![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er zijn er ook wel wat die er geen nut meer in zagen na de uitspraken van Van Peel en co.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou het niet beter zijn om zo'n referendum VERPLICHT te maken ? Van peel en Cie zouden dan wel een toontje lager zingen. Wat een arrogante vent is dat ? Een soort "vent ie lator" ??? ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 20 oktober 2009 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat u gelijk krijgt maar ik zal het eerst moeten zien om het te geloven. We zitten hiet wel in België he, niet in Engeland of zo. Hier zijn wij alleen melkkoeien, niet meer of niet minder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er wel zeker van dat gij groot gelijk zult krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Tegenover de BAM-CD&V-coalitie bedoel je dus, want "het project" in se heeft geen mening, of wél? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |