![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Europees Commissaris
|
![]() Zeg Antoon, is Hongarije geen tweede Iran aan het worden? Zijn ze daar geen nukes aan het maken?
Als ik dit lees in het joodse Haaretz: Proud Hungarians must prepare for war against the Jews. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest de pers haar werk doen ik zou me niet geroepen voelen over deze themas te schrijven. Bekijk het gerust als een me af reageren tegen de leugens die dagelijks verspreid worden. Ik treur om de teloorgang van de media. In plaats van de Pravda zitten we nu geplaagd met Pravdaklonen. De vergelijking met Honduras maakte ik om dezelfde reden, het toont mooi hoe informatie gemanipuleerd wordt in de media; hoe mensen opgejut worden totdat ze roepen om een land te bombarderen en dat op basis van leugens, terwijl de grootste mensenrechtenschendingen geen aandacht krijgen wanneer het regime gespaard moet worden volgens de eigenaars van de media. Tegen die hypocresie kan ik niet goed tegen en dus schrijf ik. De media hebben geen respect meer voor de bevolking, hoe zit het dan met onze leiders? Het is verontrustend en pijnlijk met dit besef zo goed als dagelijks geconfronteerd te worden. Maar nog liever dit dan een al dan niet gewillig slachtoffer van propaganda te zijn.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 oktober 2009 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Westerse beschaving is niet corrupt, noch gedomineerd door zionisten. Het kapitalisme is corrupt, en meent dat de zionisten momenteel hun belangen meer dient.
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
Maar letterlijk genomen wordt nergens gezegd dat zij Israël of enig land fysiek willen aanvallen.
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() De onderdrukten in het Midden Oosten zullen daar na jaren ervaring met het westen echter niet aan twijfelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een van de redenen waarom men poogt de dreiging die van Iran zou uitgaan te overdrijven, zelfs met leugens, is omdat anders de hypocresie rond het bezit van atoomwapens schrijnend duidelijk aan de oppervlakte komt te drijven, en er een druk zou kunnen ontstaan om werkelijk werk te maken van inspecties en non proliferatie, ook in landen die dat tot nu toe weigerden, want als iran geen dreiging is waarom zouden ze dan geen atoomwapens mogen hebben, of waarom zouden anderen er dan wel 'nodig' hebben? Non proliferatie van atoomwapens doe je op een eerlijke manier of je doet het tegenovergestelde. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 oktober 2009 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
De uitvinding zelf valt helaas niet terug te draaien.... En het gaat er allang niet meer om wie gelijkheeft, maar om WAT HELPT.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 4 oktober 2009 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 oktober 2009 om 22:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een onwetendheid. Informeer u beter via het Iran Comité.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Europees Commissaris
|
![]() We moeten weer ver gaan zoeken om een andere (juistere??) versie van nieuwsfeiten te kunnen lezen, nl China:
Volgens El Baradei is een nucleair Israel de grootste bedreiging voor het midden oosten: http://news.xinhuanet.com/english/20...t_12181647.htm Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() Moeilijk; ik heb geen enkele sympathie voor met name "godsdienstige" griezel-regimes, maar recht is recht en krom is krom, ik denk dat Iran niet eerlijk wordt behandeld.
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Lijkt een constante te zijn die verkeerde voorstelling van zaken als ik die site overloop. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 5 oktober 2009 om 14:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begin te begrijpen waarom Antoon Iran wil bombarderen, maar ik beschouw zijn houding als onverantwoord aangezien hij zich niet terdege informeert. Dat is mijn indruk. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 5 oktober 2009 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Antoon is altijd een grote Bush en VS sympathisant geweest, n'importe quoi. Voor mij is het intussen ook duidelijk. Ik garandeer u, de dag dat de VS Israel geen voorkeursbehandeling meer geeft is Antoon geen VS aanhanger meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Moslimcollabo,s eerste klas. Voor die stumperds heb ik dan ook geen enige sympathie. We hebben er in de Uk ook zulke.C18/Blood and Honour(AntiJoods maar o zo Pro-islamitisch) en dan begrijpen die kaalkoppen niet dat ze niet meer welkom zijn bij de Loyalistische Self-defence organisations zoals de UDA en UFF.
Laatst gewijzigd door Mountain Dew : 5 oktober 2009 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Antoon zit tenminste het echte gevaar in, terwijl jullie jullie ziel verkopen aan die engerds. Western society? Love it or Leave it!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De westerse beschaving waar ik van hou houdt zich niet bezig met het bedriegen van haar eigen bevolking door oorlogsstokers. Als er een gevaar zou zijn waarom zijn dan de systematische leugens nodig? Ik wil geen mens zien sneuvelen op basis van een leugen. Ik steun de 'westerse beschaving' maar niet degenen die haar misbruiken ook al stellen ze zich 'pro-westers' op. Diegenen beschouw ik als anti-westers, hoe veel ze ook met westerse vlaggen zwaaien om het tegendeel te pogen aantonen, een facade waarachter belangen schuil gaan die tegen het westen ingaan, belangen die de ziel van het westen corrumperen en haar ondergang bewerkstelligen. Ik hou u een spiegel voor met uw uitspraak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |