![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar verder kan het mij inderdaad geen fuck schelen wat u achter de gesloten deuren van uw huis doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk trouwen ook niet dat iemand bezwaar maakt omdat een bruidje haar sluier wilt dragen op haar huwelijksdag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ofwel moet men alle religieuze uitingen verbieden ofwel alle toestaan. En ik ben voorstander om ze allen toe te staan.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 16 december 2009 om 13:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het echt awel buiten de winkelstraten zie ik dat niet. Op de meest onmogelijke plaatsen zie ik allerlei islamitisch gespuis. Hun pyamas hun hoofddoeken. Op de meest ongepaste momenten riek ik hun lijfgeur ze dragen dubbele kledij met 30 graden . En dan overal dat halal gedoe op de scholen in de supermarkt. Honden en varkens willen ze verbieden of ze pesten je kinderen ermee. Dus neen ik als normale vlaming zie alleen de verislamisering. Verstandelijk noemen ze dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Mijn zonen hebben de onverdraagzaamheid mogen meemaken. Die weten dat we ooit tot een oorlog zullen komen. Voor het welzijn van hun kinderen. De islam is uit op oorlog als ze hun zinnetje niet krijgen. Hun zinnetje op onze zogenaamde seculiere scholen. Laat me niet lachen ! Onze go scholen in de grootsteden hebben zich al aangepast. Een zacht balletje of een springtouw mag je niet meebrengen naar school. Want de allochtoontjes hebben dat niet dus ze mogen dat stelen. Stelen hoort een beetje bij hun achtergestelde cultuur. Dus de autochtone kindjes mogen niets meer meebrengen omdat de anderen het niet zouden stelen. Belachelijk dat u de verislamisering het achterstellen van de autochtone kinderen een scheet in een fles noemt.
Laatst gewijzigd door grimbergen : 16 december 2009 om 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Naar aanleiding van je uitspraak "Voor mij mogen er vegetariers, moslims , homo`s etc zijn geen probleem, maar ze moeten mij als carnivoor ook niet in de weg lopen. maw ze moeten nie komen zeggen wat ik mag eten, en wat niet. En ook niet wat ik mag drinken en wat niet, als ik op restaurant zit en met mijne velo ben, dan drink ik wat ik maar wil, wijn, bier, digestief, het enige dat mij gaat stoppen is de hoeveelheid poen in mijn portefeuille of een opkomend gevoel van zattigheid." vroeg ik "Ben je consequent, en durf je rechtuit zeggen of je tegen het verbod op cannabis en andere illegale drugs bent?" Maar blijkbaar durf je dit niet rechtuit zeggen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier moeten vreemdelingen en ex-vreemdelingen niet zeveren over onze gebruiken, in hun landen moeten wij niet gaan zeveren over hun gebruiken. Zo simpel is dat! Al die onnozele discussies over "zonnewendes" enz zijn naast de kwestie. Voor ons is een kerstboom, stalletje, sinterklaas, paaseieren een vorm van vermaak en gezelligheid waarbij de godsdienst voor de meeste mensen geen enkele rol meer speelt . Vreemdelingen moeten daar met hun poten afblijven of zich gaan vestigen waar ze denken dat men nog meer naar hun pijpen zal dansen! In dezelfde zin verder redenerend: schiet straks die minaretten met geluidsinstallaties maar tegen de vlakte, die horen niet bij onze cultuur en zijn van een heel ander formaat en betekenis dan die kerstboompjes! Laatst gewijzigd door andev : 16 december 2009 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 16 december 2009 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat zouden moslims willen verbieden?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het komt uiteindelijk altijd op hetzelfde neer: aanpassen of opkrassen. In de moslimlanden hebben ze daar anders geen problemen mee, dacht ik. Alleen maar als ze zelf naar een ander land trekken... Laatst gewijzigd door andev : 16 december 2009 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarover gaat het hier volgens jou?
De moslims willen alles verbieden wat niet in hun kraam past, alleen moeten ze voldoende geduld oefenen tot ze met voldoende zijn en macht genoeg hebben om dat erdoor te krijgen. Er zijn al dergelijke "enclaves" in Frankrijk en zo waar enkel nog moslims de dienst uitmaken alsof ze in moslimgebied zaten... zoals er hier ook al in bepaalde steden "no-go-zones" hebben waar zelfs de politie nog amper binnen mag of durft! Laatst gewijzigd door andev : 16 december 2009 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Enkel in een theocratie doet men dat niet. Zoek trouwens eens op: Turkije Mustafa Kemal. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 16 december 2009 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog nog eens een paar landen die met het probleem van Turkijë zitten? En in elk land zijn er wel eens discussies daarover, akkoord. Wij hebben hier al decennia vreemdelingen die zich hier vestigen, en waar op godsdienstig gebied geen enkel probleem mee was omdat ze geen onzinnige eisen stellen. Pas met het binnenvallen van de moslims zijn de problemen begonnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En nogmaals individuele religieuze uitingen (kruisje, hoofddoek, kepeltje, kerstboom/stal, etc) zijn geen probleem. Het is het verbod of de oplegging vanuit de staat of openbare instellingen die het probleem zijn.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 16 december 2009 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kerstbomen, Kerstmannen, Sinterklaasen & Zwarte Pieten, paashazen en klokken van Rome, kerken, klokkengelui en kruizen op kerkhoven, het mag allemaal blijven bestaan. Ik zal daar geen sikkepit katolieker van worden. Maar die islamtroep moet uit mijn zicht verdwijnen, ik kan dat gewoon niet meer aanzien. Teveel is altijd teveel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |