![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er miljoenen euro propaganda nodig zouden zijn voor onmensen hun schoftenpolitiek te dwarsbomen, dan is dat geld goed besteed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat liedje van "wij zijn de enigen en echte morele elite"...dat kennen wij nog van toen de paterkens het nog voor het zeggen hadden... Neen...ik had het over de resultaten van de propagandastaffel...de amadaleden zoals Hoflack of Tanghe en wie weet welke maoistisch krapuul nog allemaal...de redactie die het fantastisch vond dat het schijnheilig paterke van Hasselt zoete broodjes ging bakken bij sos massamoordenaar Fidel...ge begrijpt "de morele elite" niwaar...het zijn die miljarden waar ik het over heb..."de morele elite".... ![]()
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat Fidel een klootzak is van een andere kleur dan de uwe dat uw 'opvoedingskampen'-retoriek minder stinkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik werd eens gesommeerd bij de Gerechtelijke federale Politie, sectie mensenhandel en terrorisme. Eén of andere procureur had een dreigbrief ontvangen, ondertekend door 'het comité'. Ik had enkele maanden voordien een comité opgericht maar had logischerwijze met de dreigbrief niets te maken. De politie vroeg me of ik vrijwillig een dna-staal wenste af te staan. Ik heb hen gezegd dat ik eerst mijn advocaat om advies wou vragen. Die heeft het me ontraden. Bij een nieuw bezoek heb ik hen gezegd dat ik het in het kader van dit onderzoek wilde overwegen als zij me de garantie konden bieden dat het staal achteraf zou vernietigd worden en mijn dna-profiel uit de databank zou worden gewist. Die garantie konden ze - natuurlijk - niet geven en dus heb ik opnieuw geweigerd. Het maakt me verdacht noch schuldig.
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
|
![]() [
Citaat:
Citaat:
Allez allez...voel ik nu al paniek omdat iemand anders dan de obligate sos het voor te lachen eens over "opvoedingskampen" heeft? Of is uw angst gebaseerd op het feit dat wij wat liggen dollen met datgene waar uw ideologiegenoten zo graag mee dreigen en tientallen miljoenen onschuldigen mee hebben vermoord? Te lang bij de hitlerjugend gezeten Jacky? Of bij de rode valkjes misschien? Is het tijdens de optochten van de rode gardisten dat ze enig gevoel voor humor eruitgedrild hebben? Of tijdens het genocidefeest op 1 mei? Is het daar dat ze uw gevoel voor humor hebben vervangen door een zakje galvocht?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 5 februari 2010 om 22:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bv. wet dat je enkel rechts mag rijden: worden duizenden levens mee gered en onze vrijheid kan er niet door in gevaar komen. Databank met DNA: misbruik is mogelijk, zeker als er een regimewissel komt die autoritairder is dan nu. Een zeldzaam fenomeen als een onopspoorbare verkrachter tegenover de vrijheden van miljoenen mensen... Vlug beslist.
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister-President
|
![]() Op dit punt wel ja.
Citaat:
![]() |
![]() |
#151 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() Moet ik nu echt reageren op zulke stupiditeiten?
![]() |
#153 |
Minister-President
|
![]() Wat wel zou mogen imho is een DNA databank van veroordeelde criminelen. Die beginnen met klungelige feiten en worden zo vaak gevat. Later hervallen die vaak en dan komt zulke databank wel van pas. Ik ken geen enkele crimineel die van een brave huisvader meteen een crimineel mastermind is met tentakels in elke tak van de maatschappij.
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om te beginnen, als een feit strafbaar is, dan zijn toch alle middelen goed om het probleem op te lossen. Je kunt zo eisen dat niemand nog traceerbaar mag werken in databanken (zoals internet bvb traceerbaar is) omdat je dan kan achterhalen welk IP adres zitten foefelen heeft... Een betoging ga je efficienter met foto's iederen identificeren dan met DNA databank ? Hoe ga je uw staalname doen ? Je kunt dan netzogoed zeggen dat om te betogen ze eerst moeten pinnen met hun eID kaart vooraleer ze het plein opmogen, zodat je weet wie daar staat, zonder de dure staalname, dus nee echt slecht voorbeeld, die techniek kost veel te duur om problemen zo op te lossen. Nu je hebt een ding gelijk: stel dat je DNA stalen neemt bij een bankoverval: gezien het een publieke ruimte is, is het onmogelijk om daar ook maar een haar te vinden die specifiek eenduidig aan een misdaad te koppelen is... Dus sowieso ga je nooit in een onderzoek vinden waar daar het DNA spoor zou aanleiding kunnen geven dat de verkeerde persoon wordt vastgezet. Ik zou dus eerder denken, zo'n DNA onderzoek maakt het precies gemakkelijk om op elke crime scene automatisch serial's te klissen... Dus echt waar elkeen die verdacht wordt mag gerust in een databank zitten, zijn data hebben daar dan toch geen nut, er is daar precies nietske privacy probleem. De privacy is eerder als volgt te omschrijven: je bent bij uw maitraisse, uw vrouw laat de haren op uw trui analysere om te achterhalen wie uw matrasse is... Dit recht is in principe zelfs niemands zaak... je bent een prive dectective, die plukt een haar van het dossier om te achterhalen of eenpolitieker nu betrokken is in een dossier... Dit recht is voorbehouden voor een onderzoeksrechter eerder dan voor een privédetective uw vijand en toevallig een serial killer wil u erin luizen, en zorgt dat uw haar verdwaalt in een gerechtelijk dossier... Dus je wordt betrokken in de moorddossier terwijl je er niets mee te maken hebt. Dit is dan geen privacy maar wel een misbruik van het systeem |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar pas ik nu in uw Disneyverhaaltje ? Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 februari 2010 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Da's nog schoner datte...gij komt af met uw Disneytoestand en ik zou U daar moeten invullen?
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Renesse;4585028]Wat wel zou mogen imho is een DNA databank van veroordeelde criminelen. Die beginnen met klungelige feiten en worden zo vaak gevat. Later hervallen die vaak en dan komt zulke databank wel van pas. Ik ken geen enkele crimineel die van een brave huisvader meteen een crimineel mastermind is met tentakels in elke tak van de maatschappij.[/QUOTE]
Ik ook niet, en evenmin een crimineel die als crimineel geboren is. Toen ik indertijd bij ‘t leger ging namen ze onze vingerafdrukken. Ge kunt het nooit geloven maar ze hebben mij nog altijd niet teruggevonden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Gouverneur
|
![]() Wanneer was dat??
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoor ik bij: A: de slechten: poco's, multiculs, linkiewinkies, ... (je kent er zeker nog een paar) B: de goeden: de VB-kiezer, is tegen alles wat A vertegenwoordigt. |
|
![]() |
![]() |