![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om nog maar te zwijgen over het helen van gestolen auto's. Ik heb er genoeg ''verscheept''. Laatst gewijzigd door daiwa : 15 februari 2010 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lomé, Abijan,Dakar, Point Noré..etc.
Al wat hier in Antwerpen wordt verscheept is praktisch allemaal voor daar. En ik kan u verzekeren, daar stonden altijd gestolen auto's tussen. SAFI is een van de grote expideurs en die auto's komen praktisch allemaal uit Brussel. Laatst gewijzigd door daiwa : 15 februari 2010 om 00:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Nu, in grote steden zoals Brussel is dit zeker niet het geval, maar een letterlijke interpretatie van 'zero-tolerance' zou hiertoe kunnen leiden. Ik gaf jointjes roken trouwens enkel als voorbeeld, er zijn nog veel andere dingen waar politiediensten en gerecht zich over het algemeen minder druk om maken, omdat ze weten dat ze hun resources en mankracht beter kunnen inzetten tegen wat echt belangrijk is (zware geweldsdelicten bvb). Zero tolerance komt er op neer dat men een dergelijke afweging niet meer kan maken, en �*lles moet beginnen vervolgen. Mij lijkt het zonneklaar dat dit zou leiden tot minder beschikbare tijd en manschappen om in te zetten tegenover die zaken die werkelijk de leefbaarheid van de steden in gevaar brengen. Ik denk dat de juiste prioriteiten stellen dus een beter idee is dan een blind zero-tolerance-beleid. Laatst gewijzigd door cortez the killer : 15 februari 2010 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister
|
![]() Ik geloof nu niet in zero-tolerance, vroeger niet, nooit niet. Ook niet nu we al die problemen meemaken. Behandel mensen als stront en je krijgt stront terug, zo simpel als dat. Dit is trouwens niet in één generatie opgelost.
EN ok, op termijn is legaliseren van drugs een oplossing om de georganiseerde misdaad aan te pakken, maar nu zijn inderdaad onmiddellijke maatregelen nodig. Alleen kosten die geld en iedereen weet dat er geen geld is. Ik zie het als een investering in de toekomst. Politici: maak meer geld vrij voor opvang, begeleiding, studie en studiekeuze, arbeidsoriëntatie en jongeren met problemen. EN denk for once eens niet dat het binnen uw ambstermijn vruchten zal afwerpen, want dan komt ge toch maar van een kale reis terug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
0-tolerance betekent 0-tolerance t.o.v. kriminelen. D�*�*r moeten de politiemensen nu ingezet worden. Meer speciaal in Brussel. Mét Binnenlandse zaken én Justitie. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu is het grote vermoedens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ziet daar soms zwart van het volk en opstoppingen, straten geblokkeerd door dubbel geparkeerde auto's die op trailers geladen worden. Ge moet maar eens komen kijken... wel discreet zijn en geen fototoestel of camera meebrengen !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben vrij zeker dat daar een deel gestolen auto's tussen staan ja, of is het normaal dat daar altijd auto's tussen staan waarvan het contactslot is verwijderd, dat er auto's tussen staan waarvan een zijraampje kapot is, auto's waarvan het deurslot er half uithangt...etc.?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is de toenmalige BOB eens een Mercedes Vito met 472 km op de teller in beslag komen nemen, die auto was 's nachts in Charleroi gestolen en stond 's middags al klaar om verscheept te worden, sticker der al op, welnu, dat duurde bijna een halve dag vooraleer alles uit de voeten was. Wat men echt moet doen om die plaag aan te pakken is regelmatig gaan controleren in de buurten die ancapa op noemde, het kwaad bij de wortel aanpakken. Probleem is wel dat verrijkers controle niet zo maar goedschiks toelaten. Nu blijft men steeds achter de feiten aanhollen. Laatst gewijzigd door daiwa : 16 februari 2010 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() maar die komen daar niet controleren wegens provocatie !! ![]() Vraag maar aan de drukkerij in de naburige straat !! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heel die autohandel in de aanpalende straten !
http://www.brusselnieuws.be/artikels...g-meer-betalen De Liverpoolstraat ligt deels in Anderlecht en deels in Molenbeek. Daardoor worden de vele autohandelaars en hun personeel vaak niet bestraft voor overtredingen. Het is niet de eerste keer dat drukkerij Desmedt in het nieuws komt, en er is nog steeds niets veranderd. Daarom trekken ze nu aan de alarmbel.
![]() |
![]() |