![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Je krijgt daar een extra dagje verlof voor. En dan is er natuurlijk nog de voldoening van de wetenschap dat je iets van jezelf gegeven hebt voor de goede zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat je moet aanvinken is of je ja dan neen tot een risiscogroep behoort. Indien votre serviteur zich morgen een piercing laat zetten, dan zal ik moeten aanvinken dat ik risicogedrag vertoond heb. Niet-promiscue hetero zijnde zal mijn bloed desgevallend geweigerd worden (gedurende zes maanden). Men vraagt NIET naar de aard van het gedrag. Men moet alleen maar aanvinken dat je in één van de categorien in het lijstje voorkomt. Get your facts straight.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 5 augustus 2009 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dan krijg je pas echt risiko-mensen over je vloer .... Ik weet helemaal niet over welke landen dit zou gaan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Lichtjes verontrust, beziet Raf een 'gewoon' koppel bij wie de voortplanting en seksualiteit op gezette tijden weleens samenvallen. In het zweet huns aanschijns, doch redelijk vlotjes, in een paar minuten tijd, maken ze zomaar eventjes een baby. Raf: Is het niet wat te rap, te eenvoudig?! Is het nog normaal? En hun opvoedkundige kwaliteiten niet eens gecontroleerd, amateurs! Wat weten ze van kinderen krijgen? Hadden die zaak maar aan de professionals overgelaten ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kwam er niet aan te pas. Geloof het of niet: óók homo's zijn "mannen" in de biologische betekenis van het woord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogelijks is dat niet zo schadelijk, maar ge kunt er toch evengoed eens naar laten kijken, wie weet gaat ge dan wat beter met uzelf kunnen omgaan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Ik heb het proberen opzoeken, maar vind er niets van terug op de site van het internationale rode kruis). EDIT; Ja je hebt gelijk, ik heb het gevonden: Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 5 augustus 2009 om 12:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() Wacht ff..wacht ff, nu kan ik niet meer volgen hoor, mogen holebi's nu bloed doneren of niet in België?
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ben je anders holebi?
Ik redeneer, zoals de meeste mensen als volgt: Standaard: Hetro Seks met man & vrouw: HOLEBI Seks met eigen sekse: Homo of Lesbisch.
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of met anderen... Iemand die nog geen tien berichten op dit forum heeft en toch al persoonlijke aanvallen van dat kaliber lanceert, kan niet anders dan de reïncarnatie van een (permanente) banneling zijn die een persoonlijke vete komt uitvechten. 't Zal wel weer niet van lange duur zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus iemand die zich aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht, maar nog nooit seks heeft gehad, is hetero?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Toen ik piot was heb ik mits afstaan van enkele zakjes bloed genoeg dagen congé verzameld om toch op reis te gaan. Toen ik student was kreeg ik aleen een koekje of zo. Toen ik werkte geen congé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om heb makkelijk te houden: Ja.
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Maar hij vertoont geen risiscogedrag, en mag dus bloed geven. homo's mogen dus bloed geven.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 6 augustus 2009 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |