![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken als echte popliefhebber Ronnie alleen van die gekke hit "Love is all (The butterfly ball)"
Live: http://www.youtube.com/watch?v=bxUccHzY0K8 En die beroemde clip: http://www.youtube.com/watch?v=6sn1Uqbbbq |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Het ga je goed, Bobbejaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De tijd zit erop en we varen weer thuis
Het duurt nog maar enkele weken Een paar keer op wacht en dan kom ik naar huis Dan zullen w'elkander weer spreken Dus, dit is de laatste brief die ik je schrijf Kijk 's avonds maar goed in de krant Dan weet je precies waar ik ben en ik blijf Totdat ik weer t'rugkom in 't land refr.: Zie ik de lichtjes van de Schelde Dan gaat m'n hart wat sneller slaan Ik weet dat jij op mij zult wachten En dat je aan de kaai zult staan Zie ik de lichtjes van de Schelde Is 't of ik in je ogen kijk Die zo heel veel liefs vertellen Dan ben ik als een prins zo rijk Je weet wel, m'n schat, dat ik veel van je hou Dat hoef ik je niet te verklaren Een zeeman is dol op z'n kind'ren en vrouw Maar toch moet hij altijd weer varen En heeft soms de zee iets verkeerds met me voor En krijg ik voorgoed averij Denk dan aan de kind'ren en sla je er door Maar spreek ze dan dikwijls van mij http://www.youtube.com/watch?v=CLJbtadvuKM |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bobbejaan Schoepen overleden ? Ik dacht altijd dat een dergelijke natuurkracht niet kon sterven.
Een aanzienlijk talent is heengegaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als eerbetoon aan Bobbejaan Schoepen:
http://www.youtube.com/watch?v=QihYc...eature=related The Yodeling Whistler (die naam alleen al is origineel). Zoiets mag toch niet ontbreken in het collectieve geheugen van de Vlaming. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister-President
|
![]() Weer een grootheid uit de Vlaamse showbizz die ons verlaten heeft.
Ciao, adieu Bobejaan.
![]() |
#149 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Samen met Black Sabbath heeft Dio de meesterlijke plaat 'Heaven and Hell' opgenomen. Omdat de naam Black Sabbath om juridische redenen (platenfirma) niet mocht gebruikt worden is de derde Black Sabbath reïncarnatie weer gaan optreden onder de naam Heaven & Hell. Ronnie James Dio heeft tijdens zijn laatste tour met Heaven & Hell bewezen dat Black Sabbath nog bestaat (en nu dus bestond) en dat hij een groots zanger is. De laatste plaat 'the devil you know' is geen lachtertje meneer, maar een rockplaat die respect verdient. Met Ronnie James Dio is niet alleen een schitterend zanger verloren gegaan, maar een deel van Heavy Metal. Hij was één van de Metalgoden uit het rijtje van onder meer Ozzy Osbourne, Rob Halford, Tommy Iommi en nog enkele anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() De ene 64? aan maagkanker (lekker dat rood vlees toch)
Onzen Bob op z'n 85 aan hartstilstand (deuuuh ![]() Ik eet lekker gezond ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 17 mei 2010 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister
|
![]() Ik vind Sabbath met Dio beter dan met Ozzy.
Maar ja, ik vond ook Van Halen beter met Sammy Hagar ![]() Liever 67 met vantijds een goeie biefstuk dan 100 met alleen maar konijnevoer.
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 17 mei 2010 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezond eten != mager en/of geen vlees. Niet van die belachelijke lappen die 3/4bord vullen met 2 boontjes er naast. Vergeet niet dat je van die 67 er nog wat jaartjes mag aftrekken in "excruciating pain." Laatst gewijzigd door Cdude : 17 mei 2010 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |