![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Verstop u achter de wet ja. En dan hypocriet komen janken over incompetenten die het land niet kunnen besturen en hun voorgangers en zijzelve een zogenaamd wetboek wel goed tot vervulling hebben gebracht zeker? Vol met zeven ja, het is uw plicht u er dan ook niet naar te schikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aj
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Waarom zou ge verbieden? Ik zou half de wereld kunnen verplichten een boerka aan te doen omdat ze er mijn inziens een pak beter op gekleed zouden zijn. Maar zo ver drijft een beschaafd volk zich niet natuurlijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het gaat erom dat het mannelijk ego wil verbieden iemand een boerka te laten dragen. Dat is de enige verwerpelijke egoistische reden. En niks anders. Als iedereen zich zou mogen kleden hoe die wil als zijnde meningsuiting zou een boerka geen probleem zijn toch. Dus gij ziet de primitieveling die anderen iets verplicht oplegt voor een primitieve reden, moet het er steeds met de paplepel ingegeven worden ofwa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() In wat? Geef een geldige reden voor het verbod?
Dan ga je afkomen dat ik zei dat iedereen boerka moet dragen. Dit om gelijkheid. Gij bent toch ook vrij om te dragen wat ge wilt? Dus iedereen in boerka, zelfde kleding, haarstijl zelfs of iedereen naakt. Dat is gelijkheid. Dus zonder u te gaan verstoppen achter regeltjes en wetjes kunnen we concluderen dat ge een emo ego hebt of gewoon de pest hebt aan die 'vuiligheid' die onder dat lapje stof schuilgaat. Dus stop met rond de pot te draaien en zeg van in het begin waarom het draait ipv uw zieligheid proberen te verstoppen. Dat zou enigzins meer respect verdienen. Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 27 januari 2010 om 01:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Parlementslid
|
![]() Uitstekende stap tegen de saoedisering van Europa.
Het moet toch voor iedereen duidelijk zijn dat de boerka een teken is van onderwerping van de vrouw aan de man, maw een trend die volledig ingaat tegen de Europese waarden en ook tegen wat vele linksen over de voorbije eeuw gerealizeerd hebben. Zo eenvoudig is het. Straks hebben vrouwen ook het recht niet meer te scheiden, mogen ze geen algemeen onderwijs genieten, enz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind een burka toch ook een beetje erover. Maar de chador helemaal niet. Mogen we dat verschil maken?
Kijk maar eens in bv Londen: chadors maken deel uit van het alledaags normaal straat beeld. Je ziet ze overal, overvloedig. Dames met chador bedienen je in de banken, op het ''stadhuis'', bij de apotheker enz. Ze winkelen net als iedereen en niemand die er om geeft. Waarom is dat zo'n probleem in Belgie en Nederland? Zoals ik al dikwijls gezegd heb: de negatieve gevoelens die het oproept...het heeft zeker en vast OOK te maken met marginaliteit. Moesten dat nu allemaal vriendelijke, wulpse dames zijn verhuld in een modieuze chador, die perfect nederlands konden spreken met een glimlach, er zouden wellicht heel wat minder bezwaren tegen zijn. Mijn punt zoals altijd: plaats het in context. het is niet enkel een alleen die chador en die godsdiesnt. Het heeft ook met marginaliteit te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw, de boerkinezen hier zijn niks anders dan wat marginale punkers. Da's helemaal anders dan in Afghanistan of zo. Die ganse discussie geeft veel meer aandacht aan dit randfenomeen dan het verdient, en ze moeten er waarschijnlijk heel content mee zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Velen vinden islam een heel verwerpelijke levensbeschouwing dat ongeveer voor alles staat waar we van walgen, en vinden dus dat elk symbool hiervoor geweerd moet worden. Het is dansen op een slappe koord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister
|
![]() Hoeveel jaar heb jij op straat moeten leven om die wetten te leren kennen? Of ken je ze misschien niet zo goed als je denkt? En dan anderen beschuldigen van ivoren toren-mentaliteit.
![]() |
#159 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heeft niets met het dragen van een volledige gezichtsvermomming in Frankrijk te maken.
![]() |
![]() |
#160 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ²
![]() |