![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() http://www.hbvl.be/limburg/halen/fam...rkrachten.aspx Laatst gewijzigd door Tejokus : 7 januari 2010 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idem, ... wel eens een paar keer serieus ontploft, met wat fysiek geweld naar de aanstichter toe maar nooit extreem en nooit at random. Beter af en toe eens stoom aflaten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() Ok papa, geef me dan eens wat links, want in de artikels die ik tot nu toe gezien heb, stond helemaal niets over een verkrachting of gedachten daaraan. In de comments bij monde van de "buurtbewoners" en amateurspeurders en -psychologen des te meer.
EDIT: laat maar, gevonden. Maar toch: "Vrt en vtm menen te weten dat het tot een confrontatie gekomen zou zijn en dat Ronald Janssen Shana heeft proberen te verkrachten". Ik zou daar toch geen geld op durven inzetten. Laatst gewijzigd door Steve_M : 7 januari 2010 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Steve idd. wat mij opvalt: sinds wanneer kunnen doden spreken? OF de dader moet het zelf verteld hebben... Laatst gewijzigd door Tejokus : 7 januari 2010 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hangt af van het kaliber een .22 hoor je nauwelijks, maar een .45 bvb, dan zult ge toch wel effe uit uwe zetel komen om te gaan ziet wat er aan het gebeuren is. Ook de omstandigheden spelen, met al dat vuurwerk in de nieuwjaarsperiode, kijk je misschien nog nauwelijks op. En dan sneeuw, ik weet niet of het aan het sneeuwen was op dat moment, maar dat is een heel goeie knaldemper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() En ik zou nooit in een stad willen wonen..in Loksbergen blijft dit (waarschijnlijk) een éénmalig zéér dramatisch feit..in Anderlecht of delen van Antwerpen daarentegen zou ik geen oog meer dicht doen..hier was de hoogste misdaad tot nu toe een sporadische inbraak, geen sjakossendieven,carjackers,drughandel,kutmarrokkaa ntjes enz.
Dat er wat onnozele uitspraken gedaan worden door zogezegde buurtbewoners (sommigen wonen 3km verder ![]() Ik wil deze misdaad niet vergoeilijken, maar er waren meerdere mensen die problemen hadden met de famillie dan met de buurman..geen excuus natuurlijk De straat zelf is het einde van de dorpskern, in de wagen of 200mt verder kan je lawaai genoeg maken zonder dat dit fel opvalt, enja er was reeds 2 dagen achter elkaar vuurwerk geweest op diverse ( nachtelijke) tijdstippen Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 7 januari 2010 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() maar verder is het best gezellig hoor, alhoewel ik ook wel een blokhut in the middel of nowhere prefereer, zou nog iets zijn voor mijnen ouden dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister
|
![]() Op professionele psychologen zou ik ook niet afgaan. Vraag aan 100 psychologen wat er met Michael Jackson aan de hand was en ze zeggen alle 100 iets anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelijk je zegt, wie zit er thuis te wachten met zijnen blaffer in zijn handen om zijn geburen overhoop te schieten, trouwens, hij wist niet zeker dat die met 2 gingen terugkomen of met pa en ma ... ? Dus weten we nog altijd niet wat er precies gebeurd is, en of het al dan niet , vlaag van zinsverbijstering, voorbedacht etc is ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ze hebben er NIETS aan gedaan. Hetzelfde gebeurde met Elvis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Ik geloof je best, hoor. Het zullen wel persoonlijke slechte ervaringen zijn: mijn hele familie woont in een dorp, maar ik ben opgegroeid in de stad. Ik herinner me de familiebezoeken, waarbij ik vooraf een willekeurig café binnenstapte en de gesprekken gewoon stil vielen. Als koeien naar een trein. Als je dan aan de toog vertelde hoe je verwant was aan welke familie was iedereen wel vriendelijk. Die houding tegenover buitenstaanders stak mij toen al tegen. Ik kan me dus ook voorstellen dat wanneer je in zo'n dorp woont en er een ietwat afwijkende levensstijl op nahoudt, je daar ook sneller negatief op aangekeken wordt.
Laatst gewijzigd door Steve_M : 7 januari 2010 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moe getergd > de druppel en de emmer. En de ene mens is de andere niet. Wat die gedaan heeft is erg natuurlijk en wat ze hem hebben aangedaan is ook erg voor HEM maar dat heeft GEEN KAT geïnteresseerd de laatste jaren. Hij heeft zijn "kans waargenomen".... Hij keek toch laat naar tv elke dag dus die was klaarwakker en heeft er een einde aan gemaakt, dus een einde aan die pesterijen. Een wat oudere man, de dader, die gepest wordt door een jonge gast en gedurende lange tijd... Waarom heeft die (de dader) gezwegen al die tijd? Waarom heeft die zijn probleem niet uitgepraat? Waarom is dat nooit opgelost geraakt met DIT nu als resultaat? Het verbaast me geen bal, echt niet. Er zijn buren die jaren ruzie maken over een haag, een boom die scheef staat. Die zouden elkaar de kop inslaan.... Ik zeg het nog eens: de ene mens is de andere niet. (qua reacties dus) Laatst gewijzigd door Tejokus : 7 januari 2010 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister
|
![]() Vermassen heeft toch ooit de vrijspraak verkregen voor een stokoud vrouwtje die was moegetergd door haar man ? Maar ja, stokoud vrouwtje = meer empathie. Alles met jeugd en kinderen = meer empathie. Waren het 2 drugsdealers die verkoold in dat wrak lagen haalden we de schouders eens op en zeiden we 'das maar normaal'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hier zullen je er zeker niet op aankijken. Tenzij je een bediende bent natuurlijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
|
![]() De voorlopige advocaat (Lambert) sprak zoeven al de magische woorden op het vrt-journaal: de verdachte had hem gezegd dat de drang onweerstaanbaar was.
|
![]() |
![]() |