![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moet je dan van Kaiser zeggen? Die post almaar nieuwe topics met schreeuwende anti- Vlaams Blok titels en een copypaste van ergens op het worldwide web, waarbij er in die tekst soms zelfs geen sprake is van 't Vlaams Blok. Een beetje zoals spam op internet: het gaat vlug, heeft behalve een PC-virus geen inhoud, en het aangeprezen 'product' is meestal van laakbaar allooi. En hij discussieert haast niet eronder. Alsof hij een ei legt en er dan niet naar omziet. Kortom: waardeloos en hij weet het. Maar het verbruikt bandbreedte en bezorgt mensen onnodig extra werk. Dus niet onschuldig. Ook vreemd zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt deze quote van Seba verwijderd en antwoordt alsof de post van Seba van U was. Hebt U 2 accounts op dit forum misschien? Seba en TomB? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() Hehe, neen, ik ben het gewoon eens met Seba dat Truder hier gewoon wat propaganda is komen spuiten zonder meer. Ik kan u wel zeggen dat Seba niet Kaiser's grootste fan is.
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Kijk misschien eens de time stamps op de posts van Seba en op die van mij na. Ik denk dat we gezamelijk 24/24 uur posten, ik slaap niet. Wat echter echt schizofreen is, is dat ik het regelmatig oneens ben met mezelf, er staan immers ellenlange discussies tussen Seba en mezelf op dit forum waarin we een volledig andere opinie hebben. Ik heb een oud Oosters spreekwoord voor u: Engage Brain, then mouth.
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Knowing the right person to talk to can make the difference between peace and war. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan ik U dan gelijk geven? Of noemt u 'Oosterse gezegden' argumentatie? Ik heb er een ander woord voor: 'kletskoek'. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En trouwens, al dat gezeik over dubbel posten, een kleine tip voor de paranoia individuen hier: schrijf dan even een mailtje naar de moderatoren met een lijstje met namen waarvan je denkt dat ze dezelfde persoon zijn. Kunnen zij de IP-nummers checken en dergelijke en je gelijk bevestigen of ontkennen. Altijd maar dat oeverloze gezaag als niks anders meer helpt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit was even voor TomB begon te 'sukkelen':
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Zet U dan bij dat clubje. Ah nee sorry. Je zat er al bij. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
En nog maar eens, wat heel die dubbel-accounts-theorieen en dergelijke aangaat: ga u op uw plaats laten zetten bij de webmasters en stop met zagen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hij is er ook duidelijk van overtuigd dat hij een indrukwekkend brein in z'n hoofd zitten heeft en beledigt graag andere forumgebruikers tersluiks. En U stelt dat hij duidelijk is? Dan is het blijkbaar een insidertaaltje U ook bekend. Laat Uzelf door de webmasters op uw plaats zetten, en neem TomB misschien mee. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waarom blijf jij over webmasters kullen? TomB verwijderde een quote van Seba uit mijn post en gaf zo de indruk dat ik op TomB antwoordde in plaats van op Seba. Ik vroeg dan of hij ook Seba was. Of hij één account heeft, of 2, of 10, dat interesseert me nikske, wat me daarentegen wel interesseert is dat ik weet tegen wie ik spreek. Geeft het niet, Mijnheer Nou Nou? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |