![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat voor velen onder hen heel nouwdrukkend aanvoelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het dagdagelijks levensgedrag van deze individuen zou op de voet dienen opgevolgd te worden en er zou moeten uitgekeken worden naar middelen of oplossingen om deze mensen er bovenop te helpen en op eigen kracht hun leven te kunnen slijten. De 'Missie' opdracht, welke hiervoor is bedacht en aangewend, getuigd van een ware drang om werkelijk aan armoede bestrijding te doen. Echter dient gesteld dat de 'procedurele' aanpak en opvolging veel gegadigden op een vrij willekeurige manier behandelen. De deuren of/en vooral de 'Kluis' staan wagenwijd open voor degenen die in het 'Systeem' niets anders zien dan: Zoveel mogelijk zien binnen te halen en ge moet zelfs nog niet eens ''Chocran' zeggen als je weg gaat. Daar tegenover heb je dan heel veel 'Landgenoten' (VB, zei toen: Eigen volk eerst, ze bedoelden eigenlijk: Onze Landgenoten eerst!!!! en het werd in werkelijkheid: (Buitenlandse profiteurs eerst). Ik wacht geduldig dat men zal beginnen met de werkelijke profiteurs aan te pakken (Incluis onkiese politici en bankiers/verzekeraars). Dat men hiermee met ''Eigen volk'' zou beginnen is mij niet gelaten want daar zitten er op zijn minst evenveel dat bij onze nieuwe Landgenoten. Helemaal bijhorend: eens uitkijken hoe wij 'Onze' gestrande pechvogels uit de sloot kunnen helpen, welke wij eigenlijk voor hen ongewild hebben gegraven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Pas op, ik kreeg recent een strafpunt daarvoor.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
‘Alice’ is waarschijnlijk uw werkelijke voornaam zoals ik bewust inlog met mijn echte Familienaam. Ik heb voor deze optie gekozen omdat ik mij bewust ‘denk en schrijfgrenzen’ wil opleggen. (Moeilijke oefening) Alhoewel iedereen in ons Land over vrije meningsuiting beschikt. |
|
![]() |
![]() |