![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ga je wel eens naar de hoeren ? | |||
Nooit |
![]() ![]() ![]() |
51 | 83,61% |
Zelden |
![]() ![]() ![]() |
6 | 9,84% |
Regelmatig |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,56% |
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Staatssecretaris
|
![]() Even opmerken dat mijn tarief 150 euro per uur is. Bovendien is SM wel iets meer dan iemand "afmotten", maar ik neem aan dat je dat grappig bedoeld hebt. Daarenboven doe ik niet enkel SM maar ook intiem. Voor de rest: een prettige dag hier!
![]() |
#142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om fantasieën te verklaren moet je tegen een bierkaai optornen. Marijke : mijn respect voor het verschijnen en quoten op het forum. Ik denk niet dat het altijd even gemakkelijk is om vooroordelen te pareren. Heb nog nooit betaald voor sex maar kan me perfect voorstellen dat mensen dat doen. Wie loopt niet met fantasieën rond die vrouw/vriendin niet wil inwilligen? Ik ben wat dat betreft redelijk gelukkig maar in het andere geval denk ik dat een bezoekje aan een 'pro' best heel wat frustraties kan voorkomen. Alleen lijkt mij de drempel vrij hoog. Ik weet niet eens of ik het zou durven. Respect, meisje !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je er mee wilt afspreken, gewoon doen hoor, het doet niet uit om hier je frustraties bot te vieren.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, dat springt maar boven.
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() Syndrome heeft een slecht geheugen. Alzheimer?
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1) A la tête du client lijkt me passender als het zo ne walgelijke vent is 2) de fiscus
![]() |
![]() |
#147 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vraagje aan Hot Marijke: Heb jij een vaste relatie naast je beroep? En is dat dan de vader van je kind?
En ik wil wel even opmerken, dat mensenhandel en de uitbuiting van vrouwen in de prostitutie, dat je je daar volledig van afschermt jammer is. Het is nogtans geen uitzondering, jammer genoeg...
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de topic titel. 10 jaar geleden, zou ik geen seconde getwijfeld hebben. Ik was single en een brok hormonen die echt niet de "handhaven" was. 9 jaar en 9 maand, nope, toen was ik niet meer single.
Helaas/gelukkig, 10 jaar geleden kon ik me geen €150 permiteren voor een uurtje "uitspattingen". En helaas, uitgezonderd het uitknijpen van een puistje, heb ik geen plezier aan pijn. Dus, mezelf onderwerpen was er toen, noch nu bij. Verder. Hot Marijke, ik moet Renesse gelijk geven. Zo'n uurtarief, wat niet uitzonderlijk is voor een expert ter zake (als fotolasser kan je dat ook vangen voor speciale klusjes), is niet iets wat publiekelijk te grabbel gegooit moet worden. De Fiscus leest mee, en die gaat uit van een 38 urige werkweek. Tel uit je belastingen. Pijnlijk, en volgens mij alleen aanbevolen voor extreme masochisten. Langs de andere kant, beroepskosten, aftrekposten (letterlijk en figuurlijk) en langere dagen kunnen het wel goed maken, alswel klanten die buiten het normale tarief vallen. Mare, als je speciale attibuten of dingen op maat wil hebben die niet te koop zijn, er is niet veel wat niet te maken valt door "De Groep". Pm's zijn welkom.
![]() |
#149 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al eens gehoord van een oto-laringologo-penetratie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik scherm mij niet af van de mensenhandel en criminele uitbuiting van vrouwen. Ik vind dat absoluut walgelijk, maar het is mijn wereld niet. En het is mijn taak niet om een "voorvechtster" te worden. Daar dient de politiek voor. Misschien later, nu heb ik daar totaal geen tijd voor.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 30 oktober 2009 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 30 oktober 2009 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Staatssecretaris
|
![]() Haja? En wat is jouw partij? En krijg ik een verkiesbare plaats?
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tijdens mijn studententijd nu zo'n tien jaar geleden wou ik ook zoveel mogelijk alles penetreren wat borsten heeft (Mitgard uitgezonderd) maar als ik daar nu aan denk, vind ik dat maar niets en ben ik goed met mijn echtgenote nu. Dat kan evengoed een andere richting uit gaan, al denk ik nu van niet.
![]() |
![]() |
#158 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tenzij die niemand hot marijke noemt , je kent haar tarief .