![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voel me helemaal niet aangesproken hoor. Ik denk eigenlijk dat zo goed als niemand zich zal aangesproken voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#143 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Proportie: Lat. 'proportio', evenredigheid, gelijk van maat: grootteverhouding; in de schilderkunst, beeldhouwkunst en architectuur de verhoudingen ... Ik heb de indruk dat u vaak zelf niet weet wat u post." Kort van geheugen precies? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Btw: waarom reageert u niet op mij hele post? Mss omdat u weet dat ik gelijk heb? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Ik reageer niet op je post omdat je vertikt te lezen wat er geschreven wordt, omdat je bewust en altijd 'de domme' uithangt, omdat je bewust rond de pot blijft draaien om je ongelijk niet te hoeven toegeven, omdat je 'verstand gebruiken' iets is dat jij gewoon niet kan, omdat je constant op valse therorietjes blijft beroepen uit de meest ongeloofwaardige bronnen, en je je ogen blijft sluiten voor de werkelijkheid hier en in islamitische landen, omdat je citroenen met klompen vergelijkt om je toch uit je ongelijk te murwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu je toch aandringt op gelijkaardige proportie, geef dan maar eens mensenrechtenschendingen van gelijkaardige proportie als de besnijdenissen en verkrachtingen gepleegd in naam van Allah en de islam door islamitische slavendrijvers op hun slaven. Andere motieven dan commerciële uitbuiting ga je niet vinden in de 'chistenlanden'. Voorbeelden van slavernij in naam Christus met geweldplegingen genre besnijdenissen en verkrachtingen in naam van het christendom gepleegd op niet-gelovigen, zal je niet vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Evenmin doet E.Gidius aan hokjes denken, of zie ik ergens een misplaatst superioriteitsgevoel.... Ik ben het dus echt niet met u eens en zie ook niet waarop u zich eigenlijk baseert, behalve uw hoogst persoonlijk standpunt wat niet direct gebaseert is op objectiviteit maar uw " aanvoelen"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Jawel hoor, die gaat nu naarstig op zoek naar een voorbeeldje van de KKK, net zoals de googelende quasifilosoof ook altijd doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een voorbeeldje hoe ze daar de gelijkheid van vrouwen en mannen bekijken: Citaat:
![]() De islam is wel degelijk de meest vrouwonvriendelijke godsdienst die er is - kan men hier eigenlijk nog wel van een godsdienst spreken ? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar zal je de shariaprogressieven uiteraard nooit horen op ingaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat geldt voor elke godsdienst.
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De zelfkennis is er al, nu de rest nog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het bleef zelfs nie enkel en alleen bij misbruik. De kinderen werden er als slaven behandelt ze waren ee nummer. Ze werden zelfs gemarteld. Tsja, stuur je kind maar naar zo'n Rooms-Katholieke instelling, met de gedachte dat ze je kind daar een degelijke opvoeding bezorgen. Bron: http://www.ad.nl/buitenland/3234966/...ageNavType=all En dit is geen 'fait divers' zoals jullie wrs gaan beweren. We weten belange niet half wat er allemaal is gebeurt en mss nog steeds gebeurt in bepaalde kerkelijke inrichtingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Ik vermoed dat ze niet eens naar die reportage durven kijken hebben. Angst weet je wel... omdat ze op voorhand weten dat de inhoud niet klopt met hetgeen waarmee ze zich laten indoctrineren hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |