![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onthoud dat ik veel van de negatieve ervaring achterwege houd om niet als psychotisch of schizofrenisch gelabeld te worden.
Een stroming die zo'n druk veroorzaakte en wel degelijk geluiden opende in mijn pijnappelklier, dit allemaal in nuchtere toestand. Het doet een mens denken over zichzelf, niet waar? Het konijnenhol is diep, maar hoe diep kan een mens gaan zonder gek te komen he? Citaat:
Laat wel geweten zijn, ik ben nen enorm gelukzaligde gast. Ik ben echt verliefd op de creatie en al wat daarin huist. Toch, ik heb zo'n dubbelleven dat nu en dan eens uit balans geraakt. En het was VER uit balans toen ik mijn eerste succesvolle kundalini ervaring mocht genieten. Maarja, misschien had ik nooit zo'n succesvolle ervaring gehad moest mijn set niet zo negatief zijn geweest. Ter verduidelijking, ik was echt niet aan psychedelica toen mijn eerste ervaring manifesteerde. Citaat:
Nu ben ik wel al een tijd weer in balans, dankzij veel relativeren, denken en pieken. Toch is de kundalini een zeldzaamheid in mijn leven. Ik zoek dat nog minder dan psychedelica op. De moment moet gewoon de volle 100% goedzitten.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 21 december 2009 om 15:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() Graag zou ik deze post nog eens onder de aandacht brengen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zal u flyers in mijn regio helpen uitdelen als ge ze tot hier stuurt ![]()
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mah khemme kik da ni nodig
![]()
![]() |
#147 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Groen! zit daar trouwens ook id meerderheid hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een leerstoel "Esperanto" aan de UA
"Esperanto" als keuzetaal in het middelbaar onderwijs Meer geld voor de psychiatrische verzorging van kinderen betere opvang voor TBS criminelen (niet toerekingsvatbaren) Opvang voor economische vluchtelingen uit de onbewoonbaar geworden gebieden gefinanciert door de CO2 rechten Nieuwere bronnen voor voedselproductie op een verantwoorde wijze (ecologisch en biologisch). Woonconstructies voor de lage inkomens volgens stricte milieunormen opgebouwd met mogelijkheid voor als die mensen een redelijk inkomen verwerven dat ze die woningen kunnen kopen. Een universele kalender van 13 x 28 dagige maanden + 1 of 2 jaarwendefeestdagen aom de schrikkeljaren en het verschil tussen de maan - en zonnekalender op te vangen. Met wat goede wil kunnen de verlof en religieuze feestdagen dan ook beter gecoördineerd worden & kan pasen en sinksen op vaste dagen gevierd worden. Iemand ideeën voor de nieuwe namen van de maanden ?
![]() |
#150 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"Och, en vergeet wereldvrede ook maar." ![]()
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is dat misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Gouverneur
|
![]() 'k Weet het ook niet maar "ze" blijven hem er altijd maar bij sleuren.
't Zal wel iets met een soort sekte te maken hebben zekers.
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boh... in de eindejaarsperiode zullen ze zijn films wel weer spelen.
|
![]() |
![]() |