Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 september 2009, 09:18   #141
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002 Bekijk bericht
Dat is jouw mening, je komt alleen maar met meningen, geen feiten, en voor de rest allemaal plaatjes, en die betekenen wat ? die plaatjes spreken jouw theorie namelijk tegen, hetgene dat een neger niet op een Europeaan lijkt als hij een albino is.
Correct, ik ben geen papegaai! Dat jij iets niet weet wil niet zeggen dat het niet bestaat. Ik ga ervanuit dat alles wat in het engels staat geschreven jou helemaal ontgaat terwijl het nederlands een erg klein en zeer achterlijk taalgebeid is. De plaatjes zijn vooral voor lieden als jij, je zou mij moeten bedanken. Witten lijken op albino's in de zin dat beiden geen of weinig melanine kunnen aanmaken en beiden wit ogen. Witten vandaag zijn gemengd met andere fenotypen, albino's komen in vele vormen en maten. Maar ons uiterlijk is verder een anpassing en albino's zijn wellicht ook verder aangepast aan de omgeving met glad haar en smalle neuzen, korte armen en benen voor een koud klimaat. Het blonde haar en blauwe ogen zaten al in de zwarte mens en komen blijkbaar het meest tot uiting bij de albino hybriden: de witten.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 10:04   #142
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Oud 25 september 2009, 10:18   #143
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is jouw mening, je komt alleen maar met meningen, geen feiten, en voor de rest allemaal plaatjes, en die betekenen wat ? die plaatjes spreken jouw theorie namelijk tegen, hetgene dat een neger niet op een Europeaan lijkt als hij een albino is.
Weer een plaatje!

[Metje Blaak heeft geblondeerd haar, maar haar ontzettend dikke lippen heeft ze van zichzelf: is ze een soort missing-link?]

[Angie Stone]

http://media.photobucket.com/image/a...ck20albino.jpg

Albino's back on line!

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 25 september 2009 om 10:22.
Oud 25 september 2009, 10:21   #144
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Plaatjes van albinos zijn geen blanken.
Oud 25 september 2009, 10:48   #145
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Nog iets:
Neanderthalers waren de eersten met licht gekleurd haar. Modernere mensen in die gebieden hebben dat ook, toch worden zij niet als afstammeling beschouwd van de Neanderthal. Gek, niet? Misschien willen ze de controverse onderdrukken dat we er wel van afstammen, en dat het bij sommige mensen nog te zien is.
Daar is ondertussen met behulp van DNA-technieken onderzoek naar gedaan, en tot zover komt daar uit dat we geen of heel weinig neanderthal DNA in ons hebben, ons gen voorroodharigheid is bijvoorbeeld anders dan het haarkleurgen dat in een neanderthaler gevonden was en ook rood haar als gevolg heeft. Neanderthalers zijn gaaf, ze waren fysiek sterker en hadden grotere hersenen dan wij (hun uitsterven hing waarschijnlijk samen met hun afhankelijkheid van voldoende geschikt prooidieren waar wij ook veel planten eten en mogelijk met een minder goed ontwikkeld spraakvermogen). Helaas stammen wij er niet vanaf.

De overeenkomsten tussen neanderthalers en andere volkeren in koudere gebieden, zoals een lichtere huid en een bredere, rondere bouw, zijn voorbeelden van convergente evolutie, wanneer soorten/populaties onder vergelijkbare omstandigheen leven kunnen dezelfde of soortgelijke aanpassingen optreden. Oftewel: zowel bij de neanderthalers als bij moderne blanken (en alle andere mensen die niet zwart zijn) hadden mensen met minder melanine en voordeel (wat niet wil zeggen dat mensen met helemaal geen melanine ook een voordeel hebben, er is ook zoiets als te weinig), waardoor zij zich vaker voortplantten.

Om overigens nog even terug te komen op de albinotheorie: stel er wordt een dinosaurussoort gevonden met kleine tanden, en er wordt verondersteld dat hij afstamt van een soort met grote tanden. Dan is het waarschijnlijk dat die tanden in een aantal stappen (of misschien maar een enkele) kleiner zijn geworden. Het is niet waarschijnijk dat deze dino eerst zijn tanden geheel verloren heeft en toen weer kleintjes heeft ontwikkeld. Als het mastergen voor tanden uitgezet wordt veranderd dat namelijk niks aan de andere genen die voor de tanden coderen, zet je het mastergen weer aan dan zijn de tanden onveranderd. Met huidskleur werkt het ongeveer hetzelfde, er zijn een heleboel mogelijke mutaties die de melanineproductie compleet lam leggen, maar om vervolgens naar een beetje melanineproductie te gaan moeten er een aantal subtielere veranderingen doorgevoerd worden en daarna moet de fout die er in de eerste plaats voor zorgde dat de productie stote weer hersteld worden. Pas aan het einde van dit proces levert het echt voordeel op, er treed dus tot die tijd geen selectie op, een lbino met een subtiele verandering heeft geen andere huid dan een zonder. Het is daarom logischer dat mensen beetje bij beetje lichter zijn geworden, zodra de eerste subtiele verandering optreed levert die wel voordeel op, dus deze mensen groeien in aantal en de kans op een tweede, daarop volgende mutatie die weer extra voordeel opleverd wordt groter.
Oud 25 september 2009, 11:10   #146
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
.

Met huidskleur werkt het ongeveer hetzelfde, er zijn een heleboel mogelijke mutaties die de melanineproductie compleet lam leggen, maar om vervolgens naar een beetje melanineproductie te gaan moeten er een aantal subtielere veranderingen doorgevoerd worden en daarna moet de fout die er in de eerste plaats voor zorgde dat de productie stote weer hersteld worden. Pas aan het einde van dit proces levert het echt voordeel op, er treed dus tot die tijd geen selectie op, een lbino met een subtiele verandering heeft geen andere huid dan een zonder. Het is daarom logischer dat mensen beetje bij beetje lichter zijn geworden, zodra de eerste subtiele verandering optreed levert die wel voordeel op, dus deze mensen groeien in aantal en de kans op een tweede, daarop volgende mutatie die weer extra voordeel opleverd wordt groter.

[Paperwhite's]

Beste, ik wil je dolgraag geloven als je met bronnen en bewijzen kan komen van een alternatief proces van hoe zwarten wit werden. De hele natuur toont ons albinisme en witten lijken hartstikke op albino;s, maar blijkbaar strookt albinisme niet met witte superioriteit, dus gaan wij alle soort van fantasie wetenschappelijke verhalen verzinnen.

Witten zijn negers met een witte huid!

Zoals bij katten wijzen slechts twee zwarte haartjes al op menging en dat ze geen pure albino's meer zijn, die anders last zouden hebben van doofheid. De witte mensen vandaag zijn dus sowieso gemengd, niemand van ons is puur wat dan ook al hoe wit of pikzwart, terwijl het verschijnsel albinisme ook van zichzelf variaties heeft die enigzins kleuren in de zon mogelijk maken, donkere ogen en haarkleur. Die lijken dus reeds op normale witten. Kan je nalezen in internet.

Volgens mij kunnen albino's heel oud worden als ze maar uit de zon blijven. Ik heb niet gehoord van dat albinisme is gekoppeld aan interne ziekten of gebreken.

Gister dacht ik dat albinisme bij bloemen alleen toeslaat op de bloemen, maar niet op de organen: de takken en bladeren: die blijven groen. De bloem is als het ware de huid van de plant.

Zijn bonte bladeren dan toch een soort mulattoplanten?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 25 september 2009 om 11:12.
Oud 25 september 2009, 11:31   #147
Bovenbuur

Standaard

Als bij een plant de bladeren ook wit blijven gaat hij nogal snel dood, de groene kleur wordt namelijk niet door een beetje pigment veroorzaakt, maar door bladgroenkorrels, celoganellen die zonneenergie opslaan. Deze korrels zijn lang geleden waarschijnlijk zelfstandig levende micro-organismen geweest en hebben nog altijd hun eigen setje DNA. Als cellen met bladgroenkorrels ook nog eens pigment zouden aanmaken zou dat zoiets zijn als een zonnecel achter getint glas, geen goed idee.

Maar dat terzijde. In de natuur komt zat albinisme voor, ja, klopt, maar er komen ook zat andere variaties in kleur voor. Is het nou echt zo moeilijk te geloven dat bruine en zwarte beren een gezamelijke voorouder hebben, dat bloemen naast wit bijvoorbeeld ook geel en rood kunnen zijn en dat een chinees geen albino is? Waarom zou dat bij blanken anders zijn? Waarom moeten dat van jou persé albino's wezen? Het is gewoon niet logisch. Albinisme levert in de natuur over het algemeen geen voordeel op, daarom zijn albino's ook een uitzondering. Ik heb pigment, ik kan het aanmaken, goed hè? Dat heeft echt niks te maken met blanke superioriteit, als albino zou ik me net zo goed/slecht superieur kunnen voelen als nu. Het probleem is simpelweg dat jouw verhaal nergens op slaat. O, en je wilt een bron? Hier heb je er een. Een mooi verhaal waarin onder andere staat dat er onder blanken een groot aantal verschillende huidskleurgenen in omloop zijn, wat eerder bewijs is voor stapsgewijze aanpassinge dan één plotselinge verandering. Dan zouden we namelijk allemaal dezelfde variant hebben, en zouden we albino's zijn dan hadden we sowieso allemaal een defecte variant. (Zie ook hier.)

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 25 september 2009 om 11:34.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 11:36   #148
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Chinese

Afrikaan?

Brits?

Drie typen albino’s?
Oud 25 september 2009, 11:54   #149
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Albinisme levert in de natuur over het algemeen geen voordeel op, daarom zijn albino's ook een uitzondering. [/url])
Je bronnen zal ik een andere keer goed lezen.
Fenotype is slechts een aanpassing aan het milieu. Een lichte huid heeft als voordeel dat men vit. D kan aanmaken bij minder zon. Las ik ergens dat een witte huid dikker is dan een zwarte? Albinisme is een radicale aanpassing en is erfelijk. 'Mijn verhaal' is deel van een groter verhaal zoals je aan mijn verschillende draden kan zien. Het verhaal waarmee jij en ik zijn geindoctrineerd rammelt aan alle kanten: geen zwarten in Europa, zwarte madonna's werden zwart omdat de roet van kaarsen zich uitsluitend en alleen op de gezichten en handen afzetten, de piramiden zijn door witten gebouwd, zwarte caucasiers, Afrikaanse caucasiers die pikzwart zijn, maar in feite witten zijn, witten zijn slimmer dan zwarten, Hollanders hebben niets verdiend aan slavernij; het heeft hen eerder geld gekost, de gouden eeuw kwam niet door slavernij, alle financiele papieren van slavernij zijn verdwenen, nederlanders zijn dol op de oranjes, wij hebben het niet geweten etc...Dit is een amalgaam van leugens die verband houden met racisme, een bevrijdingsideologie. Beschaving begon niet in Europa: wie bracht het daar naar toe?
Oud 25 september 2009, 11:59   #150
Bovenbuur

Standaard

Nee, jouw verhaal rammelt aan alle kanten, al die dingen die jij hoort rammelen kloppen gewoon, alleen jij verzint er en of ander vreemd vehaal bij en dan kan het opeens niet meer kloppen.
Oud 25 september 2009, 12:05   #151
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, jouw verhaal rammelt aan alle kanten, al die dingen die jij hoort rammelen kloppen gewoon, alleen jij verzint er en of ander vreemd vehaal bij en dan kan het opeens niet meer kloppen.

http://www.sandersofoxford.com/images/stock/3978.jpg

Charles II Stuart, The Black Boy.

Dit is dus geen afbeelding van een als zwart beschreven Europese koning waarvan er ook witte, vervalste portretten circuleren? Dat heb ik dus verzonnen?
Oud 25 september 2009, 12:07   #152
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht

http://www.sandersofoxford.com/images/stock/3978.jpg

Charles II Stuart, The Black Boy.

Dit is dus geen afbeelding van een als zwart beschreven Europese koning waarvan er ook witte, vervalste portretten circuleren? Dat heb ik dus verzonnen?
inderdaad.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 12:19   #153
Bovenbuur

Standaard

Citaat:
Je zit hier verhalen op te hangen over evolutie en albinisme, maar je hebt geen flauw idee wat dat eigenlijk allemaal is. Albinisme is per definitie het ontbreken van melanine, niet het geval in blanken, toch moet en zal je gelijk hebben. Als je zelfs nog nooit van bladgroenkorrels gehoord hebt, wat maakt jou dan zo'n grote biologie expert dat jij het goed moet hebben en al die andere fout? Kunstgeschiedenis en stambomen van koningshuizen zijn niet mijnveld van expetise, dat geef ik eerlijk toe, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of het wel het jouwe is. Weet je hoeveel hobbyisten er zijn die denken dat ze met een slap lulverhaal de grootste doorbraak in de natuurkunde sinds Einstein hebben bereikt? En waar blijft die doorbraak dan? Iedereen heeft dingen ar hij goed in is, in mij geval bijvoorbeeld flamen en afkraken, dat doe ik met passie, en dat doe ik goed. Iedereen heeft ook wel dingen waar hij niks van snapt. Duik de bibliotheek in of de internets op en ga dat officiele verhaal dat zo hard rammelt nou eens goed bestuderen, dat je weet waar je het over hebt. Want tot nu toe slaat jouw biologische verhaal nergens op, en als een studentje als ik je dat kan vertellen ben je nog niet erg ver gevorderd.

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 25 september 2009 om 12:20.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 12:27   #154
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Je zit hier verhalen op te hangen over evolutie en albinisme, maar je hebt geen flauw idee wat dat eigenlijk allemaal is. Albinisme is per definitie het ontbreken van melanine, niet het geval in blanken, toch moet en zal je gelijk hebben. Als je zelfs nog nooit van bladgroenkorrels gehoord hebt, wat maakt jou dan zo'n grote biologie expert dat jij het goed moet hebben en al die andere fout? Kunstgeschiedenis en stambomen van koningshuizen zijn niet mijnveld van expetise, dat geef ik eerlijk toe, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of het wel het jouwe is. Weet je hoeveel hobbyisten er zijn die denken dat ze met een slap lulverhaal de grootste doorbraak in de natuurkunde sinds Einstein hebben bereikt? En waar blijft die doorbraak dan? Iedereen heeft dingen ar hij goed in is, in mij geval bijvoorbeeld flamen en afkraken, dat doe ik met passie, en dat doe ik goed. Iedereen heeft ook wel dingen waar hij niks van snapt. Duik de bibliotheek in of de internets op en ga dat officiele verhaal dat zo hard rammelt nou eens goed bestuderen, dat je weet waar je het over hebt. Want tot nu toe slaat jouw biologische verhaal nergens op, en als een studentje als ik je dat kan vertellen ben je nog niet erg ver gevorderd.
Goed. Van mijn kant ga ik nooit in discussie met gekken. Dat doen mensen die in mijn ogen nog gekker zijn. Dus zou het verstandig zijn van jou om niet meer in mijn draden te posten. OK? Laat mij lekker mijn onzin uitkramen. Hoe kom je erbij dat ik niet weet wat bladgroenkorrels zijn? Ik tuinier al mijn hele leven. Hier stelde ik vast dat bladeren de 'organen' zijn van planten en daarom niet veranderen door albinisme. Net zoals albinisme bij mensen hun organen niet verandert.
Oud 25 september 2009, 12:28   #155
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

The Beaty of Albinism
Oud 25 september 2009, 14:14   #156
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Onder elkaar = verschillende klassen met elkaar. Kwam dit nooit in u op dat ik DAT zou bedoelen? Of bent u zo'n ABN regelneef dat weigert "taalfouten" te verstaan?
Vroeger was onder het christendom alles 1 klasse, arm en onderworpen door de christelijke multiculturalisten.

En leer eens Nederlands, ik weet dat je gehersenspoeld ben door het globalisme maar dit blijft een Nederlands talig forum.

Laatst gewijzigd door Zoethout002 : 25 september 2009 om 14:19.
Zoethout002 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 14:15   #157
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vroeger was onder het christendom alles 1 klasse, arm en onderworpen door de christelijke multiculturalisten.
Neen: adel><plebs.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 14:16   #158
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Correct, ik ben geen papegaai! Dat jij iets niet weet wil niet zeggen dat het niet bestaat. Ik ga ervanuit dat alles wat in het engels staat geschreven jou helemaal ontgaat terwijl het nederlands een erg klein en zeer achterlijk taalgebeid is. De plaatjes zijn vooral voor lieden als jij, je zou mij moeten bedanken. Witten lijken op albino's in de zin dat beiden geen of weinig melanine kunnen aanmaken en beiden wit ogen. Witten vandaag zijn gemengd met andere fenotypen, albino's komen in vele vormen en maten. Maar ons uiterlijk is verder een anpassing en albino's zijn wellicht ook verder aangepast aan de omgeving met glad haar en smalle neuzen, korte armen en benen voor een koud klimaat. Het blonde haar en blauwe ogen zaten al in de zwarte mens en komen blijkbaar het meest tot uiting bij de albino hybriden: de witten.

jij bent dus zo eentje die denkt dat huidskleur het enigste verschil is tussen rassen

Wat jij zegt zijn aannames, meningen, geen feiten, jij wilt dat het zo is maar je kan het nergens onderbouwen.
Oud 25 september 2009, 14:37   #159
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
jij bent dus zo eentje die denkt dat huidskleur het enigste verschil is tussen rassen
Wat jij zegt zijn aannames, meningen, geen feiten, jij wilt dat het zo is maar je kan het nergens onderbouwen.

[Black Stud]

Het lijkt mij dat je met een kaartje moet rondlopen waarin staat dat je geen bloed of organen wil van negers, en dat er ook geen neger aan te pas moet komen om je te reanimeren, ze moeten je gewoon laten kreperen als dat wild beest dat je bent.

Heb ik een goed beeld van je ideolgie?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 25 september 2009 om 14:38.
Oud 25 september 2009, 14:41   #160
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Yellowman, Reggae-artist
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be