![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wél wat je zei, je praat jezelf potvast - jij zegt dat IK een beeld van je ophang door te insinueren dat je islam toegenegen zou zijn, door je dhimmi te noemen - een dhimmi is idd een niet-gelovige in een islamitisch land - met MINDER rechten en veel plichten - dus zeer zeker NIET islam toegenegen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo "onze"? Zoals ik al zei: ik ben atheïst. En ik maak me sterk dat ik niet de enige ben. Dat katholicisme lijkt overigens op sterven na dood. Las ik vorige week niet ergens dat er dit jaar slechts één priester gewijd werd? Die gaat nogal werk hebben!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
M.i. zouden ze direct verboden moeten worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Politiek is alles of niets. Ik wil geen "democratische" compromissen binnen en met het huidige rotte systeem. In diezelfde draad heb ik dat ook klaar en duidelijk zo gesteld: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom? Daar hebben wij geen zaken mee. Ga je die vrouwen gedwongen emanciperen of zo?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
HOE weet je dat het moslims zijn ZONDER hoofddoek - hoe weet je dat die moslims die jij ZIET hun geloof achter zich gelaten hebben? Hoe weet je dat het überhaupt ooit moslims geweest zijn? KEN jij ze allemaal persoonlijk - die jij ZIET?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() natuurlijk niet, maar zo'n rechtbank is een signaal dat moslims hun eigen recht mogen organiseren. In de grond zal zo'n verbod niks fundamenteel veranderen, maar dat is ook de reden voor zo'n verbod niet. Het is een symbolische daad waar ge als overheid stelt: iedereen gelijk voor de wet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is niet wat ik zei. Dat is wat jij ervan probeert te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Graag gedaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw religie misschien wel, de mijne alleszins niet. Ik hang geen enkele religie aan, en wens dat uitdrukkelijk zo te houden.
Iedere religie is trouwens een uitvindsel om een bevolking te onderdrukken, in de pas te laten lopen en/of mensen bang te maken. Op mij maakt zulks geen enkele indruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Werkt je PeeCeetje niet goed meer? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 29 juni 2009 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 29 juni 2009 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Misschien een stomme vraag maareh....Ik dacht dat er in het VK evenzeer een scheiding van kerk en staat was. Wil dit nu zeggen dat 1) In tegenstelling van wat sommigen beweren de Islam dan toch niet uitsluitend een religie maar ook een ideologie is? (wat, gezien de wetstekstene tc me correcter lijkt) 2) Maakt men in het VK een uitzondering voor de Islam hierop of hoe zit het nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben ook geen vrijmetselaar en toch moet ik leven in een staat en een maatschappij die 100% liberaal-maçonniek zijn. Leer je dus aan te passen en geef een niet-liberale definitie aan vrijheid. Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 29 juni 2009 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Breng hem toch niet op het idee, SDX; als zijn uitspraken nog een tikkeltje meer vereenvoudigd worden, zal hij veel stemmen trekken! Eindelijk iemand die rekening houdt met de uitgebluste hersenen van het kiesvee.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 29 juni 2009 om 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Trek je nu ineens je stront in Filosoof? Waarom zweet jij je uit de naad om elk barbaars element uit de islam goed te praten?
Laatst gewijzigd door Dimensie : 29 juni 2009 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |