![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga nog een joint roken, misschien nog een reply op niveau straks.
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Iets wordt of is niet stom omdat jij er geen zinnig antwoord op kan geven...
Tot hiertoe is er nog geen één die een zinnige argumentatie heeft kunnen geven voor die 32-urenweek, laat staan voor een 32-urenwek mét loonbehoud. Dus, waarom daar stoppen? Waarom zou je concreet niet voor een 24-urenweek ijveren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
Daarom: doe niet stom, man. En nog een zaak: we zijn nu 500 keren meer productief dan 50 jaar geleden. Ik zie echt geen reden waarom er nu niet kan gezegd worden dat dit volstaat en onze aandacht richten op wat echt belangrijk is in het leven, oa. ons gezin. Laatst gewijzigd door Praetorian : 3 november 2007 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Probeer nog eens dus... Citaat:
Probeer het nog eens dus... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() Dit is meer dan voldoende antwoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Dus bij jou volstaan 8 uur om je aandacht te richten op wat echt belangrijk is (gesteld dat je enkele jaren verder in het leven staat)? Vreemd, mijn gezin is me wel meer dan 5% van mijn tijd waard...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Zoals zo vaak is het dus weer niet meer dan wat oeverloos gezwets en wat neerpoten van inhousloze ideologietjes, die je verder niet kan onderbouwen?
![]() Niet verwonderlijk... Je bent er weer eens als de kippen bij om via ridicule one-liners te pleiten voor iets waarin je een voordeel voor die arme werkmens en een nadeel voor die schaamteloze werkgever ziet, maar het blijven opnieuw niet meer dan dat: ridicule one-liners. Laatst gewijzigd door Sfax : 4 november 2007 om 00:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() Dat zal je mij toch eens moeten uitleggen, ik ben blijkbaar niet yuppie genoeg om dat te snappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Wees gerust, er was voldoende antwoord in contrast met jouw argumentatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() slaafjestijd, mooi woord al zeg ik het zelf ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We? Jij niet in elk geval.
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij slaagt er, net zoals de rest hier, er niet in een degelijk pleidooi op te zetten pro-32-uren werkweek, laat staan dat je degelijk kan beargumenteren waarom dat dan nog eens mét loonsbehoud zou moeten zijn. En dan ben je verbaasd dat je je wonderlijke ideologietjes niet verkocht krijgt en dat je aan ak47 moet gan denken om ze toch te verspreiden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de inflatie wat te hoog oploopt dan zwieren we'r toch gewoon voedsel uit, dan energie, dan etc...(snap je't plaatje). Maar we moeten en zullen "productiever" zijn. Volgens de officiele cijfers dan toch. Maar zelfs daar zullen ze u moeten intomen, 500 keer productiever ![]() ![]() ![]() ![]() Of uw grootouders moeten echt wel rendement 0.001% gehad hebben. Hoe schat ge trouwens uw eigen rendement in? En gij beweert dat ge iets afweet van economie?? Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 november 2007 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
Voor wie dan precies, als het vroeger ook ging. En dan komt waarschijnlijk jouw ideologische mambo jambo op de proppen, gaande van competitie-argumenten tot allerlei marktbeloften. Uiteindelijk is er geen enkel redelijk antwoord op de vraag waarom het niet zou gaan met 32 uren, vermits met de huidige technologie er maar enkele uren in de week moet worden gewerkt om de productie-equivalent van 1960 te bereiken. En het is niet alsof we toen in grotten leefden. Maw, het kan zeer zeker met 32 uren. Laatst gewijzigd door Praetorian : 4 november 2007 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Waren die in uitverkoop vandaag of zo? Of moeten die ook gewoon het feit maskeren dat ook jij geen argumentatie hebt om een 32-uren werkweek mét loonbehoud te verdedigen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |