![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dag snulletje van me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
ik heb 6 woorden voor u: een elite is altijd een minderheid.
![]() |
![]() |
#143 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() liever een snulletje dan een nulletje. 'evening.
"Shove those taxes up your ass, you f*en politicians!" - Maximus Aurelius met menig promille in het bloed, lente 2011. Laatst gewijzigd door Maximus Aurelius : 11 november 2009 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 30 seconden na elke slok: uitgerekend is dat toch vele uren per dag
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf erbij dat je ideeën op uncyclopedia zien staan geen referentie is voor degelijk academisch onderzoek.
Punt.
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() En ga een boek lezen dat niet over alcoholhoudende dranken gaat.
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Metro op een dode werkminuut.
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij ne grote frit met samoeraisaus en een boulet of twee. Gebakken uiteraard en om hier op te eten. Mijn drank heb ik zelf bij, Guinness.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Entropy met Stephen Dorff is een zeer vermakelijke film, ik moest vaak hard lachen en Stella doet soms even denken aan Bitter Moon, met de goddelijke Emmanuelle Seigner die zo met haar hele, prachtige lijf acteert. Een mooie vrouw moet vlees aan haar botten hebben. De sprekende kat herinnert mij aan Naked Lunch, hoewel ik die al heel lang geleden zag. Ik weet zeker dat Woody Allen werd geinspireerd door Entropy, de term valt ook in zijn laatste film Whatever Works. Aan het einde van elke film heb ik dat bitterzoete gevoel, een verdriet dat het toch allemaal fictie is. Vooral publieksfilms eindigen altijd positief.
Dit is al een poosje mijn meest favoriete lied in de hele wereld. De beste beschrijving van wat ik doe. Nina Simone I Wish I Knew How It Would Feel To Be Free lyrics I wish I knew how It would feel to be free I wish I could break All the chains holding me I wish I could say All the things that I should say Say 'em loud say 'em clear For the whole round world to hear I wish I could share All the love that's in my heart Remove all the bars That keep us apart I wish you could know What it means to be me Then you'd see and agree That every man should be free I wish I could give All I'm longin' to give I wish I could live Like I'm longin' to live I wish I could do All the things that I can do And though I'm? way over due I'd? be starting a new Well I wish I could be Like a bird in the sky How sweet it would be If I found I could fly Oh I'd? soar to the sun And look down at the sea Than I'd sing cos I know - yea Then I'd sing cos I know - yea Then I'd sing cos I know I'd? know how it feels Oh I? know how it feels to be free Yea Yea! Oh, I? know how it feels Yes I? know Oh, I? know How it feels How it feels To be free http://www.musicsonglyrics.com/N/nin...freelyrics.htm Vanmorgen at ik twee geroosterde, bruine boterhammen dik besmeerd met pindakaas en sinasappel marmelade en dronk zelfgemaakte chocolade. Vanavond hopelijk zuurkoolstamppot met spekjes. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 13 november 2009 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koko Flanel is ook grappig.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() Ik had hier graag mijn initiatief betreffende De Lijst onder de aandacht gebracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik durf er niet aan denken wat er zou kunnen gebeuren als hem d�*t speelgoed wordt afgepakt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn al voldoende mensen in mijn onmiddellijke omgeving verwittigd. Ik vraag me ook af of ik er soms niet beter aan doe mij hier uit te schrijven en binnen een maand of twee terug te komen met een nieuwe nick. Ik hou er wel van op dit forum te discussiëren, maar sinds deze morgen voel ik me niet meer zo op m'n gemak met die gast. Wat hij vandaag schreef in de draad 'Blue Blood ...' (die ik wel boeiend vond, eerlijk gezegd, toch zeker helemaal in het begin) vind ik ècht niet meer normaal.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 13 november 2009 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||||
Banneling
|
![]() Over radicaliseren gesproken, nu wordt ik door een doorgedraaide gek gestalkt...Misschien moet ik meteen aangifte doen tegen deze Belgische onderwijzer, mediterrane uiterlijk, luistert naar reggae, kan dansen...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De reden waarom ik de adel ging onderzoeken was niet omdat ik de adel wil gatlikken zoals Nederlanders en Belgen plachten te doen. Immers, als Surinamer kom ik van een republikeinse traditie, die teruggaat tot 1742-1753, een kwestie die ikzelf heb onderzocht en bekend gemaakt. Ik begon mijn onderzoek naar aanleiding van persoonsbeschrijvingen van leden van de hoogste adel die beweerden dat het om zwartbruine personen ging. Maar ik ontdekte dat zij als blonde, witten worden afgebeeld en dat Hollanders sindsdien achterover buigen om mij ervan te overtuigen dat om mensen met zwart haar gaat. Een heel fucking gedicht over de teint noir et basane van baron Aarnout Joost van der Duyn van Maasdam, door Madame ‘not the white hands’ Isabelle de Charriere (1740-1805) maar deze domme neger denkt dus dat het over de baron zijn fucking haarkleur gaat. Bedankt dat je eerder bent weggebleven uit mijn draden, wil je zo goed zijn mij te verlossen van je dreigende aanwezigheid en NOOIT contact met mij te zoeken? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 13 november 2009 om 16:07. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
>>> wil je zo goed zijn ... NOOIT contact met mij te zoeken? <<< Was ik op de hoogte geweest van het bestaan van uw 'lijst', ik had al véél eerder die enveloppe met daarin het verzoek u te ondervragen ingeval van 'verdacht overlijden' van die 'doorgedraaide gek' van u klaargelegd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Hey gebruinde albino, ik sta er nog niet op!
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |