![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu jij. Ga jij akkoord dat er weldegelijk gemeenten zijn waar je kan vragen aan de hand van kadastrale gegevens wie bijvoorbeeld eigendom is van een stuk onbebouwd gebied, zonder dat iemand daarvoor met een nummerke naar een stoffig archief miet om daar uit een rek een plan te halen om te kunnen zien of... ... maar dat dergelijke gegevens tegenwoordig afgelezen worden van de computer aan de hand van die kadastrale gegevens? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zo kennen we je wel hé: zeuren en zaniken over futiliteiten om toch maar je ongelijk niet te moeten toegeven. Je bent wat betreft het laten verzanden van discussies in pietluttigheden nog steeds de ongekroonde koning van dit forum, Paulus.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister
|
![]() Die discussie over kadasterkaarten leeft nog. Nu, de test is eenvoudig : ga langs bij een kantoor van de Vlaamse Overheid en eis de openbaarheid van bestuur voor een project (maar kies er één dat niet te groot is want als er twee of meer kadasterkaarten komen bij kijken wordt het kamperen...) en je zult wel zien wat er gebeurt.
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat nooit ontkend. Doe dus maar niet alsof je hier een overwinning behaald hebt, want dat heb je (wéér) niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu jij. Ga jij akkoord dat er weldegelijk gemeenten zijn waar je kan vragen aan de hand van kadastrale gegevens wie bijvoorbeeld eigendom is van een stuk onbebouwd gebied, zonder dat iemand daarvoor met een nummerke naar een stoffig archief miet om daar uit een rek een plan te halen om te kunnen zien of... ... maar dat dergelijke gegevens tegenwoordig afgelezen worden van de computer aan de hand van die kadastrale gegevens? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Raf.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou je wel eens zwaar kunnen vergissen vrees ik.
Citaat:
Je probeert, zoals eerder al gezegd en blootgelegd, je er zich nu uit te draaien door te doen alsof de discussie ging over de plaats waar, ze afgehaald kunnen worden, maar dat is bijzaak natuurlijk. De discussie verleggen heet dat dan... Een beleefde manier om te zeggen dat men als een lafaard maar snel over iets anders begint, om maar geen fouten te moeten toegeven. Het ging aanvankelijk over het afhalen van plannnen in het kadaster en niet bij de gemeente en dat weet je best. http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=64 Citaat:
... maar nu ook al wat ik kan zien en wat niet... Tjah?! http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=116 Je vertelt eigenlijk meer over jezelf dan over mij vrees ik. Je bent echt wel een bezienswaardigheid op ons forum. Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=104 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=120 Citaat:
Nogmaals jongen: "Waar ben jij in godsnaam mee bezig"? Met overwinningen behalen dus...? Dat zal dan wel één van de redenen zijn dat er met jou niet ernstig gedebateerd kan worden. Jij bent immers helemaal niet uit om iets naar waarheid te vertellen. Jij bent bezig met "overwinningen behalen". ![]() Ik zei het al eerder: "laat je helpen jongen, want het is nodig". Een inhoudelijk discussiegesprek is heus wel wat meer dan een "overwinning behalen". Zo raak je misschien van dat kinderachtig gedoe af. Ik haat je niet Raf, ik heb medelijden met je. En medelijden komt niet voort uit haat. Want het is meelijwekkend om een forumverslaafde bezig te zien "overwinningen te behalen" als compensatie voor de opgelopen frustraties in het echte leven. En geloof me maar, dat ik niet de enige ben die dat hier ziet. Nu jij nog. Je zal nu waarschijnlijk zeggen dat ik op de man speel ipv op de bal, want zo voorspelbaar ben je wel, maar ik heb tot nog toe nergens gezegd dat jij "er geen kloten verstand van hebt" dat "jij staat te liegen", zoals je constant doet met mij in de hoop "een overwinning te behalen" ipv een ernstig debat te voeren. En dat kan als "op de man gaan spelen" zeker tellen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 oktober 2009 om 05:10. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, het is héél duidelijk dat jij niet weet waarover je spreekt.
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, daar ging het NIET over. Het ging over afhalen van bouwplannen en dat doe je niet bij de diensten van het kadaster, want die mogen die plannen niet vrijgeven, maar bij de gemeentelijke diensten (en die mogen dat alleen met de uitdrukkelijke toestemming van de architect die het plan tekende). Het ging dus al de hele tijd over de gemeentelijke diensten, Paulus en niet over de diensten van het kadaster.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zeg daar toch niet wat jij kan of niet kan zien; ik zeg daar dat je ze niet los van elkaar mag zien. De kadastrale legger en de kadastrale plannen horen bij elkaar. Als je een beeld wil vormen over een bepaald onroerend goed, moet je zowel de legger als het plan bekijken. Vervang in mijn opmerking "je" door "men". Begrijp je d�*n wat daar staat? ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 18 oktober 2009 om 08:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt. Maar hier hadden we het over de legger, Paulus. Ik kan het ook niet helpen dat jij het verschil niet kent.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=106 Tja je zoekt het zelf hé jongen.... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 oktober 2009 om 20:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt gezegd dat ik (ik veranderstel dat je met 'Paulus' toch mij bedoelt), het niet los van elkaar "kan" zien. kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=148 En dan heb je nog de pretentie om te zeggen dat je denkt dat ik volslagen Nederlands onkundig zou zijn.... Weer bezig met overwinningen aan het behalen Raf? Ook al gaan deze ten koste van de waarheid? Je weet toch het verschil tussen mogen en kunnen? Of ben ik het weer die semantische woordspelltjes begint zekers? Waar ben jij toch mee bezig man? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 oktober 2009 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw stommiteit, Paulus. Want het is duidelijk dat je - ondanks herhaalde pogingen mijnerzijds om het je uit te leggen - nog steeds het verschil niet begrijpt tussen de legger en het plan.
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (zie je, Paulus, hoe woordjes soms verschillende betekenissen kunnen hebben?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=64 Wat jij daar al kronkelend en verdraaiend van maakt is voor jou rekening. Niet voor de mijne. Citaat:
Staan roepen en tieren dat ik lieg en dat het niet over het kadaster ging, maar wel over de gemeentediensten..... ... tot je met de neus op de feiten gedrukt wordt? En dan ben ik blind, zie de context niet meer en maak de thread naar de vaantjes... ![]() ![]() ![]() Het enige wat hier naar de vaantjes gaat Raf, voor zover het nog kan uiteraard, ... ... is uw geloofwaardigheid. Ik zei het al eerder. Wie met leugens argumenteert is geen waardige discussiepartner. Maar zoals gezegd gaat het u om "een overwinning" uiteraard. Wat kan u de waarheid schelen? Paulus. |
||
![]() |
![]() |