![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Wat als je nootjes hebt gegeten, of plots diarree, of een serieuze wind, ik mag er niet aan denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ge geen grote-mensen-topic aankunt, moet ge d'r echt niet in posten hoor.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 18 januari 2010 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haat smurfen
![]() Beledig geen smurfen ![]() Nu weer serieus: Hoe ontdopen Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Staatssecretaris
|
![]() Misschien zou men die regel maar eens moeten afschaffen op voorwaarde dat 1 van beide zich laat steriliseren.
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Staatssecretaris
|
![]() geen probleem hé.
Ik vind dat wanneer je homo's laat trouwen en kinderen laat adopteren je incest ook moet legaliseren. Het komt op hetzelfde neer. Ze hebben allebei een probleem met voortplanting maar aangezien dat geen voorwaarde meer kan zijn voor een huwelijk moet een huwelijk tussen broer en zus ook kunnen. Indien je dat niet doet ben je niet consequent.
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ervaring ??
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten die kinderen dan vader en moeder zeggen of nonkel en tante? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hieronder e-mail antwoord op mijn vraag voor ontdoping:
"Wanneer u beslist om niet langer katholiek te zijn, dan kan dat in ons land met volgende procedure. U schrijft een gehandtekende brief naar de pastoor van de parochie waar u gedoopt bent met de vraag om in de rand van dit register bij uw doopselregistratie te willen noteren dat u niet langer tot de katholieke kerk wenst te behoren. Zo is voor de katholieke gemeenschap duidelijk dat u in de toekomst niet langer katholieke sacramenten wenst te ontvangen en niet in de kerk wenst begraven te worden. Mocht u niet weten in welke kerk u gedoopt bent, dan kunt u dat - meestal - terugvinden in het trouwboekje van uw ouders. Mocht dat niet het geval zijn, dan kunt u ook een brief schrijven naar uw bisdom. U vindt de adressen van de bisdommen via www.kerknet.be De priester dient gehoor te geven aan uw wens en zal u schrappen uit het register. U heeft het recht om een afspraak te maken met hem om te controleren of de schrapping gebeurd is. In de hoop u van dienst geweest te zijn, teken ik hoogachtend, Hans Geybels" Dus zal ik straks een brief schrijven naar het bisdom!!
![]() |
#157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#158 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#160 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het (burgerlijk) huwelijk heeft nul de botten met voortplanting te maken. Dat het huwelijk gevolgen heeft voor de resultaten van de voortplanting, is zeker, maar het huwelijk reguleert op geen enkele manier het krijgen van kinderen. U verwart (bewust ?) zoals zovelen het burgerlijk huwelijk dat een contract is, met het kerkelijk huwelijk dat een geloofsdaad is. Dat het ene historisch gebaseerd werd op het ander is een feit. Feit is ook wel dat het burgerlijke huwelijk evolueert met de maatschappij, het kerkelijke is per definitie statisch. |
|
![]() |
![]() |