![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor hetzelfde geld wilde hij de hele zaal neerschieten behalve zijn zus, dan blijft het kloppen...
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat gaat die "bodygard" dan doen als er geschoten word op Filip? Magie gebruiken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die gooit zich voor Filip,die vangt die kogels op zoals in de VS gebeurt als op de president wordt geschoten.
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Partijlid
|
![]() Dat hopen wij allemaal maar het zou niet de eerste keer zijn!
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe, gaat die bodygard zich niet voor Filip gooien en die kogels opvangen ??
![]() |
#148 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons hopen van niet. Die bodyguard is ook maar een mens.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is het ook geen bedreiging de naam waard.
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die gewoon is van met wapens om te gaan , weet dat hij pas zijn vinger op de trekker legt als hij effectief wil schieten, anders leg je je vinger naast de trekker. Juist om accidenteel afvuren tegen te gaan. Kan natuurlijk ook nog altijd dat er een probleem met het trekker mechanisme is of met de veiligheid of de haan, maar dat kunnen ze uitvogelen als het wapen onderzocht wordt. Eerste regel blijft natuurlijk, nooit op iemand richten, zelf als je zeker bent dat het wapen niet geladen is. nee ook niet om te spelen, het is zo dat accidenten gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een feest, een plaats waar dus alcohol word gedronken, heb je gewoon geen vuurwapen op zak. En zeker geen geladen vuurwapen. Die horen opdat ogenblik veilig opgeborgen te zijn in twee verschillende kasten en met moeilijk te openen sloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet donders goed dat deze hééééél uitzonderlijke situatie hier zeker niet van toepassing was.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de revolvers die hij beschreef mogen NOOIT gedragen worden. En ik vermoed dat hij er ook één heeft, of één heeft aangevraagd gehad. En op de vergunningen staan zelfs de nummers van de vuurwapens vermeld. Je kan dus zelfs niet zomaar elk wapen dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en betweterig kind. daar kan ik gerust mee leven als ik uw domme opmerking lees! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en voor aangevraagd gehad. uw vermoedens laat houd u beter voor uzelf want uw opmerking raakt kant nog wal. ik vermoed zelfs dat u de klepel niet weet hangen goed zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst leren te begrijpen wat iemand wil zeggen, snap je het niet helemaal, vraag het dan ipv er iets anders van te maken. ![]() Ik zal zelf wel bepalen wat ikzelf bedoel, ik doe dat ook niet met jou woorden.
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik plaats smiley's waar ik dat wil. Wie ben jij om te zeggen dat ik geen smiley's mag plaatsen? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn woorden zijn altijd juist omdat het mijn mening is. Dat mensen andere meningen hebben is weer iets anders. Ik zal nooit iets anders zeggen dat watmijn mening of bedoeling is.
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |