Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juni 2009, 05:43   #141
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
http://www.depers.nl/binnenland/2595...oogbeleid.html

PVDA en VVD neigen de laatste tijd ook sterk naar op zijn minst een drastische inperking. PVV heb ik geen idee van, maar ik kan me maar moeilijk voorstellen dat Wilders er een voorstander van is.

Dan heb je een heel ruime meerderheid in NL om het gedoogbeleid in te perken / af te schaffen.
Op basis van een minderheid binnen een partij denk jij dat Nederland ervan af wil?
Die enkelen hebben niet eens de hele CDA achter zich.

Er is geen meerderheid bij de politici om het gedoogbeleid af te schaffen.
En bij de bevolking ook al niet.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2009, 06:54   #142
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pist*on Bekijk bericht
als u twijfelt, google dan eens
islam malmo
fundamental islam spain 2009
islam danmark
etc...
en lees zelf eens
en doe dan eens hetzelfde maar criminaliteit iipv islam en kijk dan s wat rond.
Het meest ervan zijn individuele uitwassen van de islam, dat jij daar een complot wil vabn maken is redelijk paranoia.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2009, 07:06   #143
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Het meest ervan zijn individuele uitwassen van de islam, dat jij daar een complot wil vabn maken is redelijk paranoia.
Wat voor een belang heeft het a.u.b.?

Hoe zie jij een concrete oplossing voor het geweld en de intimidatie die op nogal wat openbare plekken heersen, k9?
Oud 24 juni 2009, 07:44   #144
Pist*on
Schepen

Pist*on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

u noemt de bomaanslagen in londen, madrid, die verschillende verijdelde en dan die terroristen die zich net voor de arrestatie in spanje opbliezen paranoia?
Da's wel heel gemakkelijk me dunkt.

Zo kan je alles afdoen als paranoia en niet representatief.

Van de verschillende pro sharia, pro al qaida, pro hezbollah, anti kartoon - betogingen bestaat toch beeldmateriaal me dunkt.

http://www.fmft.net/british%20muslim...extremists.jpg

http://www.mnforsustain.org/images/i...on_protest.jpg

http://www.theage.com.au/ffximage/20..._470x312,0.jpg

http://www.standwithus.com/gallery/c...nProtest04.jpg

http://atlasshrugs2000.typepad.com/a...test_21706.jpg
cartoons new york

http://mypetjawa.mu.nu/archives/mace...t_cartoons.jpg
cartoons macedonie

http://www.elsevier.nl/artimg/a20061041203919.jpg

http://www.refdag.nl/media/dossier/i...-lebanon5k.jpg
cartoons libanon

allemaal paranoia volgens u?

Trouwens ik maak van niks een komplot. Ik vraag me gewoon af hoe het komt dat het allemaal kan. Allemaal sinds de immigratie van voornamelijk marokkanen.

Noem het hoe u het wil, maar sinds de jaren 70 is de criminaliteit expansioneel gestegen, geweldadiger genadelozer, de aanwezigheid van hasj kan je gerust een overspoeling noemen, de invloed van de islam wordt hoe langer hoe belangrijker. Dat kan u allemaal toch niet ontkennen?
Vandaag nog roept de moslim-executieve de leerlingen van antwerpse scholen op om thuis te blijven!
Schoolplicht, dat bestaat niet meer of wat?
Die mogen daar gewoon voor oproepen...en dat kan allemaal. U vindt het daarenboven ok en ziet er niets mis in.
sterker nog, iemand die het in vraag durft stellen, heeft last van paranoia.

instead of korans and imams

Laatst gewijzigd door Pist*on : 24 juni 2009 om 07:49.
Pist*on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2009, 07:58   #145
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Wat voor een belang heeft het a.u.b.?
Heeft wat?

Citaat:
Hoe zie jij een concrete oplossing voor het geweld en de intimidatie die op nogal wat openbare plekken heersen, k9?
Veel hardere aanpak gekoppeld aan een repatrieringsbeleid voor mensen die hier de nationaliteit kregen en niet langer dan x jaar hier wonen.

Daarnaast zou er een grondige hervomring van brussel (want daar gaat het hier vooral over) moeten komen, hervorming van het franstalige onderwijs, in vlaanderen een betere integratie van allochtonen in de maatschappij
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 24 juni 2009, 08:02   #146
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heeft wat?
Of er al dan niet een complot was.

Citaat:
Veel hardere aanpak gekoppeld aan een repatrieringsbeleid voor mensen die hier de nationaliteit kregen en niet langer dan x jaar hier wonen.
Het eerste: volledig akkoord. Dat kan niet lang meer uitgesteld worden. Maar eerst zullen we er een responsabilisering van de rechters moeten doorkrijgen, vrees ik, want daar zit de grote rotte plek.

Het tweede: dit gaar verder dan wat het VB voorstaat. Waarom zou volgens jou moeten?

Citaat:
Daarnaast zou er een grondige hervomring van brussel (want daar gaat het hier vooral over) moeten komen, hervorming van het franstalige onderwijs, in vlaanderen een betere integratie van allochtonen in de maatschappij
Helemaal mee akkoord.
Oud 24 juni 2009, 08:02   #147
Pist*on
Schepen

Standaard

Citaat:
Heeft wat?

Wat er zou moeten gebeuren om het tij te keren weet iedereen.

Waarom er gebeurt wat er gebeurt en waarom de nodige maatregelen halsstarrig niet worden uitgevoerd, da's de prangende vraag.

En hoe langer het duurt voordat men mij dat eens uitlegt, hoe meer het idee van een geheime agenda terrein wint.
Paranoide of niet.

Oud 24 juni 2009, 08:04   #148
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom er gebeurt wat er gebeurt en waarom de nodige maatregelen halsstarrig niet worden uitgevoerd, da's de prangende vraag.
Ik denk dat we de oorzaak daarvoor eerder bij onszelf moeten gaan zoeken.
Oud 24 juni 2009, 08:19   #149
k9

Standaard

Citaat:
u noemt de bomaanslagen in londen, madrid, die verschillende verijdelde en dan die terroristen die zich net voor de arrestatie in spanje opbliezen paranoia?
Neen dat doe ik niet, ik noem die allemaal bij elkaar zetten + elke misdaad begaan door allochtonen + elk kind geboren van allochtonen + elk onnozele reden die je kan verzinnen over allochtonen beschouwen als bewijs dat "onze" leiders ons verkocht hebben aan arabieren , paranoia.

Citaat:
Zo kan je alles afdoen als paranoia en niet representatief.
Dat doe ik niet, maar zoals circe wat onzin komen verklappen hoe dat de media gecontroleerd word en hoe het allemaal een complot is terwijl je heel simpel kan controleren dat dit allemaal leugens zijn noem ik wel paranoia.
Citaat:
allemaal paranoia volgens u?
Neen nogmaals dat is helemaal niet wat ik zei.

Citaat:
Trouwens ik maak van niks een komplot. Ik vraag me gewoon af hoe het komt dat het allemaal kan. Allemaal sinds de immigratie van voornamelijk marokkanen.
Wat allemaal kan? Ken je wel een beetje geschiedenis? IRA, CCC, rode brigades, liga 23, RAF, AD, OAS (franse groep die naar schatting 3000-10000doden op hun geweten hadden ) ETA , EPA,... dan vergeet ik er ongetwijfeld nog. Allemaal zonder 1 marokaan.

De meeste links die je geeft trouwens zijn van niet marokanen, GB heeft vooral
indische en pakistanese moslims,frankrijk algerijnen,duitsland turken enkel belgie en nederland heeft veel marokanen.

Aanslag in spanje: 29 verdachten 1 marokaan
londen:geen enkele marokaan betrokken

lees dit eens :

http://www.spiegel.de/international/...476599,00.html
Citaat:
500 Terror Attacks in EU in 2006 - But Only 1 by Islamists

There were almost 500 acts of terrorism across the European Union in 2006 -- but only one, the foiled suitcase bomb plot in Germany, was related to Islamist terror, a new EU report reveals. Meanwhile the trial of one of the main suspects in the German plot has been adjourned in Lebanon.

DDP
The failed suitcase bomb plot in Germany was the only Islamist terrorist attack in the EU in 2006, according to the Europol study. Here German CCTV footage shows Jihad Hamad, one of the main suspects in the plot, at Cologne railway station.

Almost all the terrorist attacks in the European Union in 2006 were unrelated to Islamist terror, a new report reveals -- but the potential impact of an attack aimed at mass casualties made Islamist terrorism a top priority for European investigators nonetheless.

Terrorisme is van alle dagen in europa, zelfs nu nog, dat er nu ook moslims bij betrokken zijn is puur omdat er nu eenmaal enkele miljoenen in europa wonen .
Wat wel opvalt (en daarom de focus vand e EU) is dat deze veel fanatieker zijn.

Citaat:
Noem het hoe u het wil, maar sinds de jaren 70 is de criminaliteit expansioneel gestegen, geweldadiger genadelozer, de aanwezigheid van hasj kan je gerust een overspoeling noemen, de invloed van de islam wordt hoe langer hoe belangrijker. Dat kan u allemaal toch niet ontkennen?
En waar zie jij de invloed van de islam toenemen? In het aankomende burka verbod in frankrijk?

EN criminaliteit is overal gestegen zowel bij allochtonen als autochtonen. Criminaliteit is vooral iets van de onderste sociale klasses en daarin zitten nu eenmaal veel moslims, net zoals veel christelijke oost europeanen .

En hasj ? Wat heeft dat ermee t emaken?

Citaat:
Vandaag nog roept de moslim-executieve de leerlingen van antwerpse scholen op om thuis te blijven!
Schoolplicht, dat bestaat niet meer of wat?
Die mogen daar gewoon voor oproepen...en dat kan allemaal. U vindt het daarenboven ok en ziet er niets mis in.
Omdat er een school in hoboken de hoofddoek wil verbieden (elk teken eigenlijk)

Ten tijde van het spaghetti arrest was dit ook het geval: massaal scholieren aan het betogen was U dan ook zo verontwaardigd? Dit was opgestoken door "de islam"?

Citaat:
sterker nog, iemand die het in vraag durft stellen, heeft last van paranoia.
Onzin zeg ik nergens, ik zeg de complot theorie erachter dat die paranoia is.

Oud 24 juni 2009, 08:23   #150
k9

Standaard

Citaat:
Of er al dan niet een complot was.
Omdat dit zou betekenen dat er ergens een heel machtige groep speciaal europa als doelwit zou hebben, een groep die niet enkel enkele fundamentalisten controleert maar ook zowat de hele europese politieke kaste, media en alle overheden.

onbelangrijk voor jou?

Citaat:
Het eerste: volledig akkoord. Dat kan niet lang meer uitgesteld worden. Maar eerst zullen we er een responsabilisering van de rechters moeten doorkrijgen, vrees ik, want daar zit de grote rotte plek.
Niet echt, rechters volgen de wet, het is aan de politiek om de wet aan te passen.

Citaat:
Het tweede: dit gaar verder dan wat het VB voorstaat. Waarom zou volgens jou moeten?
Omdat het nog steeds een gunst is om in belgie te mogen wonen niet een recht. Indien je het vertrouwen dat belgie in iemand stelt beschadigd moet je de gevolgen maar dragen.

pas op niet voor een pen stelen he, echt wel voor iets serieus.

Oud 24 juni 2009, 08:26   #151
k9

Standaard

Citaat:
Wat er zou moeten gebeuren om het tij te keren weet iedereen.
onzin, in de politiek bestaan verschillende pistes om dit aan te pakken

Spa bijvoorbeeld is voor meer begeleiding die denken helemaal niet aan hardere aanpak en nationaliteit afnemen, VB daarentegen wel.

Citaat:
Omdat je in belgie compromissen moet sluiten waardoor je veelal een verwaterd geheel krijgt.

neem nu de regularisering van illegalen, al jaren een heikel punt niet enkel tussen vlaamse maar ook federaal gevolg al jaren geen besluit.

Citaat:
En hoe langer het duurt voordat men mij dat eens uitlegt, hoe meer het idee van een geheime agenda terrein wint.
Paranoide of niet.
Dat is gewoon dom, je negeert dan de hele belgiesche structuur, de standpunten van de partijen EN de ons omringende landen die wel maatregelen nemen.

Oud 24 juni 2009, 09:05   #152
Pist*on
Schepen

Standaard

Citaat:
Ik denk dat we de oorzaak daarvoor eerder bij onszelf moeten gaan zoeken.
Natuurlijk ligt de oorzaak ergen bij onze mensen.

Als een kwade hond je bijt, is dat normaal, want dat is de aard van het beestje.

Maar onze mensen komen ons zeggen dat we het normaal moeten vinden, dat die vreemde hond, ons in onze tuin tijdens ons feestje komt bijten.

straffer nog, ze komen ons zeggen, dat we door die hond - die we van straat hebben gehaald, onderdak gaven, gevoed hebben, geen dagelijks pak slaag meer van het baasje,- zijn gebeten, omdat wij dat hebben uitgelokt. Omdat wij vanalles niet zouden hebben gedaan.

Ik weet het het is een simplistische vergelijking, maar ruwweg gaat ze toch op denk ik.

Laatst gewijzigd door Pist*on : 24 juni 2009 om 09:09.
Oud 24 juni 2009, 09:22   #153
Pist*on
Schepen

Standaard

Citaat:
Neen dat doe ik niet, ik noem die allemaal bij elkaar zetten + elke misdaad begaan door allochtonen + elk kind geboren van allochtonen + elk onnozele reden die je kan verzinnen over allochtonen beschouwen als bewijs dat "onze" leiders ons verkocht hebben aan arabieren , paranoia.
Dat mijn beste is een opsomming van het feit dat er weldegelijk iets is.
volgens politiek correct is er niet eens een probleem met migranten.

Dat doe ik niet, maar zoals circe wat onzin komen verklappen hoe dat de media gecontroleerd word en hoe het allemaal een complot is terwijl je heel simpel kan controleren dat dit allemaal leugens zijn noem ik wel paranoia.

Neen nogmaals dat is helemaal niet wat ik zei.

Wat allemaal kan? Ken je wel een beetje geschiedenis? IRA, CCC, rode brigades, liga 23, RAF, AD, OAS (franse groep die naar schatting 3000-10000doden op hun geweten hadden ) ETA , EPA,... dan vergeet ik er ongetwijfeld nog. Allemaal zonder 1 marokaan.

De meeste links die je geeft trouwens zijn van niet marokanen, GB heeft vooral
indische en pakistanese moslims,frankrijk algerijnen,duitsland turken enkel belgie en nederland heeft veel marokanen.

Aanslag in spanje: 29 verdachten 1 marokaan
londen:geen enkele marokaan betrokken

Ik heb nergens de link gelegd tussen al die terroristische organisaties en marokkanen.
Wel schreef ik dat sinds de jaren 70 de criminaliteit steeg etc etc etc - allemaal sinds de immigratie van marokkanen (naar belgie), en zo u wil
algerijnen naar frankrijk, marokkanen en turken naar nederland, turken naar duitsland etc etc etc.
Kortom de massale immigratie van moslims naar europa.

Mijn "Wat allemaal kan? " gaat over de massale niet-verontrusting van criminelen -veelal islamiet- die oude dametjes halfdood stampen.
niet vervolging of opsporing van feiten tov de slachtwet tijdens het offerfeest
het weren van kerstbomen in kleuterklasjes.
sinterklaas die op straat voor de ogen van kleuters in elkaar wordt geslagen
Van gogh die de keel wordt overgesneden.

lees dit eens :

http://www.spiegel.de/international/...476599,00.html

Terrorisme is van alle dagen in europa, zelfs nu nog, dat er nu ook moslims bij betrokken zijn is puur omdat er nu eenmaal enkele miljoenen in europa wonen .
Wat wel opvalt (en daarom de focus vand e EU) is dat deze veel fanatieker zijn.
en omdat het er tijdens de donkere middeleeuwen er al was, moeten we het nu ook maar goed vinden, van vreemde luizen dan nog wel, die hier nog niks of nooit hebben bijgedragen?
Cru gesteld, dat komt naar hier, op zoek naar een beter leven dan in hun zandbak
en dan vinden ze het nodig om oa via terrorisme onze levenswijze aan te passen, tot die zoals in het land waaruit ze vertrokken zijn? Dat ze dan warengebleven waar ze waren he?!

En waar zie jij de invloed van de islam toenemen? In het aankomende burka verbod in frankrijk?

In het feit bvb dat er een verbod op de boerka in frankrijk nodig is misschien?
al eens in Nantes of Marseille rondgelopen?

EN criminaliteit is overal gestegen zowel bij allochtonen als autochtonen. Criminaliteit is vooral iets van de onderste sociale klasses en daarin zitten nu eenmaal veel moslims, net zoals veel christelijke oost europeanen .

En hasj ? Wat heeft dat ermee t emaken?
hasj is namelijk het grootse invoer product van criminele marokkanen.
En dat ze hun job goed doen merken we, ondertussen heeft men al een gedoogbeleid moeten invoeren want het opsporen en vervolgen van alle hasj- betrokkenen was inmiddels een verloren strijd geworden.
En lleen daarom heeft men dat gedoogbeleid in het leven geroepen. niet om dat Nederland heeft aangetoond dat het gedogen van hasj zo'n een verkwikking is voor de samenleving en de geestestoestand van de jeugd.

Omdat er een school in hoboken de hoofddoek wil verbieden (elk teken eigenlijk)

Ten tijde van het spaghetti arrest was dit ook het geval: massaal scholieren aan het betogen was U dan ook zo verontwaardigd? Dit was opgestoken door "de islam"?

Onzin zeg ik nergens, ik zeg de complot theorie erachter dat die paranoia is.

Oud 24 juni 2009, 09:33   #154
k9

Standaard

Citaat:
Natuurlijk ligt de oorzaak ergen bij onze mensen.

Als een kwade hond je bijt, is dat normaal, want dat is de aard van het beestje.

Maar onze mensen komen ons zeggen dat we het normaal moeten vinden, dat die vreemde hond, ons in onze tuin tijdens ons feestje komt bijten.

straffer nog, ze komen ons zeggen, dat we door die hond - die we van straat hebben gehaald, onderdak gaven, gevoed hebben, geen dagelijks pak slaag meer van het baasje,- zijn gebeten, omdat wij dat hebben uitgelokt. Omdat wij vanalles niet zouden hebben gedaan.

Ik weet het het is een simplistische vergelijking, maar ruwweg gaat ze toch op denk ik.
DUs alle moslims voor jou zijn "een kwade bijtende hond"?

Oud 24 juni 2009, 09:43   #155
k9

Standaard

Citaat:
Dat mijn beste is een opsomming van het feit dat er weldegelijk iets is.
volgens politiek correct is er niet eens een probleem met migranten.
Nee dat is paranoia, met sommige is er een probleem, maar dat probleem zien als invasie is absurd. Zeker omdat er daar 0.0 bewijs van is.

Citaat:
Ik heb nergens de link gelegd tussen al die terroristische organisaties en marokkanen.
"Allemaal sinds de immigratie van voornamelijk marokkanen."

geen link?

Citaat:
Wel schreef ik dat sinds de jaren 70 de criminaliteit steeg etc etc etc - allemaal sinds de immigratie van marokkanen (naar belgie), en zo u wil
algerijnen naar frankrijk, marokkanen en turken naar nederland, turken naar duitsland etc etc etc.
Kortom de massale immigratie van moslims naar europa.
Je vergeet dat misdaad bij autochtonen net zo goed steeg en dat misdaad bij niet moslim migranten ook evenredig steeg.

Misschien zou je ipv hints te geven eens gewoon moeten zeggen wat je denkt.

Citaat:
en omdat het er tijdens de donkere middeleeuwen er al was, moeten we het nu ook maar goed vinden, van vreemde luizen dan nog wel, die hier nog niks of nooit hebben bijgedragen?
Cru gesteld, dat komt naar hier, op zoek naar een beter leven dan in hun zandbak
en dan vinden ze het nodig om oa via terrorisme onze levenswijze aan te passen, tot die zoals in het land waaruit ze vertrokken zijn? Dat ze dan warengebleven waar ze waren he?!
Je negeert gewoon compleet wat ik schrijf he?

Nogmaals terrorisme is iets wat autochtonen in europa al decenia lang doen, veeeeeeeel meer dan alle aanslagen ooit in europa door islamieten.

Daarnaast "nooit niks bijgedragen": absoluut onzin sommige ja, andere hebben al meer bijgedragen dan dat jij ooit zal doen. Dit is debiele racistische klap.

Ten slotte zijn de meeste islamieten hier geboren en getogen.

Citaat:
In het feit bvb dat er een verbod op de boerka in frankrijk nodig is misschien?
al eens in Nantes of Marseille rondgelopen?
Het toont aan dat de invloed 0.0 is anders zou zo'n verbod er niet komen, het toont ook aan dat de hele paranoia eurabia onzin is.

Citaat:
hasj is namelijk het grootse invoer product van criminele marokkanen.
En dat ze hun job goed doen merken we, ondertussen heeft men al een gedoogbeleid moeten invoeren want het opsporen en vervolgen van alle hasj- betrokkenen was inmiddels een verloren strijd geworden.
En lleen daarom heeft men dat gedoogbeleid in het leven geroepen. niet om dat Nederland heeft aangetoond dat het gedogen van hasj zo'n een verkwikking is voor de samenleving en de geestestoestand van de jeugd.
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=R22BP3C6

Een vlaming dus

Het gedoogbeleid is er gekomen omdat hasj niet erger is dan eens stevig drinken , maar ach ja, dat doet een belg nooit he?

Oud 24 juni 2009, 11:19   #156
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
En bij de bevolking ook al niet.
Dat weet jij niet.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2009, 11:21   #157
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ten slotte zijn de meeste islamieten hier geboren en getogen.
Meer dan ik had gedacht, ook en vooral jongeren, blijken hier recent gearriveerd te zijn. 'n Vreemd verschijnsel. Ze zeggen me ook dat ze niet zeker weten of ze zullen blijven.
Oud 24 juni 2009, 11:23   #158
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meer dan ik had gedacht, ook en vooral jongeren, blijken hier recent gearriveerd te zijn. 'n Vreemd verschijnsel. Ze zeggen me ook dat ze niet zeker weten of ze zullen blijven.
Zijn ze wel legaal hier ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2009, 11:26   #159
k9

Standaard

Citaat:
Tja diegene die het goed menen en die worden uitgemaakt voor last, primitieven en bijtende honden zullen idd wel nog eens denken om hier te blijven. Diegene die hier zijn om te profiteren zullen zich daar weinig van aantrekken en blijven.

Oud 24 juni 2009, 11:26   #160
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Zijn ze wel legaal hier ?
Ben jij wel legaal hier?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be