![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Om eerlijk te zijn, neen dat doe ik niet. Maar ik heb de indruk dat u zich daar wel schuldig aan maakt. Maar soit, een welles/nietes-discussie levert niets op. Vandaar dat ik mijn tijd daar liever niet insteek. "Het gaat er hier vooralsnog ook relatief rustig aan toe: een moordje hier, een ritueel slachtinkje daar, oproepje tot religieus geïnspireerd geweld zus, criminele groepjes zo, enz enz enz. Allemaal relatief vreedzaam natuurlijk." Hebt u al eens ooit absolute vrede gekent, waar dan ook? ![]() "Dat kwam door de dominante Pax Romana die gewapenderhand werd opgelegd, en niets anders." Daar ben ik het niet meteen mee eens, maar dan noch doet dit niets af aan het multiculturele karakter. Zo waren er ook vele Germanen die meevochten in het Romeinse leger tegen andere Germaanse stammen. In ruil voor legerdienst kregen zij en hun familie dan een stuk grond op Romeins grondgebied. "Dat hebben we gezien sinds bijvoorbeeld de invoering en verspreiding van de islam. Die zijn heel multicultureel andersdenkenden en -gelovigen af gaan slachten zodat er een fijne monocultuur overbleef. Dat u zoiets durft te beweren tart werkelijk alle verbeelding." Noem mij eens 1 geloofsgemeenschap (die al eeuwenlang bestaat) die nog nooit andersgelovigen hebben afgeslacht. Dan praten we verder. Verder doet dit niets af aan het feit dat multiculutraliteit altijd al heeft bestaan, en ook altijd zal blijven bestaan ![]() "Een gezonde scepsis hebben voor het onbekende is een overlevingsstrategie van die mens die al bestaat sinds onze soort in Afrika uit de bomen gepleurd is. Als die niet zou werken had de evolutie die er allang uitgefiltert. Maar die reflex is nog altijd zeer sterk aanwezig bij alle mensen. Trek zelf hier uw conclusie maar uit." Maar wnr alle mensen zich van begins af aan aan die strategie hadden gehouden, dan zou de mensheid nooit zijn geëvolueerd tot wat het nu is. Trekt u daar u conclusies maar eens uit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar dat is weer eens naast de kwestie. Wat ik bedoelde is dat ik een Rus moeilijk lid zie worden van een Duitse extreem-rechtse (dus nationalistische) beweging.
![]() |
![]() |
#143 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() @ WeiSSe Rose
Uw posts zijn intussen van een dusdanig belachelijk gehalte geworden dat een serieuze reactie op dat geraaskal geven een onmogelijkheid is. *KNIP* Gelieve niet persoonlijk te worden. Laatst gewijzigd door Akira : 8 juli 2009 om 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We leven in een fantastische multiculturele maatschappij! België is één van de beste landen om te leven.... een paar sukkelaars kunnen niet mlet de realiteit mee.... spijtig. Maar ZIJ zijn het probleem, niet de anderen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was derhalve een vraag en niets anders. Of is zelfs dat al teveel van u gevraagd om te begrijpen? (dit is wederom een vraag, want de zin wordt immers afgesloten met zo'n haakje met stokje en punt onder) Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 8 juli 2009 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2) Men moet geen lid zijn van een Duitse extreem-rechtse beweging om extreem-rechts te zijn me dunkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik voorspel dat u nog van een hele kouwe kermis gaat thuiskomen wat uw multiculturele helstaat betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#153 | |
Parlementsvoorzitter