Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 november 2009, 00:51   #141
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Schoof !!

Moet ge dat nu zetten onder binnenbandse politiek ?

ah ja hé, want onze hoog- maar stil-staande regering zit daarover te hakketakken.

link: http://www.standaard.be/artikel/deta...elid=GCV2I1297

titel: 'Belg is gehecht aan rood-wit'

intro:

superparagraaf: (ik heb twee jokes rood gekleurd)

Is dit een politiek spelleke ?
Zijt gij 'gehecht' aan het uitzicht en kleurke van je plaatje ?

(persoonlijk vind ik wel dat ik het recht zou moeten hebben om die "B" te overplakken met een VL, maar ik maak daar geen breekpunt van.
Ah neen, en waarom niet ? Omdat ik toch niet zal kunnen winnen in de huidige stand van zaken.)
We hebben de politiekers die we verdienen.... Zijn we Europeanen of niet??

Geen rood-wit, geen VL noch B op de auto: wel de sterren van Europa. Punt, gedaan.
Boontjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2009, 00:55   #142
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
We hebben de politiekers die we verdienen.... Zijn we Europeanen of niet??

Geen rood-wit, geen VL noch B op de auto: wel de sterren van Europa. Punt, gedaan.
Als ze je de sterren uit de hemel beloven jongen, dan is er stront aan de knikker. Van dat ," met europa zal het veel beter gaan", is tot op vandaag nog niet veel te bespeuren. Ze voeren wel veel sterren, in het vaandel.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2009, 01:04   #143
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Als ze je de sterren uit de hemel beloven jongen, dan is er stront aan de knikker. Van dat ," met europa zal het veel beter gaan", is tot op vandaag nog niet veel te bespeuren. Ze voeren wel veel sterren, in het vaandel.
Europa is in het groot wat belgië in het klein is mijn beste.....

Een plaats waar zoveel mogelijk politici moeten te werk gesteld worden op de kap van de hele samenleving.....

Europa is er niet voor de europese bevolking zélf,europa is alleen een werkverschaffing voor in de eigen landen uitgerangeerde politiekers....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2009, 01:14   #144
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Europa is in het groot wat belgië in het klein is mijn beste.....

Een plaats waar zoveel mogelijk politici moeten te werk gesteld worden op de kap van de hele samenleving.....

Europa is er niet voor de europese bevolking zélf,europa is alleen een werkverschaffing voor in de eigen landen uitgerangeerde politiekers....
Volledig mee eens, alleen het woordje ," tewerkstellen", vind ik niet zo goed gekozen. Zakken vullen. Werken is daar niet bij.
Oud 17 november 2009, 01:31   #145
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Volledig mee eens, alleen het woordje ," tewerkstellen", vind ik niet zo goed gekozen. Zakken vullen. Werken is daar niet bij.
Hehe dat klopt,maar "tewerkstellen" geeft dan voor het zelfbewustzijn van de politici nog een indruk dat ze nuttig werk denken te verrichten...

Alhoewel wij hier weten en al in verscheidene reportages hebben mogen aanschouwen dat zakken vullen en sjoemelen met hun betaalde vliegtuigtickets terwijl ze met de dienstwagen die ze gratis én met tankkaart tot hun beschikking hebben en waarvoor ze uiteraard het aantal kilometers gereden inbrengen die hun dan nog worden uitbetaald aan een erg royale kilometervergoeding in eigen zak steken samen met het gekregen bedrag van de ingewisselde vliegtuigtickets die ze niet hebben gebruikt,tot en met de vergoeding voor een dure hotelkamer,zelfs als ze op hun eigen bureau blijven overnachten....

Europa is inderdaad een wingewest,toch voor diegene die in het europees parlement slaapt,euh zetelt wil ik zeggen....
Waarom dacht U dat ze zo staan te springen om als europees parlementslid te worden verkozen...

Neem Louis Michel ,gewezen eurocommisaris ,nu terug gewoon europarlementslid omdat hij een stapje is teruggetreden heeft men dus beslist dat gezien hij als gewoon parlementlid minder verdiend dan een europese commisaris daarom gedurende 3 jaar een extra loon bovenop zijn gewone europese maandwedde krijgt van 10.000 per maand...

Een cadeautje van maar liefst 360.000 euro over 3 jaar met de groeten van het europees parlement....

Laatst gewijzigd door Svennies : 17 november 2009 om 01:32.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2009, 22:14   #146
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Hehe dat klopt,maar "tewerkstellen" geeft dan voor het zelfbewustzijn van de politici nog een indruk dat ze nuttig werk denken te verrichten...

Alhoewel wij hier weten en al in verscheidene reportages hebben mogen aanschouwen dat zakken vullen en sjoemelen met hun betaalde vliegtuigtickets terwijl ze met de dienstwagen die ze gratis én met tankkaart tot hun beschikking hebben en waarvoor ze uiteraard het aantal kilometers gereden inbrengen die hun dan nog worden uitbetaald aan een erg royale kilometervergoeding in eigen zak steken samen met het gekregen bedrag van de ingewisselde vliegtuigtickets die ze niet hebben gebruikt,tot en met de vergoeding voor een dure hotelkamer,zelfs als ze op hun eigen bureau blijven overnachten....

Europa is inderdaad een wingewest,toch voor diegene die in het europees parlement slaapt,euh zetelt wil ik zeggen....
Waarom dacht U dat ze zo staan te springen om als europees parlementslid te worden verkozen...

Neem Louis Michel ,gewezen eurocommisaris ,nu terug gewoon europarlementslid omdat hij een stapje is teruggetreden heeft men dus beslist dat gezien hij als gewoon parlementlid minder verdiend dan een europese commisaris daarom gedurende 3 jaar een extra loon bovenop zijn gewone europese maandwedde krijgt van 10.000 per maand...

Een cadeautje van maar liefst 360.000 euro over 3 jaar met de groeten van het europees parlement....
Europa is al ziek en het moet nog uit zen blokke komen. En de bevolking is te stom, te ongeinteresseerd en te blind om dat in de gate te krijgen. Boetbal en koers jongens, daar weten ze alles over. Wie dat wanneer en welke bal heeft binnen geschopt of wie dat welke rit won, ja, dat weten ze, maar wat dat wie in de politiek uitricht, nee, dat is te moeilijk. Brood en spelen zoals ten tijde van de Romeinen, niet meer en niet minder. Het is nog geen haar veranderd.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be