![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het dus over experten die weten wat belangrijk is. En hoewel ik zelf ooit deel uitmaakte van een hetero-koppel en nu een solitair leven leid, kan ik niet tegen de bekrompenheid van onze maatschappij. Er zijn op onze wereld trouwens maatschappijen waar een deel van de kinderen uitsluiten door mannen worden opgevoed en een ander deel uitsluitend door vrouwen. En anders zal ik hem wel met de juridische rapporten om de oren kletsen en met de vele medische verslagen die er bestaan over kinderen van hetero-koppel. Dat hij maar eens komt met verslagen van homo's en lesbiennes die de kinderen die ze opvoeden mishandelen en geen mooie toekomst bieden. De meest succesvolle mensen op onze aardbol zijn verdomme de homo's en lesbiennes. Klets hem dus met alles tegen zijn oren, tot hij niet meer weet waar zijn kop staat uit schaamte voor zijn bekrompenheid. En nee, ik ben zelf geen homo. Een lekker heet vrouwtje krijgt van mij de voorkeur. Dat hij dus maar begint. Het is gewoon open geest tegen bekrompenheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Research Bibliography on Children of LGBT Parents-Current Studies and Literature Review Anderssen, N., Amlie, C., & Ytteroy, E. A. (2002). Outcomes for children with lesbian or gay parents: A review of studies from 1978 to 2000. Scandinavian Journal of Psychology, 43, 335-351. Bailey, J. M., Bobrow, D., Wolfe, M., & Mikach, S. (1995). Sexual orientation of adult sons of gay fathers. Developmental Psychology, 31, 124-129. Barret, R. L., & Robinson, B. E. (1990). Gay dads. In A. E. Gottfried, & A. W. Gottfried, Redefining families: Implications for childrenÂ’s development (pp. 157-170). New York: Plenum Press. Bozett, F. (1987). Children of gay fathers. In F. W. Bozett (Ed.), Gay and lesbian parents (pp. 39-57). New York: Praeger. Brewaeys, A., Ponjaert, I., Hall, E. V., & Golombok, S. (1997). Donor insemination: Child development and family functioning in lesbian mother families. Human Reproduction, 12, 1349-1359. Chan, R. W., Raboy, B., & Patterson, C. J. (1998). Psychosocial adjustment among children conceived via donor insemination by lesbian and heterosexual mothers. Child Development, 69, 443-457. Fitzgerald, B. (1999). Children if lesbian and gay parents: A review of the literature. Marriage and Family Review, 29, 57-75. Flaks, D. K., Ficher, I., Masterpasqua, F., & Joseph, G. (1995). Lesbians choosing motherhood: A comparative study of lesbian and heterosexual parents and their children. Developmental Psychology, 31, 105-114. Fulcher, M., Chan, R.W., Raboy, B., & Patterson, C. J. (2002). Contact with grandparents among children conceived via donor insemination by lesbian and heterosexual mothers. Parenting: Science and Practice, 2, 61-76. Gartrell, N., Banks, A., Hamilton, J., Reed, N., Bishop, H., & Rodas, C. (1999). The National Lesbian Family Study: 2. Interviews with mothers of toddlers. American Journal of Orthopsychiatry, 69, 362-369. Gartrell, N., Banks, A., Reed, N., Hamilton, J., Rodas, C., & Deck, A. (2000). The National Lesbian Family Study: 3. Interviews with mothers of five-year-olds. American Journal of Orthopsychiatry, 70, 542-548. Gershon, T. D., Tschann, J. M., & Jemerin, J. M. (1999). Stigmatization, self-esteem, and coping among the adolescent children of lesbian mothers. Journal of Adolescent Health, 24, 437-445. Golombok, S., Spencer, A., & Rutter, M. (1983). Children in lesbian and single-parent households: Psychosexual and psychiatric appraisal. Journal of Child Psychology and Psychiatry, 24, 551-572. Golombok, S., Tasker, F., & Murray, C. (1997). Children raised in fatherless families from infancy: Family relationships and the socioemotional development of children of lesbian and single heterosexual mothers. Journal of Child Psychology and Psychiatry, 38, 783-791. Gottman, J. S. (1990). Children of gay and lesbian parents. In F. W. Bozett, & M. B. Sussman (Eds.), Homosexuality and family relations (pp. 177-196). New York: Haworth Press. Green, R., Mandel, J. B., Hotvedt, M. E., Gray, J., & Smith, L. (1986). Lesbian mothers and their children: A comparison with solo parent heterosexual mothers and their children. Archives of Sexual Behavior, 15, 167-184. Haack-Mǿller, A., & Mǿhl, H. (1984). Bǿrn af lesbiske mǿdre [Children of lesbian mothers]. Dansk Psykolog Nyt, 38, 316-318. Huggins, S. L. (1989). A comparative study of self-esteem of adolescent children of divorced lesbian mothers and divorced heterosexual mothers. Journal of Homosexuality, 18(1-2), 123-135. Javaid, G. A. (1993). The children of homosexual and heterosexual single mothers. Child Psychiatry and Human Development, 23, 235-248. Kirkpatrick, M., Smith, C., & Roy, R. (1981). Lesbian mothers and their children: A comparative study. American Journal of Orthopsychiatry, 51, 545-551. Kweskin, S. L., & Cook, A. S. (1982). Heterosexual and homosexual mothersÂ’ self-described sex-role behavior and ideal sex-role behavior in children. Sex Roles, 8, 967-975. Lambert, S. (2005). Gay and lesbian families: What we know and where to go from here. The Family Journal: Counseling and Therapy for Couples and Families, 13, 43-51. Litovich, M. L., & Langhout, R. D. (2004). Framing heterosexism in lesbian families: A preliminary examination of resilient coping. Journal of Community & Applied Social Psychology, 14, 411-435. MacCallum, F., & Golombok, S. (2004). Children raised in fatherless families from infancy: A follow-up of children of lesbian and single heterosexual mothers at early adolescence. Journal of Child Psychology and Psychiatry, 45, 1407-1419. McCandlish, B. M. (1987). Against all odds: Lesbian mother family dynamics. In F. W. Bozett (Ed.), Gay and lesbian parents (pp. 23-36). London: Praeger. OÂ’Connell, A. (1993). Voices from the heart: The developmental impact of a motherÂ’s lesbianism on her adolescent children. Smith College Studies in Social Work, 63, 281-299. Patterson, C. (1992). Children of lesbian and gay parents. Child development, 63, 1025-42. Patterson, C. (1994). Children of the lesbian baby boom: Behavioral adjustment, self-concepts, and sex role identity. In B. Greene, & G. Herek (Eds.), Lesbian and gay psychology: Theory, research, and clinical applications (pp. 156-175). Thousand Oaks: CA: Sage. Patterson, C. J. (1995). Lesbian mothers, gay fathers, and their children. In A. R. DÂ’Augelli & C. J. Patterson (Eds.), Lesbian, gay and bisexual identities over the lifespan (pp. 262-290). New York: Oxford University Press. Patterson, C. J. (2004). Lesbian and gay parents and their children: Summary of research findings. In Lesbian and gay parenting: A resource guide for psychologists. Washington, DC: American Psychological Association. Patterson, C. J., Hurt, S., & Mason, C. D. (1998). Families of the lesbian baby boom: ChildrenÂ’s contact with grandparents and other adults. American Journal of Orthopsychiatry, 68(3), 390-399. Ray, V., & Gregory, R. (2001). School experiences of the children of lesbian and gay parents. Family Matters, 59, 28-35. Speziale, B., & Gopalakrishna, V. (2004). Social support and functioning of nuclear families headed by lesbian couples. AFFILIA, 19(2), 174-184. Stacey, J., & Biblarz, T. (2001). (How) does the sexual orientation of parents matter? American Sociological Review, 66(3), 159-183. Steckel, A. (1987). Psychosocial development of children of lesbian mothers. Gay and lesbian parents. New York: Praeger. Tasker, F. L., & Golombok, S. (1995). Adults raised as children in lesbian families. American Journal of Orthopsychiatry, 65, 203-215. Tasker, F. L., & Golombok, S. (1997). Growing up in a lesbian family: Effects on child development. London: Guilford Press. Wainright, J. L., Russell, S. T., & Patterson, C. J. (2004). Psychosocial adjustment, school outcomes, and romantic relationships of adolescents with same-sex parents. Child Development, 75, 1886-1898. Wright, J. M. (1998). Lesbian stepfamilies: An ethnography of love. New York: Hawthorn Press. Veel leesplezier!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed, ik zal dat de volgende 15 jaar onderzoeken, ik kom hierop terug. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hoeft daar niet op terug te komen. We weten het ondertussen wel. Travis zei het hierboven al: voor jou gaat het niet om het welzijn van de kinderen, maar om het inperken van de rechten van homoseksuelen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een opinie Raf, je kent het verschil anders toch tussen een opinie en bewijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weigert systematisch om elk bewijs te aanvaarden dat tegen jouw mening ingaat en blijft dezelfde uitgekauwde èn weerlegde zever tot treurens toe herhalen. Voor mij is dat voldoende bewijs. Maar als jij dat een "opinie" wilt noemen, mij niet gelaten.
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar heb ik uw links niet voor nodig, dat weet ik ook wel. Ik dacht dat je me beter begrepen had, dat het daar niet over ging. Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 februari 2010 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, ik ben één van die mannen. En ja, soms word ik bijgestaan door andere mannen, en daaronder zitten ook homo's. En ja, soms laat ik mij bestaan door vrouwen en daar zitten ook lesbiennes tussen. Dus heel je aanval is persoonlijk. En niet enkel tegenover mij, maar tegenover alle opvoedende mannen die niet als een hetero-koppel leven. Het is een persoonlijke aanval op alle homo's en lesbiennes. Het is een persoonlijke aanval op alle kinderen die niet zijn opgevoed door een hetero-koppel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 februari 2010 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij komen naar huis met rapporten waarvan de punten niet onder de 85% gaan. Mijn twee oudste zijn bezig een eigen bedrijf op te starten terwijl ze nog naar school gaan. En ja, in beide gevallen heb ik als alleenstaande opvoedende man hen zelfs zover kunnen helpen, dat ze daarvoor een subsidie van de overheden en van de banken de nodige leningen krijgen die meer dan 95% van het nodige kapitaal bedraagt. Dit enkel dankzij mijn vrienden HOMO'S. De hetero's hadden geen tijd om voor kinderen een toekomst uit te bouwen, want zij moesten eerst voldoen aan hun maatschappelijke verplichtingen, zoals fitnessen, op café zitten en andere van die verplichte sociale activiteiten. %gewijs is het aantal kinderen dat met justitie in contact komt bij niet hetero-opvoeders trouwens veel lager dan bij hetero-opvoeders. Het aantal kinderen dat niet slaagt in het leven bij opvoeding door niet hetero-koppels is bijna nihil. Stop die zever dus ook maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over stoppen met zeveren gesproken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister
|
![]() Afgezien van het feit dat er blijkbaar toch wél gematigde gelovigen bestaan die NIET verkrampt reageren wanneer u het over het witte licht en IQ heeft? Hetgeen uw eerdere stelling ontkracht... tenzij ik de uitzondering, die de regel bevestigt, ben.
Laatst gewijzigd door respublica : 1 februari 2010 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, ik ben geen homo. Mijn geaardheid is zelfs nog erger dan die van een homo volgens de maatschappij. Ik ben namelijk asociale solitair geworden als het over sex gaat na mijn echtscheiding. Mijn liefde gaat dus enkel naar mijn kinderen. Ik heb niemand nodig om mijn bed te delen en ik heb echt geen behoefte omdat te veranderen. En kinderen geadopteerd. Nee, moet dat? Kinderen gaan immers steeds opzoek naar hun achtergrond. Ik ben dus tegen het huidige adoptiesysteem, maar ben er niet tegen dat kinderen bij homo-koppels worden geplaatst op een betere kans op een gelukkige toekomst te krijgen. Homo's kunnen dus best pleegouders zijn voor kinderen, evengoed als hetero-koppels. Maar je mag kinderen hun herkomst niet verloochenen of ontnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |