![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Schitterend!
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Europees Commissaris
|
Eerder droevig,
De man bewijst hier zelf dat hij het ook uitgelegd krijgt zonder beledigingen. Besluit, een zuivere tribunepolitieker die het van straffe uitspraken moet hebben ipv opbouwende en verbeterende voorstellen. |
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Banneling
|
Citaat:
(niks saaier dan de beleefde sessies van het Vl parlement of het Nl parlement waar het per se allemaal heel beleefd moet) bovendien, nu heeft heel Europa zijn terechte statement gelezen ... dit zou hij nooit bereikt hebben met een kleurloze kritiek. |
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als dat uw normen zijn voor een goed betaalde job, dan kan ik u nog een paar uitstekende politiekers bezorgen. Mocht ge het dan nog laten om te kankeren op het slecht bestuur, dan zou ik nog een vorm van consequentie zien. Nu lijkt het nergens op. Laatst gewijzigd door spherelike : 4 maart 2010 om 13:44. |
|
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Banneling
|
Citaat:
die man heeft dat geweldig goed gedaan ... hier past respect voor zijn doeltreffendheid (geen fan van de betere scheldliteratuur, Spherelike ? ) |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#151 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En wordt Alex Agnew aangesteld als europarlementarier. Waar is de tijd dat ge uw job moest kennen om ze te mogen uitvoeren? |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Banneling
|
trek uw ogen open : we beleven al 15 jaar dat mensen die bekwaam zijn voor een job ... niet in de politiek gaan.
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik kom dat hier alleen aanklagen terwijl jij het verdedigd. Bewonderd zelfs. Laatst gewijzigd door Travis66 : 4 maart 2010 om 14:13. |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Schepen
|
Objectieve media ? In België? Of dit clipje?
http://www.youtube.com/watch?v=dranqFntNgo Full version Got to love the end tho;x |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Banneling
|
ik observeer een politicus die t bestaande systeem (dat hij niet installeerde, het is wat het is) gebruikt om zijn doelstelling te realiseren ... dat getuigt voor mij van zijn bekwaamheid, terwijl de meeste hem hier net afdoen als onbekwaam ... lijkt me naief
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#158 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Tobback kent zijn job als politieker, die is anders ook niet op zijn mond gevallen.
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Al 8 pagina's en nog niemand die een erratum heeft gevonden bij de speech van Farage?
Komaan linkiewinkies van deze wereld...ik begin mij serieus zorgen te maken dat die man dus 100% gelijk heeft. Hij is dus beboet voor het publiek maken van de waarheid. En nu? Een linkse kogel in het hoofd zoals bij Pim? Een mes in de borst zoals bij Theo? Een politiek proces zoals bij het VB? Het zaad van de vergelding is nochthans reeds gezaaid: Die dikke Duitser had hem al eerder een fascist genoemd. De notoire terrorist Cole Bandid had hem al eerder een debiel genoemd. (let op: dat is dus het niveau dat verwacht en niet bestraft wordt in dit nepparlement hé)
|
|
|
#160 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als voorbeeld geef ik hier een voortuintje met een geplaveid pad tussen een gazon. Je kan inderdaad de binnenweg naar de garage nemen en het pad mijden. Daardoor ben je sneller in de garage, maar verniel je wel het gazon. Zeker als iedereen dat doet. Als iemand op het gras loopt, en je vindt het gazon belangrijk, dan sla je hem best op de vingers. Anders gaat iedereen dat doen. Ik verwijt hem dat hij het gazon vernield, en jij juicht hem toe omdat hij sneller in de garage is geraakt. Nochtans is het het gazon waar wij allemaal van leven. Laatst gewijzigd door Travis66 : 4 maart 2010 om 15:09. |
|
|
|
|