![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Blijf nog wat, je bent zo mooi Goethe Laatst gewijzigd door Nelle : 19 augustus 2009 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is echt een schouwspel ... Nog nooit is een draadje dusdanig verneukt als hier ... Ik ben waarlijk getuige van geschiedenis in de maak ...
![]() Dit is echt erger dan de vorige forummer van 't jaar-draad ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik heb in paint gepobeerd, maar is mission impossible
I'm a cluncyhands
![]() |
#145 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En nee nee serieus, ik ben gewoon lening genoeg om mij zodanig te draaien dat ik nog net een glimp van mijn billlen zie. Bij het doesjen voel ik de overtollige haren aanwezig op mijn scrotum en anus. En ja, dat loopt naar boven toe tot midden in mijne rug :s Over nen bosaap gesproken, 420 moogde gerust klasseren onder da. Maar op zich vind ik dat niet erg, mijn vriendin krijgt het maar in haar keel tijdens het zu...... ![]()
![]() |