![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) Volgens mij kan je het best geduldig blijven en zeker niet proberen te bewijzen waarom Nederland beter zou zijn, dat schijnt enorm gevoelig te liggen. Als je je enkel verdedigend opstelt dan is de kans reëel dat een andere Vlaming je verdedigt. Vlamingen hebben zelf het liefst van al dat je hen zelf hun conclusies laat trekken. Uiteraard mag je je als Nederlander in onze zaken mengen, maar liefst vanuit een observerend standpunt. Als je Groot-Nederlandse sympathieën hebt, fijn, maar zeker niet doen alsof het Vlaamse volk je meteen zal volgen (je mag natuurlijk suggesties delen). Kortom, bescheidenheid en eerbied brengen je ver. Vergeet niet dat de gemiddelde Vlaming weinig weet over Nederland en hij zich derhalve gemakkelijk overvallen voelt.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 6 juli 2009 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() Mij heeft het nooit ver gebracht. Jarenlang heb ik getracht om aardig gevonden te worden door de Vlamingen. Bescheiden blijven, zodat ze je niet zien als de zoveelste arrogante Hollander, was mijn devies. Maar altijd kom je toch weer Vlamingen tegen die je het bloed onder de nagels vandaan halen, hoe erg je ook je best doet.
Op een dag vroeg ik me af: Waarom doe ik eigenlijk al die moeite? Zijn de Vlamingen al die inspanningen en frustraties waard? NEE! Al die moeite voor wat? Zo belangrijk zijn de betrekkingen met Vlaanderen ook weer niet, om je al die beledigingen te laten welgevallen. Nederland heeft jarenlang de wortel gehanteerd, nu wordt het tijd voor de stok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik zit je toch niet vol te schelden ed |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Holland was een zeevarende natie en had in die tijd de beste boten. Met Vlaams geld ,handelaren en heel veel mensen erbij ,kon de gouden eeuw tot stand komen. Overigens het valt me wel op dat System zich niet meer laat zien. Misschien gaat het boven zijn pet ,omdat het niet over Willem gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
![]() stond in de geschiedenisboeken op school ![]() system is misschien op vakantie. nu Henri1 nog. Laatst gewijzigd door Shadowke : 7 juli 2009 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij weet dat hij de eerste is ,die Nederland excuses dient aan te bieden voor al zijn beledigen richting WillemI en de Nederlandse cultuur. En excuses aanbieden is nu eenmaal niet zijn sterke kant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou dat geen verklaring kunnen zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
is dat uitverkoop? neen! het proces moet democratisch verlopen. trouwens zou je niet beter bij Sarkozy aan de tafel gaan zitten om de verkoop van België al te beginnen regelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die handelswijze hebt U goed geleerd bij het Vlaams Blok. Die kunnen wit ook zodig verdraaien dat het uiteindelijk zwart is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat doet dan Sarko in het verhaal ?
U geilt gewoon op Carla Bruni. Geef het maar toe. Laatst gewijzigd door Henri1 : 7 juli 2009 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Soms bent u toch echt wel kleinzielig. Uw geest verraadt voor 100% de Hollandse kneuterigheid.
Laatst gewijzigd door system : 7 juli 2009 om 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Uw geest aardt naar de kroketten van Kwekkeboom. Vul zelf maar in.
Laatst gewijzigd door system : 7 juli 2009 om 16:39. |
![]() |
![]() |