![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat geweten schoppen als zouden scholen de kansen beperken is echt onjuist!Dat doet in de eerste plaats de moslimgemeenschap zelf! Laatst gewijzigd door alice : 12 september 2009 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het bericht van mij dat jij citeerde was "Als je niet gelooft dat de raad van het GO een verbod op het dragen van levensbeschouwelijke kentekens ingesteld heeft om de athenea in Antwerpen uit de nood te helpen; waarom deed ze dat dan wel?" Je mag daarop nog altijd antwoorden als je goesting hebt. Lees tussendoor ook. http://forum.politics.be/showthread.php?t=127701 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doe zo verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarvoor dienen de islamlanden dan voor?Ik ga ook niet zomaar in Afrika gaan wonen, om er daarna dagelijks steen en been over te klagen! Wat hebben ze hier eigenlijk verloren, die moslims, als het hier volgens hen niet deugd??? De verplichting om de wereld te veroveren voor allah, en nu ze niet meer meteen met het zwaard terug gejaagd worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 12 september 2009 om 19:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat voor spelletjes speel jij eigenlijk? En waar blijft je commentaar op het niet akkoord gaan met wat die imman daar allemaal uitkraamt, nadat je dat allemaal hardnekkig en tegen beter weten in (anders zou je heel dom moeten zijn) zit te verdedigen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar heb ik dat ooit gedaan? Hier en nu een quote graag. Want dit vind ik nu al te grof. Laatst gewijzigd door artisjok : 12 september 2009 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Afrikaanse dames proberen niets aan ons verstand te brengen zoals de moslima's dat doen! Nog nergens gehoord over problemen op school met die meisjes door hun kledij! Die zijn minder arrogant dan de moslims! Ook voor de Joden kun je hetzelde zeggen. Alleen de moslims verkopen last en die moeten maar eens op hun nummertje gezet worden vooraleer ze denken dat ze het land veroverd hebben! Dat moet van de regering uitgaan en verder punt gedaan! Aanpassen of terug de zegeningen van de Taliban over zich laten gaan in Tali*******en. Het is precies dat wat ze wensen, dus dat ze ernaartoe trekken! Laatst gewijzigd door andev : 12 september 2009 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wil die imman: hoofddoekenverbod kan en mag niet - dat er druk op vele meisjes wordt uitgeoefend, daar heeft dat heerschap geen weet van, dat de Antwerpse athenea als jaren hun best doen om migranten op te vangen, maar door het overdrijven van rabiate moslimenners de zaken niet meer houdbaar waren en er dus moest ingegrepen worden enz enz En jij staat dat toch al de ganse tijd in twijfel te trekken, te doen alsof dat niet kan, dat men geen maatregelen mag/moet treffen enzn enz Wil jij misschien eens in een paar zinnen samenvatten wat je hier al blz lang aan het beweren bent??? Want dat vind ik grof, en dat is niet de eerste keer dat ik daarmee geconfronteerd wordt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze deed dat dus omdat het haar verdomde plicht was, omdat het al te lang had geduurd dat ze niets deed, en omdat ze best nog zo een paar zaken zou regelen zonder verdere discussie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vertel me nu eens welke woorden van de imam ik verdedigde. (+quote graag) Citaat:
Citaat:
Lees je de berichten niet waarop je reageert? Hoe komt het dat je niet weet wat de andere, waarmee je discussieert, beweert? In post #30 heb je het tegen mij in de zin van "je taliban vriendjes" http://forum.politics.be/showthread....12#post4329612 Toen vroeg ik je al om correct te blijven in de discussie. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Het doet me wat denken aan het rookverbod, jarenlang verstokte rokers, volwassenen, moesten van de ene dag op de andere hun ding buiten de schoolpoorten doen...
Iedereen heeft zich aangepast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Soms moet men als baas de lijnen duidelijk terug afbakenen wanneer sommige athenea uit onwetendheid, angst of plat opportunisme (leerlingenaantal) hun neutraliteit en pluralistisch evenwicht te grabbel gooiden. Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 september 2009 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |