![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve het meervoud dat je ten onrechte gebruikt te wijzigen in enkelvoud; en probeer het dan nog eens opnieuw. Citaat:
Omdat dan te duidelijk is dat jou verwijten langs geen kanten kloppen met wat ik schrijf! Laatst gewijzigd door artisjok : 17 november 2009 om 22:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt het artikel toch gelezen mag ik hopen? Niet ik maak ten onrechte gebruik van een meervoudsvorm, maar jij probeert ten onrechte de zaak te minimaliseren door een enkelvoud te eisen... Hoe ga je nu nog volhouden dat je niet minimaliseert? Ik citeer uit het artikel: Ook andere ouders klagen over het gedrag van sommige jongeren op de school. Ze vinden ook dat er te laks opgetreden wordt. Volgens een ouder was haar zoon van twaalf bang geworden. Hij durfde niet langer meer zijn brooddoos openen omdat hij schrik had voor de reacties. "Ook hij werd meteen gepest omdat hij salami tussen zijn boterhammen had en omdat hij andersgelovig is. Citaat:
Neem niet weg dat je op de boodschapper schiet in plaats van op de daders. En dat gaat, geloof me, ten koste van uw geloofwaardigheid. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 november 2009 om 22:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Waarom feiten als overdrijvingen bestempelen?
Indien het christen of joden kinderen waren geweest die moslimkinderen omwille van halal-eten van school hadden gepest, was je de eerste geweest om het CGKR te contacteren en een boom over racisme op te zetten. Ik probeer de reden te achterhalen die jou (en Filosoof) tot dit soort opvallende schijnheiligheid motiveert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard zal dat (volgens jou en gelijkdenkenden) "iets geheel anders" zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze het niet doen uit geloofsovertuiging, vanuit welke overtuiging zouden ze het dan doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat ze dat überhaupt uit een overtuiging doen? Kinderen pesten nu eenmaal. Dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo'n feiten spelen zich ook in België af. Ik denk aan de verkrachting door 3 Oostendse moslimjongeren van hun buurmeisje, louter omdat ze christelijk was, en het dus mocht. D�*t hadden ze nl in de koranles en thuis geleerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het staat er bij. Of minimaliseer je zo sterk dat je zelfs niet eens de moeite doet om het te lezen?
"Ook hij werd meteen gepest omdat hij salami tussen zijn boterhammen had en omdat hij andersgelovig is." Je kunt natuurlijk blijven het licht van de zon ontkennen, zoals gewoonlijk,... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 november 2009 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |