken typeert hem doorheen het hele forum. Net zoals zijn misplaatst superioriteitsgevoel.
Ik ben het helemaal niet met u eens, de draad die E. Gidius opende over dwangmatige vrienden en scheiden is nergens ter meerder glorie van zichzelf, waarom zegt u eigenlijk zo iets?
Evenmin doet E.Gidius aan hokjes denken, of zie ik ergens een misplaatst superioriteitsgevoel....

Ik ben het dus echt niet met u eens en zie ook niet waarop u zich eigenlijk baseert, behalve uw hoogst persoonlijk standpunt wat niet direct gebaseert is op objectiviteit maar uw " aanvoelen"?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2009, 11:30   #148
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Voorbeelden van slavernij in naam Christus met geweldplegingen genre besnijdenissen en verkrachtingen in naam van het christendom gepleegd op niet-gelovigen, zal je niet vinden.
Jawel hoor, die gaat nu naarstig op zoek naar een voorbeeldje van de KKK, net zoals de googelende quasifilosoof ook altijd doet.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2009, 12:35   #149
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Interessante tip : uitzending over de rechten van de moslima in Iran. Nu op Canvas.
Ik heb deze nacht de herhaling gezien en die bevestigde enkel mijn eerdere stelling - '' welke rechten''?

Een voorbeeldje hoe ze daar de gelijkheid van vrouwen en mannen bekijken:

Citaat:
'' Een vrouw heeft evenveel rechten als de man daar mee akkoord gaat.''
En dat noemen ze daar gelijkheid tussen vrouw en man.

De islam is wel degelijk de meest vrouwonvriendelijke godsdienst die er is - kan men hier eigenlijk nog wel van een godsdienst spreken ?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2009, 13:18   #150
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik heb deze nacht de herhaling gezien en die bevestigde enkel mijn eerdere stelling - '' welke rechten''?

Een voorbeeldje hoe ze daar de gelijkheid van vrouwen en mannen bekijken:

En dat noemen ze daar gelijkheid tussen vrouw en man.

De islam is wel degelijk de meest vrouwonvriendelijke godsdienst die er is - kan men hier eigenlijk nog wel van een godsdienst spreken ?
Zelfs kinderen van minder dan 15 worden ter dood veroordeeld in Iran, zonder proces. Volgens de 'sharia' mogen meisjes van 15 niet getuigen. Ook de getuigenis van vrouwen tellen niet mee. Eigenlijk mogen vrouwen niets zonder de toestemming van de man, ze hebben hetzelfde statuut als huisdier volgens de sharia.
Daar zal je de shariaprogressieven uiteraard nooit horen op ingaan.
Oud 21 juni 2009, 13:20   #151
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
waarom hang jij een godsdienst aan die jouw volk met geweld werd opgedrongen?
Dat geldt voor elke godsdienst.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2009, 13:23   #152
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Dat geldt voor elke godsdienst.
Nog nooit gehoord van ontkerkelijking, van atheisten, van vrijzinnigen ?
Oud 21 juni 2009, 13:26   #153
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik reageer niet op je post omdat je vertikt te lezen wat er geschreven wordt, omdat je bewust en altijd 'de domme' uithangt, omdat je bewust rond de pot blijft draaien om je ongelijk niet te hoeven toegeven, omdat je 'verstand gebruiken' iets is dat jij gewoon niet kan, omdat je constant op valse therorietjes blijft beroepen uit de meest ongeloofwaardige bronnen, en je je ogen blijft sluiten voor de werkelijkheid hier en in islamitische landen, omdat je citroenen met klompen vergelijkt om je toch uit je ongelijk te murwen.
U hebt hier werkelijk een uitmuntende beschrijving gegeven over uzelf.
De zelfkennis is er al, nu de rest nog.
Oud 21 juni 2009, 13:32   #154
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelfs kinderen van minder dan 15 worden ter dood veroordeeld in Iran, zonder proces. Volgens de 'sharia' mogen meisjes van 15 niet getuigen. Ook de getuigenis van vrouwen tellen niet mee. Eigenlijk mogen vrouwen niets zonder de toestemming van de man, ze hebben hetzelfde statuut als huisdier volgens de sharia.
Natuurlijk zullen ze daar niet op ingaan. Dan zouden ze ineens ook moeten toegeven dat in de achterlijke islamcultuur gelijkheid tussen man en vrouw niet bestaat.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2009, 13:34   #155
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Speak for yourself.
Nu je toch aandringt op gelijkaardige proportie, geef dan maar eens mensenrechtenschendingen van gelijkaardige proportie als de besnijdenissen en verkrachtingen gepleegd in naam van Allah en de islam door islamitische slavendrijvers op hun slaven.
Andere motieven dan commerciële uitbuiting ga je niet vinden in de 'chistenlanden'. Voorbeelden van slavernij in naam Christus met geweldplegingen genre besnijdenissen en verkrachtingen in naam van het christendom gepleegd op niet-gelovigen, zal je niet vinden.
Dat het misbruik soms wel erg ver ging, blijkt uit verschillende getuigenissen van slachtoffers. Zo vertelt een slachtoffer dat de kinderen werden behandeld als slaven en verhuurd werden aan boerderijen waar ze hard moesten werken. De kinderen werden niet bij de naam genoemd, maar hadden allen een nummer. Ze kregen bijna niets te eten en moesten hun eigen kleren maken. Soms moesten ze ook zelf de folterinstrumenten vervaardigen waarmee ze nadien gemarteld werden. In het holst van de nacht werden ze uit hun bed gesleurd en kregen ze buiten naakt zweepslagen, luidt het onthutsende verslag van de getuige.

Het bleef zelfs nie enkel en alleen bij misbruik. De kinderen werden er als slaven behandelt ze waren ee nummer. Ze werden zelfs gemarteld. Tsja, stuur je kind maar naar zo'n Rooms-Katholieke instelling, met de gedachte dat ze je kind daar een degelijke opvoeding bezorgen.

Bron: http://www.ad.nl/buitenland/3234966/...ageNavType=all

En dit is geen 'fait divers' zoals jullie wrs gaan beweren. We weten belange niet half wat er allemaal is gebeurt en mss nog steeds gebeurt in bepaalde kerkelijke inrichtingen.
Oud 21 juni 2009, 13:35   #156
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
U hebt hier werkelijk een uitmuntende beschrijving gegeven over uzelf.
De zelfkennis is er al, nu de rest nog.
Uit dat kinderlijk antwoord- alles watgezegtzijdezelf- weet ik hoezeer je je aangesproken voelde en hoe raak ik was.
Oud 21 juni 2009, 13:37   #157
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Waarom denkt u dat er in Iran nu massaal betogingen zijn? Het volk wil weldegelijk afvan 'Achmadinijad' en zijn extremistische islam. Het volk wil een 'gematigde' leider a la 'Mousavi'. Dat is wel duidelijk lijkt me.
Oud 21 juni 2009, 13:38   #158
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Natuurlijk zullen ze daar niet op ingaan. Dan zouden ze ineens ook moeten toegeven dat in de achterlijke islamcultuur gelijkheid tussen man en vrouw niet bestaat.
Ik vermoed dat ze niet eens naar die reportage durven kijken hebben. Angst weet je wel... omdat ze op voorhand weten dat de inhoud niet klopt met hetgeen waarmee ze zich laten indoctrineren hebben.
Oud 21 juni 2009, 13:39   #159
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Uit dat kinderlijk antwoord- alles watgezegtzijdezelf- weet ik hoezeer je je aangesproken voelde en hoe raak ik was.
Denkt u nu werkelijk dat ik mij aangesproken voelde door uw post?
Oud 21 juni 2009, 13:41   #160
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Denkt u nu werkelijk dat ik mij aangesproken voelde door uw post?
Daar ben ik meer dan zeker van.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be