![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat het kot dan te klein zal zijn.
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat kan de enigste reden zijn om Martens het voorbereidend werk te laten doen: zware toegevingen aan Vlaamse kant. zo kan Leterme altijd zeggen dat het niet echt zijn beslissing was, maar die van Martens.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben die nog iets te verliezen?
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U denkt dat de kiezers dit niet écht gaan doorhebben.... Dan onderschat U de kiezer wél degelijk..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
NIETS! hij is aangeduid door de koning om de meubelen te redden. proberen te redden wat er nog te redden valt! sire! maak uw valiezen maar klaar! het kan goed zijn dat België 2010 niet haalt! Laatst gewijzigd door Shadowke : 22 november 2009 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() lol, ik ook: Bd De Naeyer in Jette,..
Laatst gewijzigd door speurneus : 22 november 2009 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
hoe meer de Franstaligen de Vlamingen tegenwerken, hoe sneller ze zich afkeren van de Franstaligen. ben al gelukkig dat de VRT ook eindelijk is een Vlaamse keuze maakte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zelfs op ordinair gemeentelijk vlak bestaat deze ruilhandel,....voor wat hoort wat,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wallonie heeft altijd gekregen Vlaanderen heeft nooit.......
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef er dan eens enkele,ik vind er namelijk géén.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
CD&V zou bij de laatste verkiezingen ook klop krijgen,....niets van in huis gekomen,.....dus binnen binnen twee jaar ook niet. Ik zie op termijn eerder problemen voor de Vlaamse regering dan voor de federale. Het zou me niet verwonderen dat het binnenkort weer van hetzelfde is,...bye bye NVA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fijne conclusie die je trekt. Kan je die ook staven?
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze zullen het zodanig verpakken alsof Brussel niet is uitgebreid en dat ze dit compromis moesten aanvaarden vanwege de economische crisis, en blablabla. maar het gaat altijd op hetzelfde neerkomen: we gaan blijven een groep mensen hebben binnen onze grenzen die wat meer rechten hebben als anderen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hun eventuele nog te krijgen toekomstige onderscheidingen voor het onder de duim houden van hun eigen volk.... Men moest daar maar eens een koninklijke grootorde der Vlaamse volksverraders ten gunste van la belgique in het leven roepen... Kunnen al die ouwe krokodillen mét en zonder tanden gelijk hun lintje gaan afhalen voor het te laat is.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat potje krijgt men heus niet afgedekt.... Ik wil hier absoluut niet de uitbreiding van de brusselse rand tot op een paar honderd meter van mijn voordeur mijn beste... Dan nog liever de loopgraven in.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn nichtje heeft daar in het gemeentebestuur gezeten en is gedegouteerd door wat ze daar zag uit de politiek gestapt. Persoonlijk heb ik er meerdere verkavelingen (niet in mechelen) doorgekregen door effe de binnenkant van mijn portefeuille te laten zien,...is dat geen koehandel misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zo was het in het verleden, waarom zou dat nu anders zijn??
|
![]() |
![]() |