Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juli 2009, 17:23   #141
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Neen, u gaat uit van de oorzaak die het beste in uw eigen politieke straatje van pas komt, dat is iets heel anders.

Het gaat er hier vooralsnog ook relatief rustig aan toe: een moordje hier, een ritueel slachtinkje daar, oproepje tot religieus geïnspireerd geweld zus, criminele groepjes zo, enz enz enz. Allemaal relatief vreedzaam natuurlijk.

Dat kwam door de dominante Pax Romana die gewapenderhand werd opgelegd, en niets anders.

Dat hebben we gezien sinds bijvoorbeeld de invoering en verspreiding van de islam. Die zijn heel multicultureel andersdenkenden en -gelovigen af gaan slachten zodat er een fijne monocultuur overbleef. Dat u zoiets durft te beweren tart werkelijk alle verbeelding.

Een gezonde scepsis hebben voor het onbekende is een overlevingsstrategie van die mens die al bestaat sinds onze soort in Afrika uit de bomen gepleurd is. Als die niet zou werken had de evolutie die er allang uitgefiltert. Maar die reflex is nog altijd zeer sterk aanwezig bij alle mensen. Trek zelf hier uw conclusie maar uit.
"Neen, u gaat uit van de oorzaak die het beste in uw eigen politieke straatje van pas komt, dat is iets heel anders."

Om eerlijk te zijn, neen dat doe ik niet. Maar ik heb de indruk dat u zich daar wel schuldig aan maakt. Maar soit, een welles/nietes-discussie levert niets op. Vandaar dat ik mijn tijd daar liever niet insteek.

"Het gaat er hier vooralsnog ook relatief rustig aan toe: een moordje hier, een ritueel slachtinkje daar, oproepje tot religieus geïnspireerd geweld zus, criminele groepjes zo, enz enz enz. Allemaal relatief vreedzaam natuurlijk."

Hebt u al eens ooit absolute vrede gekent, waar dan ook?

"Dat kwam door de dominante Pax Romana die gewapenderhand werd opgelegd, en niets anders."

Daar ben ik het niet meteen mee eens, maar dan noch doet dit niets af aan het multiculturele karakter. Zo waren er ook vele Germanen die meevochten in het Romeinse leger tegen andere Germaanse stammen. In ruil voor legerdienst kregen zij en hun familie dan een stuk grond op Romeins grondgebied.

"Dat hebben we gezien sinds bijvoorbeeld de invoering en verspreiding van de islam. Die zijn heel multicultureel andersdenkenden en -gelovigen af gaan slachten zodat er een fijne monocultuur overbleef. Dat u zoiets durft te beweren tart werkelijk alle verbeelding."

Noem mij eens 1 geloofsgemeenschap (die al eeuwenlang bestaat) die nog nooit andersgelovigen hebben afgeslacht. Dan praten we verder.
Verder doet dit niets af aan het feit dat multiculutraliteit altijd al heeft bestaan, en ook altijd zal blijven bestaan .

"Een gezonde scepsis hebben voor het onbekende is een overlevingsstrategie van die mens die al bestaat sinds onze soort in Afrika uit de bomen gepleurd is. Als die niet zou werken had de evolutie die er allang uitgefiltert. Maar die reflex is nog altijd zeer sterk aanwezig bij alle mensen. Trek zelf hier uw conclusie maar uit."

Maar wnr alle mensen zich van begins af aan aan die strategie hadden gehouden, dan zou de mensheid nooit zijn geëvolueerd tot wat het nu is.
Trekt u daar u conclusies maar eens uit .
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2009, 17:24   #142
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Mss niet in die woorden, maar dat was weldegelijk hetgeen u wilde aanhalen.
Je lijkt alleen maar te begrijpen wat je wil begrijpen.

Citaat:
Trouwens, zogoed als alle extreem-rechtse groeperingen zijn nationalistisch. Ga maar eens na .
Alle nationalistische groeperingen zijn niet extreem-rechts.
Maar dat is weer eens naast de kwestie. Wat ik bedoelde is dat ik een Rus moeilijk lid zie worden van een Duitse extreem-rechtse (dus nationalistische) beweging.
Oud 8 juli 2009, 17:25   #143
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Hiermee geeft u zelf aan dat u werkelijk te dom bent om voor de duvel te dansen.

U zou er eens beter aan doen om alles eens rustig door te lezen en tot u door te laten dringen vooraleer u uw onzin komt spuien, want u ben de draad compleet kwijt zo te zien.
Ik weet maar al te goed waarover deze draad gaat, maar toch bedankt voor de tip .
Oud 8 juli 2009, 17:27   #144
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Ze schijnen heel wat van hem te weten zonder zijn naam te kennen.

Een paar jaar is niet wat ik noem een lange tijd.
Waarom zouden ze zijn naam niet kennen?

Een paar jaar is een relatief lange periode voor mij. Voor andere mensen mss niet. So be it.
Oud 8 juli 2009, 17:29   #145
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
En die afkeer van molims, cq de islam komt uiteraard helemaal vanuit het niets en is totaal ongegrond, he WeiSSe Rose? De islam zelf zit daar natuurlijk helemaal voor niets tussen.
U moet mij geen woorden in de mond proberen leggen Suske.
Oud 8 juli 2009, 17:31   #146
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik zie op internet meer haat van Moslims tegen de Joden en in mindere mate het Westen. Maar dat is misschien omdat ik geen extreme websites - rechts of links of Islamistisch - lees.
Ik hou mij aan websites van normale mensen, tenzij iemand mij een link stuurt.
Ik ook, maar volgens de officiele instanties blijkt wel degelijk dat de meeste haat gericht is tegen moslims en niet andersom.
Oud 8 juli 2009, 17:33   #147
Sus Iratus
Banneling

Standaard

@ WeiSSe Rose

Uw posts zijn intussen van een dusdanig belachelijk gehalte geworden dat een serieuze reactie op dat geraaskal geven een onmogelijkheid is.

*KNIP*

Gelieve niet persoonlijk te worden.

Laatst gewijzigd door Akira : 8 juli 2009 om 19:07.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2009, 17:35   #148
Princessje
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeer trieste zaak, waarvan er in de toekomst nog veel meer gaan komen, vrees ik. Die dader mag wat mij betreft vandaag nog opgeruimd/opgeborgen worden.

Ruim veertig jaar totaal mislukte integratie- en immigratiepolitiek begint zo langzamerhand zijn trieste tol te eisen waarvan onschuldigen het slachtoffer worden. Met dank aan een groot aantal linkse wereldvreemde gekken met hun utopistische multikul en het internationale grootkapitaal die tesamen zulks allemaal hebben mogelijk gemaakt.
Ik denk eerder dat U wereldvreemd bent!

We leven in een fantastische multiculturele maatschappij! België is één van de beste landen om te leven.... een paar sukkelaars kunnen niet mlet de realiteit mee.... spijtig.
Maar ZIJ zijn het probleem, niet de anderen!
Princessje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2009, 17:37   #149
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
U moet mij geen woorden in de mond proberen leggen Suske.
Ik leg u geen woorden in de mond, muts. Mijn zin werd afgesloten meet een vraagteken -u weet wel, zo'n haakje met een stokje waaronder een punt. Dat ziet er dus zo uit: ?

Het was derhalve een vraag en niets anders. Of is zelfs dat al teveel van u gevraagd om te begrijpen? (dit is wederom een vraag, want de zin wordt immers afgesloten met zo'n haakje met stokje en punt onder)

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 8 juli 2009 om 17:41.
Oud 8 juli 2009, 17:37   #150
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Je lijkt alleen maar te begrijpen wat je wil begrijpen.

Alle nationalistische groeperingen zijn niet extreem-rechts.
Maar dat is weer eens naast de kwestie. Wat ik bedoelde is dat ik een Rus moeilijk lid zie worden van een Duitse extreem-rechtse (dus nationalistische) beweging.
1) Neen, ik probeer enkel te begrijpen wat men hier neerpent.

2) Men moet geen lid zijn van een Duitse extreem-rechtse beweging om extreem-rechts te zijn me dunkt.
Oud 8 juli 2009, 17:40   #151
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Princessje Bekijk bericht
Ik denk eerder dat U wereldvreemd bent!

We leven in een fantastische multiculturele maatschappij! België is één van de beste landen om te leven.... een paar sukkelaars kunnen niet mlet de realiteit mee.... spijtig.
Maar ZIJ zijn het probleem, niet de anderen!
Neen, compleet van de pot gerukte linkse gekken die hun eigen utopische waanideeën koste wat kost door de strot van een gans continent willen rammen, dat zijn de wereldvreemden.

Ik voorspel dat u nog van een hele kouwe kermis gaat thuiskomen wat uw multiculturele helstaat betreft.
Oud 8 juli 2009, 17:45   #152
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, compleet van de pot gerukte linkse gekken die hun eigen utopische waanideeën koste wat kost door de strot van een gans continent willen rammen, dat zijn de wereldvreemden.

Ik voorspel dat u nog van een hele kouwe kermis gaat thuiskomen wat uw multiculturele helstaat betreft.
oh mens, ga op een onbewoond eiland wonen, dan heb je er geen last meer avn ( en wij niet meer van jou)

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2009, 17:45   #153
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik leg u geen woorden in de mond, muts. Mijn zin werd afgesloten meet een vraagteken -u weet wel, zo'n haakje met een stokje waaronder een punt. Dat ziet er dus zo uit: ?

Het was derhalve een vraag en niets anders. Of is zelfs dat al teveel van u gevraagd om te begrijpen? (dit is wederom een vraag, want de zin wordt immers afgesloten met zo'n haakje met stokje en punt onder)
Wat begrijpt u niet aan het woord 'proberen'?
Oud 8 juli 2009, 17:55   #154
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
oh mens, ga op een onbewoond eiland wonen, dan heb je er geen last meer avn ( en wij niet meer van jou)
Het doet me bijzonder goed dat u blijkbaar last van me heeft. Ik ben dan ook geenzins van plan om weg te gaan uit mijn eigen land teneinde het aan zeloten, dhimmies, islamapologeten, landverraders en moslims over te laten, dus u zult in de toekomst nog veel meer last van me gaan krijgen.
Oud 8 juli 2009, 17:56   #155
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat begrijpt u niet aan het woord 'proberen'?
Ik probeerde het niet eens, muts. Anders zou ik mijn zin niet met een vraagteken hebben afgesloten, he.
Oud 8 juli 2009, 18:16   #156
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik probeerde het niet eens, muts. Anders zou ik mijn zin niet met een vraagteken hebben afgesloten, he.
Tuurlijk wel.
Oud 8 juli 2009, 18:20   #157
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Tuurlijk wel.
Neen [zelfcensuur], ik trachtte u NIET woorden in de mond te leggen. Dat soort lage streken heb ik namelijk in het geheel niet nodig om uw debiliteiten aan te tonen.
Oud 8 juli 2009, 18:23   #158
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Neen [zelfcensuur], ik trachtte u NIET woorden in de mond te leggen. Dat soort lage streken heb ik namelijk in het geheel niet nodig om uw debiliteiten aan te tonen.
Die debiliteiten zijn er dan ook niet. Of mss enkel in uw gedachen?
Oud 8 juli 2009, 18:45   #159
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Die debiliteiten zijn er dan ook niet. Of mss enkel in uw gedachen?
Die debiliteiten zijn er bij u al vanaf het moment dat u uw eerste bericht plaatste op dit forum.
Oud 8 juli 2009, 18:51   #160
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Die debiliteiten zijn er bij u al vanaf het moment dat u uw eerste bericht plaatste op dit forum.
Over welke debiliteiten hebt u het dan? Als u A zegt, moet u ook B zeggen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be