![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
het is ook de hoofdstad van Vlaanderen. Voorts vind ik dat u zich af en toe nogal onnodig kruidig uitdrukt. Wellicht kunt u een beetje rekening houden met de gevoelens van anderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mooi niet dus. Zak jij hier even door het ijs met je insinuaties, man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hoofdstad van vlaanderen en ligt geografisch nog altijd in vlaanderen voor zover ik mij herinner. allé als de stad verhuist is moet ge het maar laten weten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Dat verklaart op de vooral zeer vijandig reacties ten aanzien van mijn profiel. Het doet me denken aan Politicsinfo.net waar begin 2003 tientallen Vlaams Blok profielen neerstreken om vervolgens alle Belgisch-nationalisten en andersdenkenden buiten te pesten. Hoogstwaarschijnlijk is dat ook hun plan met de franstaligen in Brussel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten, zeggen we hier.
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ontkennen? Vlaanderen anno 2009 bestaat dankzij België. Moest België niet bestaan hebben dan was Vlaanderen in het beste geval de benaming voor twee provincies/departementen in respectievelijk Nederland of Frankrijk. Het grootste deel van de Vlamingen zouden zich vandaag nooit Vlamingen hebben genoemd. De Vlaamse "identiteit" is grotendeels een creatie van België (enerzijds als reactie tegen de houding van de Franstalige bourgeoisie maar evengoed als instrument van de Franstalige bourgeoisie tegen Frankrijk cf 11 juli)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanzelfsprekend.
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou niet van fascisten en racisten. Ik doe daarentegen wel mijn best om debielen te verdragen.
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor onze Belgicistische fascist: http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=22
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() beslissingsrecht? brussel is gewoon een Vlaamse stad en ik zie geen reden om weet ik veel wat te beslissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marx en Gramsci voor dummies ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die Parallelle Amplitude is nog niet eens Vlaams-nationalist. Dat wist Gidius 'de censuurmeester' maar al te goed. Wel goed gelachen met PA ' Is dat met frieten of Kroketten'..???? ![]() Laatst gewijzigd door Force Nationale : 22 juni 2009 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat was hij dan? Een marsmannetje?
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FN is duidelijk een forumtrol, mensen negeer die gewoon. Doet niks anders dan ruzie zoeken en mensen irriteren.
Laatst gewijzigd door Pelgrim : 22 juni 2009 om 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk een forum met gelijkgestemden is natuurlijk o zo heerlijk. Enne, jullie zijn diegenen die wel degelijk als een bende hysterische hyena,s mij op alle mogelijke manieren trachten weg te pesten zoals jullie blijkbaar ook doen met Azert en System. Maar goed ik ben blij dat ik een Brusselaar ben en weinig van doen hem met dat idiote volksnationalisme van jullie. Buiten pensenkermissen, boksmatchen op de ijzerbedevaart, luid geboer en van zattigheid in hun broek pissende marginalen heeft het imago van het Vlaamse nationalisme nog niet al teveel hoge toppen gescheerd. Bon, La vérité ne peut se dire toute...nietwaar???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() We hebben de quote van de dag!!!! |
|
![]() |
![]() |